2015/12/19

[日劇]《最後から二番目の恋》

因為呢,睇好多旅遊書講到鎌倉都提到呢套劇(之前《海街日記》已經挑起好想再去睇海的衝動),加之於個卡士有本人敬愛的小泉姨姨,咁就睇啦﹗

現下煲到第一輯第七集,印象最深的是…雖然步姐震音好難受,我竟然覺得呢首片尾曲《How Beautiful You Are》好好聽,雖然震音真係好難受,但簡單寧靜的編曲好配合鎌倉的感覺…再睇維基,第二輯主題曲都係步姐唱的(《Hello new me》),然後ending係小泉姨和中井貴一叔叔的《T字路》﹗

07/01/2016後按:終於開始睇續篇啦~~~~
(重要的事要講三次…我真係覺得步姐震得太over呢…intro頭幾句已經在震…做乜啫…)

又因為呢套劇太傳頌,看之前已睇過好多劇情介紹,大概知講乜,即係條感情線呢被爆咗會點,睇落好似少咗啲樂趣…

講起《海街日記》,日劇/戲個setting真係好鐘意如果那家庭因為某啲原因父母不在(或不同住),就會由長男/女擔起頭家,然後佢地一家係相當之古肅和有責任感,成日為咗頭家放棄自己夢想呀盛盛盛咁,then之後的一定有個性格古怪,有個開朗活潑,講起都覺得勁似《同一屋簷下》…

然後編劇係岡田惠和,我又忍不住link up咗去《夢想加州》、《Beach Boys》,硬覺得會係啲寧寧靜靜然後間地裡溫心,即係呢,沒有太大起伏,但睇得好舒服(押韻了﹗)的一類啦…

大哥長倉和平(中井貴一)鎌倉市役所観光推進課課長,跟住佢神推鬼own地同媽媽大橋秀子(美保純)和阿女屬下大橋知美(佐津川愛美),加埋吉野千明(小泉今日子),件事好《海女》呀﹗美保純姨姨就係《海女》既熊谷美寿々嘛,然後我成日覺得千明應該係有個女既…佢唔係事業型女性嚟架…囧﹗

Sorry,我side track咗(一如以往地),咁呢,即係呢,長倉家長男和平係個古古肅肅的單親爸爸,喺市役所做個穩穩妥妥的課長,then二女典子(飯島直子)係家庭主婦(﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗),但就bilibala好外向型的乜都講一餐,同老公阿仔夾唔到就成日跑番娘家,又成日走去住娘家隔離的千明家度飲酒傾計,好好笑(完全就係《海街日記》長澤囉﹗),三女万理子(內田有紀)和真平(坂口憲二)是龍鳳胎…呃﹗仲爆過李克人和梁漢文是孖仔喎﹗然後一個是自閉?﹗一個因為有隱疾而扮作好人天使隱藏自己真心,全屋最正常又常阻止大家鬧交的…係和平個女えりな,笑咗,明明細路但就成日講啲意外地成熟既說話…又加入典子、万理子和千明的女子組傾計會度…囧﹗

我想話呢,《偽裝夫婦》內田姐姐演喜歡天海姐的詩織,呢部佢對千明又有啲奧妙…原來唔係第一次架啦喎…

睇佢地一家打打鬧鬧幾開心的(這是家庭劇的定律吧?﹗),then佢地之間誤會呀乜事呀係需要一個外人去解決…呢個時候就要搵千明(小泉姨)…睇得《海女》媽媽太多一時間接受唔到佢係45歲電視劇producer添…而佢同和平鬧交互寸係好好笑。then集集通常都有啲人生道理呀、人到中年的頓悟,通常都係千明講的。呀,我想話,雖然到中年,工作時幹練,私底下活得自在,有愛就去追(一時間由大媽變番少女…),有friend就去約,都不賴吧﹗

而劇中的鎌倉…真係好令,旅遊節目咁連上弁財天宇賀福神社「洗錢」都出埋,係得既﹗不過日劇啲product placement總算無韓劇咁難受既…

勁認真地睇無乜cap圖,傳說這一部因為太受歡迎所以出sp又出續篇,而且難得地沒有攪爛了第一部的美好觀感…所以我滿期待的,繼續努力煲﹗

然後我去了看看:新春東京遊(3)~《倒數最後第二次戀愛》.極樂寺.鎌倉

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD