2015/12/24

長洲快閃


我可以說這個角度很有湘南海岸feel嗎?

是咁的,如果想來個特區小旅遊,長洲是小的首選,有得搭吓船又有野睇有野食,幾爽皮的…

很好彩的是這次星期日去唔太多人(聖誕前一個星期),then去和回都撞正時間有船埋岸唔使等,正呀~~~



落船之前先來吃個軟雪糕,吹住海風食仲爽皮…同埋本人比較輪盡…係適合企定定食的說…then行入碼頭等落船的一刻就適合食住等啦~



落船後其實唔係好肚餓,但口痕痕試一個周街都見到有的長洲芒果糯米糍。沿住大街有幾家都有得賣,咁我梗係唔知邊家先係正宗啦,見行到街尾差唔多係民居既時候就排隊(係要排隊﹗)買,又真係皮薄芒果多(不過甜得太盡好似沒太有果味?﹗),啖啖都係果肉好正喎真係﹗其實的生果就no thanks了。隊中好似只有我一個買一件淺嚐,大家都係一打打打打打咁買…巧驚驚…

今次試吓從碼頭左方向前走,走到北帝廟前廣場後就入民居…行行吓…東堤小築喎﹗不過而家應該裝修過唔係以前咁啦…

then一堆民居無乜野睇…啦啦聲行番出大街先…







行行吓到了東灣泳灘,那天算係凍凍地,時間都唔算太早(差唔多十二點幾一點架啦)…但…個灘無人﹗then得少少人喺度玩沙…

行番出去的時候…又嚟愛情鎖呀﹗







到長洲例要行一行的myarts,又次次都唔知點解會有野掃番出嚟…巧令令呀個殼…





頭先食完甜野轉頭食個魚蛋…啲味超濃之下整杯柚子茶balance吓…然後我覺得這杯是柚子水多啲…但柚子肉勁多,又是一個很配的balance,落了很多蜜糖,柚子肉的澀味正能中和甜味囉~

如是者,走走看看個多鐘,搭船閃了…

舊文:
長洲包山賀百萬
熱到嘔遊離島~長洲
離島遊之2~包山呀﹗長洲呀…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD