2015/12/23

全走吖唔該


我承認,我是個揀飲擇食的壞小孩,綠色食物唔食醬唔食呢樣唔食那樣唔食,縱然我已盡量在點餐時講明唔食乜,但店家人員可能慣了手勢還是會加…我都好想逆來順受,但你明嘛…啲味就係我受唔到先唔食嘛,咁落咗就有味…就係唔好食囉﹗嗚…

呀,這次店家人員加咗…我請他們筆走…之後還是有幾條剩低…可以讓我扁一吓咀嗎?




我想話呢,呢輪老m啲包都好合我心意,前陣子的這個瑞士芝味足三兩呢簡直食到停唔到口,芝士+蘑菇就係n年前哈迪斯我最愛的口味呀(嘩﹗這是多麼的n年前)﹗then去食的時候請店家人員走醬走菜走洋蔥之後…好扁…好可憐的樣子…塊包咁塌既?﹗﹗好啦,係我話走呢樣走那樣…我乖乖地吃啦唯有…

然後現下一水的三文魚+牛堡都不賴,係薄啲囉塊牛(其實我皮膚敏感唔應該食太多牛的…),塊包終於都脹番啲,then走醬走菜走洋蔥之後無上面個包咁可憐啦個樣。我都知我啲要求好騎呢,店家人員聽我講「走醬走菜走洋蔥」好似聽到急口令咁眉頭一皺…但佢地入機又要入走乜走物,掉轉講我只要肉和魚其實簡單好多…我唯有重覆幾次「走醬走菜走洋蔥」…一沾過就有陣味…食落唔爽快架﹗sorry~
除了老m,Mos都係小的好愛去的店,也是急口令地講「走醬走菜走洋蔥」,店家人員也是眉頭大皺,但Mos的包包係豐滿啲,走完一大輪樣子望落還是感覺良好,當然,食落…無醬係乾柴啲…以前我會點蝦堡…而家轉咗牛堡(係,我係唔應該食太多牛的…)…有兩片蕃茄和芝士濕吓口感覺好好多…

<--唔全走的話就係咁…好可怕﹗

可能我已經成為店家人員聞風喪膽的麻煩客…哈哈…



沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD