2015/12/09

原來已經廿年的95年

話說,因為丁太年頭一個《Let's Begin》,劉太年尾一個《Let's Celebrate》演唱會,let's (get wet?哈哈哈)了一大輪後驚覺係喎,除了V團,佢兩個都係出道廿年呢﹗(雖然,丁太係96年發片的…)…跟住,我又忍不住去回顧一吓當年的新人剩番幾多個…

well,trigger到我想回顧吓既原因呢…咪就係首《Let's Celebrate》
(趁仲有得貼吓mv好貼了)
95年--尚在樂壇﹕陳曉東陳慧琳、李玟、陳建穎 (改名陳紀匡復生了?﹗) 、羅敏莊轉戰:唐文龍、郭晉安、黃秋生、伍詠薇、陳浩民已蒸發﹕李俊傑、劉諾生、康賢、何偉圖、戴恩玲、馬怡靜、伍婉琛、甄蕙文、王翠玲、幕後玩家、天織堂、Black Box、Art Gallery、Twilight、Zen、Summer Grace、Virus
根據呢頁話… 伍婉琛係落選港姐…而我不知道喎﹗而「陳頌紅轉了做愛情小說作家,筆名寧靜,簽俾天地,出咗over十本小說」我也是不知道…噢…不過我無睇過佢既書…算啦…我識既就係識…唔識既都係唔識…

講番首《Let's Celebrate》,唔知係咪劉太見丁太無啦啦性感大跳勁舞被刺激了也要來狂歌熱舞一番,然後那些電音、激光同個background…唔知點解有濃烈的娘味,睇一睇係小克作詞…點解既點解既…要做番95年的retro味嘛…中間music break的勁歌熱舞使出了快鏡嗎?sorry,我忍不住笑咗…其實當年《失憶嘲末》、《星期五檔案》我已經唔係太識欣賞呢啲次世代勁歌熱舞風潮…即係…舉高雙手就係勁舞…噢…

劉太慶祝出道廿周年梗係要貼番佢地首出道作《打開天空》…我想話呢,呢個編曲呢個節奏係興奮好多跳躍好多囉…唱吧唱吧唱起它~

然後,我想話我還是覺得邱穎欣三首solo好好聽…(講咗廿年啦…囧﹗)

V團廿年紀念作《此処から》,每人作一段詞然後井之之原爸爸譜番曲,感動溫心皆而有之。well,不過95年我唔知佢地係乜水的…哈…

當年未迷日本人的我…係情迷緊95版的古某人《神鵰俠侶》呀…(我出年是要懷《緝私群英》廿年的舊了﹗)

講起上嚟,安室奈美惠喺小室監製下第一首正式單飛又hit的樂曲《Body Feels EXIT》都係1995年出品的耶…

見維基有list番當年的:

香港小姐冠軍:楊婉儀 (自94年後我係睇到乜雜誌都儲又錄晒嚟睇…好認真的﹗)
新秀歌唱大賽金獎(冠軍):陳奕迅
最受歡迎男歌手:黎明 (<-完全唔記得…)
最受歡迎女歌手:彭羚 (<-完全唔記得…係喎,鄭天后好似係剛轉去華納)
金曲金獎:《離開以後》(歌手:張學友)

睇番,當年收視最高的劇集(當然唔係小的最愛既《神鵰》)…係《刑事偵緝檔案》,3月播完年尾就整第二輯…好癲,第一輯的主題曲係古眼神既《感情真相》…係好好聽架﹗嗚…同埋又未抄金田一…啲案件係有紋有路得很的﹗

講開又講,第一輯剛叔演的金田一…正好係95年播的﹗

無聊貼片完畢…閃…

2 則留言:

  1. 王翠玲去咗 馬來西亞 做DJ,好紅下,同埋近呢兩年嫁咗,開埋果D自我膨脹演講禮儀信心公司。

    回覆刪除
    回覆
    1. 娜姐好耐無見喎﹗(喺blog度)…
      自我膨脹演講禮儀信心公司<<個名好正﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD