2015/12/22

五虎情意結之…很懷念我們在TVB屬於我們的時候

話說今朝睇到唔唱k呢篇野,雖然佢那句「很懷念我們在TVB屬於我們的時候」堅係唔通順,但又好似明明地佢那份懷念之情(因為我都在懷舊自high中…哈),想問傳說中瘋傳兼攪鬼奧運六星舞步就是這首嗎?堅係攪笑喎﹗點解跳到好似中學sports day啲社際表演咁?﹗(aka:好業餘﹗)

真係要突然懷舊一番…



<--黎諾懿係有份架喎原來,唔睇都唔記得﹗then當年佢地啲樣好薯…好好笑﹗而當年我寫熱愛的TBB男演員時原來係選了陳小鋒和馬小明,無聲氣到一個點…

一度令我好亂的名稱除了奧運六星(林峯、馬國明、黃宗澤、吳卓羲、黎諾懿及陳鍵鋒),仲有新五虎(無咗黎諾懿的),then又一水佢地不停出劇,好多武俠劇我係唔知邊套打邊套的(例:《少年四大名捕》、《大唐雙龍傳》、《血戰軒猿》、《再生緣》、《英雄刀少年》,仲有我成日話想睇但無咗件事的《肝膽崑崙》)…時裝劇有好多人追但我無感的的《衝上雲霄》(得S4咋喎﹗),…

呃,我鐘意睇《學警》系列多啲,可惜的是因為陳鍵鋒走人無得拍落去了…《少年四大名捕》我真心覺得好睇的,呢套好係《學警》的古裝版,然後我可以讚美我個人覺得好好睇但無乜人講的《洪武三十二》嗎(我應該要讚美埋《王老虎搶親》?)?我想話我追過佢地幾個咁多劇都係因為我無神神熱愛了馬三保…哈哈。呀,其林峯哥(咦…我唔叫佢花名PROF. 傾了…)未變太子道西同亞皆老街最受歡迎男歌手之前係OK,遠既《尋秦記》唔講,《律政新人王》係相當唔錯的(第二輯好似係馬明同官ella主演,只係lap過吓),呀,仲有當年未變一見即轉台第一位的胡囧囧…

um,巴士高…我淨係(最)記得係Co哥(唔search番都唔記得套劇叫《潛行追擊》)…然後…我可以說佢喺《烈火2》做喜爺同事(呀﹗仲有馬明架好似…then唔唱k係做拳館師弟),then《烈火3》做主角之一嗎?佢同陳豪嫂條線係相對主角的好睇。跟住除了和胡囧囧的事外…其實…我唔係好記得佢演過乜劇…囧…。篇文說走剩巴士高和馬明,但巴士高唔係都有返祖國拍劇咩?反倒是《梟雄》有馬明同唔唱k份,馬明都叫係秋生年輕版,唔唱k真係行行走走到一個點…),我想話馬明我好記得佢做癡漢王爺的《紫禁驚雷》…至於黎諾懿…sorry,除了《愛回家》的John Ma外…umumumumum…

嘩,我話我04,5年打後無乜睇港劇…原來都lap lap埋幾多…

印象中好後生的佢地原來都座三望四…呀~~~~但睇住佢地由跑龍套到爭視帝,係幾有感觸的。而家吓,據微博說,現下新的無記四大小生係17哥、蕭公子、王浩信和洪永城…加埋成百幾歲…真係…成熟有成熟既美既…但有無啲年青啲既呢?…囧
**********************************************************
懷完00後的古,跳番去90年代(我收埋咁多恐怖舊相真係好爆),原來,之前有文講過番90年代五虎五美的去向…

上文說奧運六星既舞台不堪回首…我諗90年代五虎扮80年代玩蜈公跳和呢個古裝唱歌都笑爆咀…不過而家無咁多綜藝節目啦,有都俾巨星幫玩晒…都無乜位俾演員上啦…

<--超級熱愛(當年)的二虎…呵呵呵…

其實貼白面過兒相先係我真正目的,then,傳說唔唱k係白面古引薦俾tbb的說…我呢個首尾呼應不錯吧﹗哈哈

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD