2014/06/06

東京濕熱遊~6~第五天~鎌倉、江之島

天天都叫熱,這天開始轉涼並下雨啦…還好只是天陰陰和毛毛雨,基本上唔開遮都可以既…

話說之前喺面書睇到篇《男兒當入樽》場景文,於是好有興趣去湘南海岸看一看,爬文/書發現鎌倉和江之島都好多野睇,咁就出發囉~




我咁神婆,第一個地點就到銭洗弁財天宇賀福神社「洗錢」,從車站到呢個神社條路長到呢…又越過高山又越過谷,仲要經過民居一大堆再上山…又因為前一晚唔記得轉wifi睇《異鄉人》而用爆了張卡的data…嗚,於是我係估估吓咁對住旅遊書個地圖行…卒之…到達…感動到想哭…

去到的時候沒有太多人,同埋間神社又山卡啦,於是…我一度以為去錯地方…囧

錢,真係用嚟「洗」的,據說係「洗」完後要用咗佢(本書有詳細介紹洗錢的step)…不過我好似放了在本書中間夾埋咗…死啦…會唔會影響我財運架﹗而呢家神社的簽…係扇呢架﹗超級可愛﹗

 近海嘛,於是一路行一路見到海拔幾多米的告示…嘩﹗行到咁高啦﹗

 還是會有小朋友彈出注意的﹗


行完一輪回到平地係食早餐的時候(可見我幾早出門呢﹗)…這家店印象最深係個蜜糖棍…winnie the pooh用的那款呀﹗

<--17/4/15後補:這個聖誕版可愛到不行呢﹗

江電時間,去看海和看鎌倉高校前景色囉~
雖然這天天陰陰又大風又好似想落雨咁…但還是很多弄潮兒(多八十年代的用語﹗)啊﹗

 出發到江之島~

繼續很留意海拔高度…而江電站跟行去江之島條橋是幾遠吓的…才發現…google map真的很重要呀﹗還是既係當時好多人一齊向江之島出發,跟住佢地行無死﹗

 終於都到啦﹗

話說見到有電梯(要付費的)上咁唔使行得咁辛苦梗係比啦…之後先feel到中伏…因為行落嚟係無電梯的﹗囧…也因為開始落出雨要不停開遮收遮,也沒有留心看旅遊書…無乜理邊間神社係for啲乜既了…

唉呀﹗我無洗錢喎喺呢度﹗

 繼續走走看看…見野就睇見神社就拜~

 原來唔經唔覺已經上到咁高…剛才先喺下面行上嚟咋﹗

<--好細心的東東…包你影到令景﹗
落山的路上…開始唔知自己去咗邊﹗

 景色是壯麗的…但其實堅係唔知自己行緊去邊時係…巧京京的呀﹗


其實我沒有看《向陽處的她》,但沿路見到poster就知呢度係取景之地啦,又兜吓兜吓兜去睇吓龍戀之鐘…


<--睇番地圖…我行到勁入囉﹗想點呀﹗


<--大地在我腳下﹗嘩﹗國計掌於手中﹗吼﹗那個再敢多說話﹗
千辛萬苦終於回到地下的商店街…啦啦聲搵野食。就說我沒有細看旅遊書嘛,隨意走入一家吃個魚生飯,原來這家ハルミ食堂是名物呀﹗(那些魚毛毛的東東勁好食的說﹗)

女王…王子…囧﹗

又搭江電。話說喺江之島度見到有巴士就衝上去想話求其一個江之電站(一日劵在手天下我有)落車咁就唔使行,跟住司機叔叔好驚恐咁up咗一堆野,話架車唔知去邊度邊度,咁我話我只係想搭番江電啫,佢又upupup了一堆(聽不懂﹗)…後來我show張一日劵出嚟佢就明啦,叫我下個站落車云云。之後又問我邊度嚟去邊度玩咁,又說呢緊幾日天氣會不好要小心…好溫心的叔叔啊﹗然而…佢講中咗…之後幾天啲雨越落越大…囧

想去看七里濱站的海景…但個天黑到呢﹗
由於小的太老定諗住《男兒當入樽》個場景到時再search就可以啦,冷不防上唔到網到處都無wifi…找不到…隨手搵個街角影吓啦…(終於在12月那次完成番呢個心願…)


到處走走看,因為天陰陰所以涼咗好多,雨收咗就可以吹住風咁行吓海邊…幾寫意的…都仲…

 回到鎌倉去看鶴岡八幡宮,沿路有一千萬個小朋友呀﹗好可怕﹗但又奇妙地見到鹹超…囧

 
 到了…多人多到癲…仲要抽到支凶簽…唉…之後幾天啲雨大到呢…應驗咗啦﹗

<--都話好多人﹗








又路經東京駅…真係呢,日本麥記啲野好似好食好多﹗

行了一整天要回酒店休息時…又迷失新宿站…囧﹗行到唔知去咗邊時見到…佐丹奴…日本有分店的嗎?

<--酒店樓下的店…應該唔係傳說中排長龍那家吧?但好好味,食了幾餐的說…
 終於可以嘆甜品和瞓覺了…哈。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD