2014/06/04

東京濕熱遊~4~第三天(下)東武世界廣場

記得細個去深圳世界之窗覺得好神奇,啲景點都縮細晒…去一去好似環遊咗世界咁喎﹗但之後其實又沒有太大興趣再去。這一回去開日光江戶村,套票包埋東武世界廣場入場卷…不去白不去,又去睇吓咁囉…

一入到去…濃烈的懷古味撲面而來…

一入到去先係一堆日本的建築,多數係近百年既,古蹟要留番最後先有得睇,先係國會議事堂…沒去過…但睇《SP》啲電影版好似有出現過吓?雖然睇making of劇組係去咗其他地方的政府大樓拍既囉…any肥,做得好細緻,噴水池真係噴水…哈哈…

小的超級喜愛的東京駅,睇唔到建築物入面有無野(應該無吧﹗)…前面的人好多唔同面目…款式好多…不過啲車仔就有啲攪笑…有啲係現代既跑車…有啲係老爺車囉…

東京駅話晒係一個站於是真係有列車行走…但唔知係邊個年代既呢?而佢真係會郁的…睇住佢走嚟走去好開心…

 天空樹(ok…正名係晴空塔嘛…)和東京鐵塔…呢個1/25的都好難影到全貌…還是很高耶﹗

迎賓館沒去過…但門口的那個噴水池巧令令…我想問呢,我去的這一天就話天公造美啦,咁打風落雨咪整污漕晒啲車仔人仔咁囉…要抹都有排抹架喎…落雨會唔會唔開放…或者搵啲野蓋住佢呢?﹗

成田機場…啲飛機唔會飛…不過會行前行後的說…

左邊是舊帝國酒店…也是沒去過的…右邊的東京巨蛋…終有一日希望可以去看演唱會囉…雖然應該睇唔到個台…睇電視都唔知睇得清唔清楚…

這個也是沒去過…

 代代木競技場好似話要為奧運而改建…總之也是沒去過…

東塔…就想起某准的那套戲…過幾天上真的鐵塔看風景…雖然比天空樹矮多…但好似看景物看得清楚一點啊…

海港related的東東…而我不知道是甚麼…

*********************************************************
到亞美利堅的東東了…

 世貿﹗自由女神像變得咁細小好似感覺怪怪的…

(謎之聲:其實我唔係好熟亞美利堅的名勝…也不是很有興趣的啦…)

在美國area見到晴空塔加東塔好好笑…

 細看就是弄得很細緻…

 世貿大樓…(噢…)

帝國大廈…諗起Swing首歌…

<--好癲呀﹗有人喺外牆度工作緊架﹗


突然放在一堆的紐約市風貌…

<--白宮…好似無東京咁多人仔車仔咁…哈哈。








*********************************************************
歐洲area(雖然埃及唔算…)


 埃及獅身人面像…唔知呢,縮小咗即刻覺得無咁宏偉…好似差好遠咁…

羅馬鬥獸場可以企高幾級看入面做緊乜的…


北歐教堂…啲羊好可愛呀…




鏡頭一轉去了俄羅斯,做得好精美,每個影影影完之後都會圍一圈左望右望,然後我又諗那個問題…落雨點算…

希臘…我記得這個世界之窗是有的…比一個人高少少… 旁邊的東東…我詞窮了…只能說真的很細緻…

比薩斜塔…好像不太斜…細心看每層都有人行走的說﹗

雖然天口好熱,但每座建築真的做得很美…小的可真是很有心機地圍住一圈看的呀﹗雖然唔係每個建築都知佢係咩…


我覺得我已經lost咗…囧…


<--這是甚麼?﹗﹗﹗﹗

 
凡爾賽宮﹗1/25都咁大堆野…真既…有機會都想去看看…雖然其實我唔係太喜歡法國啦吓…

巴黎鐵塔(反轉再反轉)…底下的人…我掛住睇底下添…XD


<--嚴重地lost咗…XD





<--荷蘭,…我淨係識風車…XD…跟住我又諗…落雨個水池既水咪好污漕…





 我投降﹗不認識…


 呀﹗點解維修?﹗呀…我不懂呀﹗

 終於有個我係識既了﹗(呢個你都唔識真係…)
鏡頭一轉到英國…熟口熟面多…但呢個城堡…而我不知道…

西敏寺和大笨鐘…

這個結婚的馬車…是查理斯定威廉呢?


西班牙的而我又不知道了﹗

 舉手投降﹗

終於可以停止不用再打而我不知道了…
*********************************************************
亞洲地區:


 這些都應該是我不會去的了…


 方向怎麼不會轉直呢…any肥,故宮有夠氣勢的…

天壇是遠遠的望埋去只有一篤野咁…不能睇清楚呢…


 我諗起《風雲》個佛像…any肥,啲人又是一個細緻…


 <--太長太遠影唔晒的長城…同埋無乜草呀山呀咁…保護色咗唔認真睇都唔發現有條長城喺度…

<--台灣的也有…這個沒去過…



 泡菜國代表…

鏡頭一轉突然去番日本…奈良的這個…

這兩個都沒去過… 


(這文是15年4月後補的啦…寫的時候我去過春日大社看看啦~)

 二條城…

 金閣寺…

 銀閣寺…

 京都御所…

平等院…(寫文的時候後補:呀…去宇治的時候沒去呀﹗)

 桂離宮…沒去…

 清水舞台…做得好認真呀﹗

 東大寺…沒去過…

嚴島神社…巧令令呢…

姬路城﹗巧令令呀﹗

 日本的四季都可以是一個景點?

 熊本城有機會我都想去看看呢﹗


 呀…我終於貼完了…cheers!~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD