2013/05/05

《プラチナデータ 》(DNA白金數據)

森之時計﹗喺邊度出現過﹗典解我唔發現既﹗《溫柔時光》呀﹗

二宮和也加東野圭吾,成件事都讓我想起《流星之絆》,UM,最爆都係最後二宮跟兇手又係要就枝槍搶嚟搶去…XD(咦…我開始劇透了?)

  • 豐川悅司的《二十世紀少年》沒看,再數就係《情書》了,銀幕上佢係個盡忠職守的刑警到處追捕神樂(二宮),滿臉雀斑也不打緊…只是POSTER上執得太誇張了…白滑到好似用咗SKii咁呀﹗
  • 鈴木保奈美﹗加埋豐川悅司成件事勁90年代。呀,佢話自己就好似神樂的媽媽…呀,歲月無情呢,但比起斗真那更無情的眼紋,鈴木姨姨都叫ok既,個樣殘咗,但把聲keep住咁青春嘛…
  • 原來鈴木姨姨個角色喺小說度係男人嚟的,為了帶出dna和愛所以就改成女性。呀,本小說我買咗未睇。
  • 喺東京幾天不停睇套呢套戲的宣傳,睇得最多係神樂解釋佢呢套dna捉人導致零罪案率的system,我仲以為係刑警和天才科學家的對戰,但神樂天才科學家得一陣就很諷刺地被system說自己係罪犯了…
  • 雙重人格﹗跟住又有父親的往事,之後又有教授跟數學天才少女之間的奇妙愛情和親情,神樂的身世都不是一般的簡單…
  • 個真兇不難估的,一路搵一路都有hint出嚟。
  • 水原希子成日都做埋啲神神化化的,今次係天才數學家,上次《整容天后》就懶係看透世情的後輩,佢好似無乜得幾可做番啲普通少女?
  • 我仲以為個system好先進,原來不遠的未來只係2017年,所以個dna庫並唔完善…咁…唔係有晒國民的資料,咁呢個system咪廢架囉?
  • sorry,我駁故了…
  • 點解一萬九千幾個人去追神樂都俾佢走得甩?(唔係邊有戲做﹗)
  • 睇到神樂的資料是1988年生…呀﹗真好呀﹗又青春了幾年﹗
  • 二宮打字爆快的…而那些似是而非的program…有無人知道係咪真係?定係亂咁打的呢?﹗
  • sorry,我講了好多無聊野,因為我半迷半醒的看嘛,哈哈哈﹗而淺間刑警跟神樂一路睇我一路諗起《流星》的功一和柏原刑警。劇和戲都係二宮和最終真出大剖白,呀﹗愛係最重要的呀﹗好老土啊﹗
  • 最後的一段對白講dna不代表一切,人才是最重要的…噢…總係要說教一番…
我期望的是高科技殺人疑案…turn out原來係人間有愛…咦,係咪我錯了?﹗XDDDDD…
*************************************************
至於點解小的會睇睇埋咁多PROMOTION而弄得很想看這部戲呢…就係呢個節目了﹗據說,二宮係喺人家REHEARSAL的時候扮成道具人員完成各項任務…

 行入人堆度整理道具﹗成功﹗而成功的定義就係其他演員唔發現佢就係二宮啦…

之後仲要以鎚仔用三三七的節奏嚟DUP釘…哈哈哈﹗而身邊的藝人完全唔發現…忍唔住笑了…

 跟住就係偷偷的將《白金數據》的貼紙貼喺戲棚度…

 又係無人發現﹗
 之後是要同直美有「BODY TOUCH」,同埋喺戲棚的椅子上坐下,都完成了﹗

 著上改了的外套喺藝人堆度行嚟行去…又過關﹗

 中間有啲我好似無影到的…

 當二宮圍喺工作人員堆時不時有演員行出行入都以為佢會被揭穿…點知又無喎﹗

 哈哈﹗拎住呢個長到無朋友的大鎚去DUP釘又無人發覺喎﹗

跟住就係十萬YEN的挑戰了…吸一吓呢個變聲噴霧之後走入演員堆度唱「ARASHI~ARASHI FOR DREAM」…XDDDDD

 呢一刻…先有人問:咦…係咪二宮喺度﹗

其實我唔知呢個係乜節目的(我太耐無睇綜藝啦…)…但見二宮咁入戲扮得咁入神就忍唔住喪睇和喪影…抵佢嬴的說﹗

4 則留言:

  1. 二宮手揸啲嘅SONY小手提係N年前嘅產品,呢部戲講科技得嚟又OUT OUT哋。ANYWAY,一向都唔CLICK東野圭吾...「名探偵の掟」算例外。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:金田一

      哈哈哈,SONY跟我八字唔夾我又無留意VIAO係新定舊喎…不過我在諗幾年後出豐川和二宮都仲用緊而家啲電話唔係幾先進…

      我主打係CLICK二宮,東野的劇除了《加俚略》各《流星之絆》我又好似無乜特別追…UMUM

      刪除
  2. 我其實又係怕劇透.所以直接問.呢套好唔好睇-V-
    二宮做搞到我又有興趣睇BOR

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:星晴

      睇演員(二宮啦即係)是會滿足的,推理我覺得比《流星之絆》還有一點流FEI…在故事上跟我期望有少少唔同…可能係我問題…XD

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD