2013/05/01

《狼少年~不朽的愛》導演終極加長版﹗

話說小的極少在網上買野的,數嚟數去都係得n年前的《我需要愛》、唉窿…之後就係呢個了﹗友人報料說台版《狼少年dvd四月尾上市,才百幾蚊而且有個導演終極加長版喎﹗有班人好神心的想玩團購,但小的又同時發現某人的《寶貝與我》有特價﹗好啦,掃埋佢直接寄來屋企。哈哈﹗

俊秀和哲秀一次過被我抱回家了…嘻嘻…

 (某人的《寶貝與我》笑到我死死吓,應該沒有在香港上過吧?都應該好難搵到碟收藏吧﹗哈哈哈…)

出貨很快…雖然郵寄費用是逐隻計,不過省了逐隻搵的麻煩,用錢解決到的問題就唔係問題啦﹗我驚我會儲上癮又想去網購耶﹗
*********************************************
入正題先,哲秀才是正題嘛﹗

比較三地的戲名,泡版的戲名應該係得「狼族少年」幾粒字的吧,香港的「狼少年之戀」就有啲娘娘地,不過都算係簡單點出套戲的重點,最緊要沒有硬食字,是舒服的。台灣加上「不朽的愛」就少少扭捏…呃…要唱番咀「愛是永恆當所愛是你~~~~~~」嘛…

上月才看完嘛,就快速搜畫睇一次有咩唔同啦,傳說中的教哲秀彈結他唔見喎﹗當純伊彈結他唱完歌後哲秀摸一摸佢個頭那吓真係sweet的說…

呢幕變裝畫面睇嚟睇去都係會爆笑﹗


男二彈殺飛緊上天的哲秀是還是想笑…哈哈哈﹗





之後哲秀跟純伊避入森林,哲秀講了全套戲第一句對白「不要走」都係笑咗﹗不過呢段還是看得心憂憂眼濕濕的…




跟住就係47年後老奶奶純伊帶住孫女回到舊居後,她獨自一人走到小木屋時發現房入面有燈光,緊張的開門見到哲秀﹗哲秀show了修理好的結他和47年前純伊留給他叫佢等她回來的紙條…之後哲秀就伸個頭出嚟等純伊讚佢乖了…

左邊戲院版是老奶奶對哲秀說對不起,說自己做了想做的穿了想穿的,又結婚生子了等等,導演加長版伸出來的手就變了後生版純伊,不過對白都係那些…

純伊叫哲秀不要再等她時又是一個哭死人了…

其實對白是一樣的,分別只係老純伊和少女純伊,抱著一輪後哲秀就說你都係一樣啫…隻手都係一樣咁…仲話好掛住你添﹗佢識乙水女仔了﹗


之後讀故仔書,第二朝少女純伊就變番老奶奶,噢。

先快速搜畫一番,之後再認真睇搵番多啲加長版和戲院版的分別,以上﹗

2 則留言:

  1. 咁啱!我尋日都睇咗! 我今次睇導演加長版, 印象中唔同淨係最後一幕阿婆變咗純伊, 結局冇唔同, 跟住覺得呢個所謂導演加長版有少少呃人. 睇片長都係加咗兩分鐘, 又唔知加咗係邊.

    其實我唔多buy 台灣dvd sell 係愛情故事 (從佢夾硬加咗"不朽之戀" 同佢盒背的介紹, 我覺得係寵物同主人的關係多啲. 等我寫感想文呀~~ << 唔知幾時 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      咁啱﹗大家都用假期欣賞多次哲秀…哈哈。
      我知加長版會喺結局度,但估唔到只係老純伊變番少女純伊囉,睇網上介紹話會有多少少解說架嘛…好流FEI喎,同埋我見網上有流傳彈結他的相,仲以為會多啲戲份喺番前面添…
      《不朽的愛》呢四粒字…巧京京,個名仲煽情過套戲…
      你好多文要出…出唔出到咁多呀﹗XD

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD