2012/10/21

萬千感概~《整容天后》

感概不限於《一公升》的亞也變成眼前惡女莉莉子,呃,想起幾年前的一篇寫過幾個無啦啦失常的女星,而家都好似重回正軌了,如果要寫個延續篇,華姐一定榜上有名啦,從繪里香到英龍華,《close note》的べつに事件,道歉後又話係公司叫佢扮道歉,結婚又離婚,讀書變吸毒,其精彩度和反轉藝能界度Britney姐姐都唔係佢嗰皮…

呃,呢幾年唔知佢做乜係我覺得啫,或者當事人覺得ok無浪費到生命一分一秒…咁我感概就係我諗多咗啦…
即係咁,睇番《一公升》的錦戶亮明明大華姐一年,不過而家睇麻生同學即刻didi feel了…(呀﹗華姐大事表仲有出碟上oricon第一但佢表明唔會上音樂節目唱live呀﹗)

(睇到自白呢一幕啲閃光燈突然停晒插眼後又突然閃番,戲院內的大眾((包括我))係忍唔住笑咗)

呃,呢套戲係不停令我將莉莉子linkup了華姐本人…呢個黑髮素色衣服造型…好難唔諗起べつに事件的道歉後反口事件…


感概不單止華姐…看此片前做了一點功課,睇到呢張相仲諗緊係何方大嬸,竟然…係…鈴木杏﹗當年我有睇《頭文字d》架嘛﹗跟住《stand up》仲係db4的女神耶﹗睇番小粟旬、成宮寬貴、山p都仲係咁上吓…但女神…呃…佢係乜出過乜野事攪到走晒樣呀?﹗



****************************這是感概的分界線********************************

  • 我沒看過原著,只是覺得看故事大綱,個角色和華姐太配對了興趣由然而生,電影節時只看了《羅馬浴場》沒看這套,就等佢上正場先看了…
  • 故事很簡單,就是一個其貌不揚的女仔從整容得到美貌,大受歡迎之餘但因為過度整容身體出現各種後遺症和藥物影響,加上後浪湧至,莉莉子被捧上天後再摔落地…um,其實真係好難唔linkup華姐啲花邊﹗
  • 導演實花姐的《惡女花魁》睇是有睇…但我完全唔記得啲劇情了﹗除了很靚和很紅的畫面…呃…呢套都係場景和用色很用心,莉莉子屋企啲佈置和用色紅到呢…
  • 事前我有啲驚一味畫面靚而無故事性…但感覺是ok既…又唔算一味活動wallpaper喎… 
  • 咁啱呢水香港有美容事件,事件的美容方法是換血啦,戲入面就非法獲取胎盤,移植後一生都要服免疫藥(類似啦),於是有啲普通女子做完整形手術後付不起高昂保養費而要面對身體後遺症四起(就是那些詭異的黑斑),於是一單又一單的自殺案不停出來… 
  • um,對美的追求自古而然的,但應該去到幾盡呢?美甲係加啲野,整容又係加啲野…但有無必要去到動刀咁大件事呢?估唔到係有個思考位的… 
  • 雖然我覺得莉莉子啲黑斑有啲詭異,一時有一時無…打支針就消退了?咁那支針除係咪有份令佢精神受損而出現幻覺?﹗ 
  • 呀,點解睇《一公升》時我覺得華姐演技不賴,但之後的《太陽之歌》到而家呢套戲…好似啲表情都係咁上下,一是驚咪狂叫一係就碌大對眼…好似無乜幾多板斧了?﹗(定係我perception錯了…一切都係《一公升》的錯?) 
  • 當年我成日話亞也入醫院瞓喺床都搽了睫毛液,而家都有眼妝做手術呀﹗(笑)…呀﹗那個扯條線落晒面度一幕巧京京呀﹗乜唔使麻醉既?﹗而家又唔係回到古代…《仁醫》咁無麻醉藥咩… 
  • 除了鈴木杏令我京京了之外…佢位助手/經理係寺島忍?﹗囧﹗我想話莉莉子逼佢同男友伸一喺佢面前做愛時…戲院內大眾又忍唔住笑了… 
  • 我想話忍姐和伸一(原來佢剛和另一個繪里香阿戶田分手了…?﹗)似兩母子多過似拍拖囉… 
  • 我明既,畫面要靚…但沖涼都仲係誇張眼睫毛和化行妝…好辛苦啊… 
  • 講開又講呢,主題曲竟然搵番步姐n年前的《進化》(好鐘意呢個娘得嚟又好貼切的台譯歌名)嚟做主題曲…呃,華姐初出道時眼大大甜甜的笑容都有幾分步姐feel的,而佢講野把聲都幾係步姐啲朋友…但n年前我睇報導有講過華姐初入行係想見偶像…佢偶像係安室喎﹗ 
  • 最妙的是…步姐一路都被傳大執過…可能佢先係真正既整容天后… 
  • um,演新人吉川梢的水原希子竟然係《挪威的森林》那個小綠,um,這不重要,因為呢套戲我睇到瞓著咁濟(笑)。我想話我幾鐘意希子演呢個新人後浪(除了啲crew係咁大叫好可愛呀﹗有啲難受…明明佢個樣係型格架嘛…),就係佢個樣夠型格,講埋啲好睇得開既「換個人換個名聽日就有新既人氣對象」咁既對白(即係羽田要去劃花佢塊面一刻),好有智慧﹗或許藝能界太五光十色,名利去得快來得快,有美貌之餘都要有智慧去消化囉… 
  • 故仔無講吉川係整出嚟定天生係咁?睇佢咁睇得開,對照莉莉子的幻得幻失,跟住吉川永遠都係淡色素服咁,莉莉子就永遠化行妝set行頭和著行衫…呃…我想話我覺得睇吉川舒服好多呢﹗(所以我唔buy步姐…一路以來…哈哈哈﹗) 
  • 聽到有人說呢套同《華麗之后》都係講人氣女星辛酸史,個女角咁啱都somehow自己演自己…好妙…不過《整容天后》野心好似大啲… 
last but not least,阿華姐做做吓宣傳又話病要停工,睇報導話佢因呢套戲收得而已經確定演出下一套戲…呃…即係點呀?但anyway,希望佢好好地走下去啦…呃。

2 則留言:

  1. 我剛剛昨晚都睇左, 無d人講得咁差, 有d message, 但也擺脫不了wallpaper slide show的感覺...

    by the way, 伸一應該係食軟飯所以先同忍姐一齊ge, 因為有一次忍姐話ririko有事, 於是放低錢畀伸一自己食飯...

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:まこと

      可能我好怕啲得靚畫面而無故事的電影,《惡女》就正正係呢種(所以就算有某人我都受唔住《寵物情人》啦),睇《整容天后》我又覺得OK,佢玩畫面配色之餘個故仔都叫有交代有進展有頭有尾咁…

      伸一原來係戶田男友(前?)…真係估佢唔到…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD