2012/10/28

中「劇」毒

博友留言傳來這篇,看完後忍不住笑了…我中晒呢啲毒喎,些牙出嚟跟大家分享一吓~

  1. 每日一定擠出時間來煲劇,不論上班途中、Lunch後、晚飯前,甚至願意犧牲美容覺來換取一集半刻
  2. 不介意大小,那怕是3吋屏幕,能煲即可
  3. 不停地暫停和倒帶,重複又重複看精彩片段(接吻或床戲比例為高!)
  4. 即使看過N次,電視台播映時仍然會留守重看
  5. 無心工作,腦海經常浮現劇情;卡在樽頸位時心急如焚,甚至會「射波」裝病煲劇去
  6. 從來不知自己可以維持N小時不睡覺的紀錄,同時亦將上廁所和吃東西時間減至最低
  7. 周末謝絕應酬,改為留守電視電腦前
  8. 不斷搜尋劇集相關資料,再多的劇照和花絮也百看不厭
  9. 對配樂和主題插曲瞭如指掌,還拿來當手機鈴聲
  10. 開始在FB或微博結識志同道合的粉絲,話匣子一瀉傾盆
#1:前司時我好鐘意LUNCH時煲的,拎住史馬瘋就可以睇嘛,十分方便(所以沒有無限我會瘋掉啦﹗),而家多數係放工和瞓前先煲一陣,呀,今時唔同往日了,睡眠大過天,年初剛中某人毒時夠膽死睇到4點的說…

#2:我說我用史馬瘋煲劇很多同同都表示震驚了…咁細個芒你都睇得餐?係呀,告訴你,我的近視不但沒有深到,反而仲少咗添喎﹗(呵~)

#3:翻睇又翻睇是有的…哈﹗我有講過《瑪麗外宿中》我已看了一百次以上嗎?(這是小數目啦,我有講過95《神鵰》我已睇過一億幾千萬次嗎?)

#4:呢個見到重播會翻睇APPLY喺周星星電影度多啲~

#5:認真的:無﹗工作時工作煲劇時煲劇嘛,不過將劇照PRINT出嚟貼在枱頭是有的…(遠目…)

#6:一晚煲完《沒有天使的街角》自從兩晚通頂煲完《烈火雄心1》後已經不再值得一提了…(但後遺是呆足幾天囉…)

#7:哈哈哈﹗其實如果趕緊煲劇我連WEEKDAY都唔想出街呀﹗

#8:這個當然了,唔係邊有咁多料寫文呀﹗我已經係懶CAP相的嚟架啦﹗

#9:死囉﹗我有用OST的歌嚟做鈴聲啊﹗哈哈哈哈哈﹗不過就算某人的歌聲幾悠揚,做了鈴聲就會討厭的了…因為打俾我的多數都係為公事的嘛…

#10:哈哈﹗FB就少啲,因為我TASTE怪就算有煲劇的友人都好少中埋同一個招,反倒是因為寫博而認識到唔同的博友可以交流煲劇情報啦﹗

文中作者講到唔同地方的劇…之前都有篇《我為甚麼會睇番港劇?》講過啲啲…
  • 港劇:見到喜歡的演員會追,但沒恆心集集睇,集數太多而劇情太嚟嚟去去都係咁。本來有mytv都會上番去補元,但而家mytv啲廣告太多太兇太煩,寧願唔睇。告訴看倌們,今年我沒成功看畢一整套港劇囉…囧﹗
  • 日劇:其實今年都未成功看畢過一整套2012年的新劇,只看畢了舊劇《仁醫》,一路都喜歡日劇簡潔節奏快,沒有太多無聊支節,但近年成日都有大橋有趣拍落無聊的情況,又提不起興趣了…
  • 台劇:其實除了賀小美幾套和《鬥魚》外一路都沒特別鐘情過…雖然跟韓/日劇一樣都係靚人…但唔鐘意拖泥帶水的情節…
  • 祖劇:我知道是重金製作,靚人靚景的古裝外也有追上時代步伐的時裝劇,但就是唔CLICK囉…
  • 韓劇:都是某人的錯﹗哈哈哈哈﹗得承認近年的韓劇確是一改以往死人LUM樓,喊苦喊忽又絕症甚麼的老土風(除了這套…笑﹗)雖然無日劇咁俐落,但集數多極都係24(但長很多呀﹗成個鐘一集﹗)…難頂極都無港劇40呀30呀咁想死﹗
  • 洋劇:雖然有人跟我說《Downton Abbey》很精彩…但我還是提不起興趣…唔知點解電影我會睇洋片,但對洋劇就比台劇更拒之於千里…點解呢?

今年煲劇大方向一個U TURN TWIST咗去泡劇度,如果再UPDATE上文那個GRAPH應該係一支獨秀了…很可怕…哈哈哈﹗

8 則留言:

  1. 死啦,我都差不多全部中晒,不過我又從來都無覺得中劇毒,因為我唔係套套都睇(中毒而不自知?)

    以前讀書真係覺得吸引而睇,宜家其實有啲係為左減壓,煲劇真係可以完全放低工作嘛@@

    回覆刪除
    回覆
    1. re:鈴

      哈哈哈,套套都睇仲唔係中毒而不自知﹗哈﹗

      我都係為relax而睇劇的,所以我偏向睇啲輕輕鬆鬆笑吓的劇,太沉重既可以既話都想避開…(但又成日避唔到…哈哈哈﹗)

      刪除
  2. 我是某人嗎? 不是應該某熊嗎? 所以只是我想得太多??

    以上的病徵又不算很多可以應用到我身上, 但我應該不是沒中劇毒吧?

    我以為你現在主力看港劇.....

    回覆刪除
    回覆
    1. re:紫熊

      紫大人別稱應該是某夫人或某達人喎﹗(謎之聲:用得某但又會話你知我講緊你…哈哈哈)

      雖然不是apply得很多,但找資料那方面…紫大人應該是很強項吧…

      港劇是會喺屋企食飯時先會睇,屋企無飯食的話其實唔會特別睇…尤其是今年啲港劇都唔太啱我心水…其實今年煲得最兇的是泡劇囉…

      刪除
  3. 嫌MYTV麻煩為什麼不下載或錄下來?話說有時跟人說回家看XXX時很多時聽到一句:「唔係做完呢咩?」......
    錄影這技術很新穎很罕見嗎......?

    回覆刪除
    回覆
    1. re:WINSON

      我都有諗過買錄落sd card的錄影機,不過一錄我就擺喺度唔清,其實好似youtube土豆那種可以隨時click嚟睇最啱我…

      刪除
  4. 我係差不多中晒...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      恭喜施主,善哉善哉﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD