2012/10/07

喜萬年.乳豬 & 譚魚頭.邊邊

又是影了不貼白不貼的時候,我想話我好耐無見過有燈膽的乳豬啦﹗

喜萬年」呢家店我都唔記得細個有無幫襯過(據說三十幾年老店了),但友人說佢個乳豬十萬個值得一試,而個SET(好似係甚麼良朋共聚咁既名…)一圍大概3,000上下,除番一人百幾二百蚊,都OK抵的說…

(我的生活好似就係煲劇同食﹗哈哈哈…個博都在不停貼相﹗)

ANY肥,呢個傳說中既炭燒乳豬…唔好問我食唔食得出炭燒味,我只知是相當香和脆,索索性架囉﹗肥(確係相當肥的)而不膩,配埋舊包係好好味的說…卒之忍唔住係咁食了幾件…
跟住係西芹炒花膠之類的東西…沒拍照…哈﹗
這個裡面是芋頭和蝦,呢個組合都幾新穎的說,外脆內軟十分香口,但又無去坎那些頹爆的百花釀蟹鋏咁熱氣…
忘了是甚麼湯…好似係有虫草花的…小的都像了兩三碗的說…
一斑兩吃,大碟到爆…食得左食唔得右…囧﹗

 
幾本上食到去上面兩碟魚已經飽到傻,卒之我係咁夾左邊碟蝦啲伊麵底,而隔離啲雞只吃了一件…

荷葉飯好香口的說﹗但實在無力奮戰了…卒之食晒碗紫米就算了…

*********************************************************************
譚魚頭」我N年前食過一次晚飯…但好似唔係打邊邊?﹗我都唔記得了…

咁而家天口開始涼,又係打邊邊的時候啦嘛﹗XD

除了那個轉一轉會掀枱布動全枱的轉盤和唔脆的魚皮,其他火鍋料都相當不賴的說…
呢兜用嚟拌邊邊料的東東…全部都係我唔食既野…不過我好奇睇吓係乜味咁啫…卒之就俾我用嚟放唔食揀番出蹳既野…哈哈﹗

海鮮沒有叫太多…帶子和蠔囉(如果青口和魷魚都計的話…)…隻蠔肥美到不行,煮熟撈起仲好豐腴無縮水﹗超讚﹗

看一看…我地應該係菜和肉一半半咁…仲有位再ENCORE少少…其中一樣係奇怪的水晶奶皇包(?)…放在魚湯那邊淥熟後塊皮超鹹的…十分奇怪…(但我鐘意又鹹又甜…就係夠怪)…友人仲放在麻辣一邊淥…我諗個味應該OK喎…

一行7人一人大概350…以非任食嚟講…算OK掛?

貼相完畢,以上。

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD