2012/10/11

まだある~而家仲買到昭和年代文具/學校篇

呢個系列真係幾好睇﹗入面有好多我細個都用過啊﹗(呃…就算我是昭和年代的人嘛…泣…)




嘩嘩嘩﹗真係而家仲布兼仲買到喎﹗原來咁耐世紀架啦﹗右邊個釘書機好似而家都仲係呢個樣耶﹗原來左邊那個漿糊竟然係賣炭(翁?﹗XD)因為賣炭時入紙袋包好,用開的米漿唔好用就自作業起上來的…仲特登有冷感和香味,方便小朋友用的﹗我想話我細個時好鐘意聞呢個漿糊陣味的…(同時仲有白膠漿…又是一個經典﹗但呢本書無喎﹗)

真係唔睇唔知…曾幾何時左邊這個「墨消」的東東係OFFICE必備文具…阿作者話用嚟化而家啲原子筆(但我諗GEL PEN唔得啦?)都WORK喎﹗仲話陣味好似上完游水堂咁既FEEL…我初初仲以為係塗改液啲朋友喎。右邊那個…我仲諗乜以前啲小學生要帶刀上課…原來…是用來刨鉛筆的…巧京京啊﹗

左邊這個電話簿我見過呀﹗右邊那個圓規又竟然係1954年發明咁京京?不過我唔鐘意用呢款攝鉛筆的…有得揀的話我會買連住支鉛芯筆的…嘻嘻…

是…BEYER?﹗左邊那本…個封面真係好OLD SCHOOL啊﹗右邊那個跳繩…我有過呀當年…喺文具舖一係買呢款膠的,一係就一款繩身連住兩邊木棒狀手棒…不過就重啲…於是都係多數買膠的那隻…被佢FING到痛到喊的說…

揭到去香紙一頁時仲諗緊有無香珠呢…揭揭吓…真係有喎﹗

呢個DYMO帶和白色BLUE TAG…我仲以為係外國貨嚟架喎…

襪STICKER?﹗鄉裕美代言﹗巧京京啊﹗我仲以為係90年代興大象襪時的產物啊…原來咁歷史由久…又…個筆盒…啲筆插設計原來有咁多好處…真係估佢唔到喎﹗

有一水小的好鐘意用左邊呢隻一粒粒筆芯的鉛筆架﹗不過好快寫到"掘"又唔可以留番個膠咀好似好浪費咁…玩一陣就算了無用了。而右邊這個顏色筆又係當年筆袋必備,必備到入U的說,雖然唔知必備嚟做乜,又說都無幾可用支顏色筆嚟畫公仔的說…

嘩﹗呢個愛嚟畫花的尺好正呀﹗當年有一款係大把膠尺上面有個圈配合齒輪裝一舊野就畫度下面個花花的了…跟住上面有半圓量角器,尺身有好多窿可以畫字母和形狀…雖然好似好開心咁…但啲窿鬼咁細根本連鉛筆都攝唔入…都唔知點畫…

BTW,右邊這個鉛筆巧京京喎…

真係不得不說這本書是年紀之顯露了…左邊這個有金粉的GLUE中學時好鐘意常備一盒喺屋企做無聊手工的DECORATION…(如…整BARBIE古裝衫的裝飾…哈哈哈﹗)咁佢整潔好多嘛,你試吓用膠水GEL住一粒粒倒落去的金粉丫…實倒到周圍都係的說…

右邊這個櫻花牌蠟筆…我想話我仲有一盒喺度…而我係唔捨得用個膠無刀片的鉛筆刨刨佢的…唔知點解…XDDDDDD(呢個時候我諗起學界另一隻霸王和風行一時的雙頭雙色木顏色…都係美勞堂必備架﹗

************************************************
睇得好開心…我覺得我想睇埋個SERIES另外的書…

4 則留言:

  1. 墨消/電話簿/BEYER/DYMO帶
    以上4個冇見過+唔知係咩黎= =

    不過其餘的好多都見過+用過 ...哈哈

    NATSUKI

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:NATSUKI

      墨消我都無見過…哈哈…

      電話簿那個開蓋的設計我記得我細個時見過…

      beyer是琴書…唔彈既話未見過都唔出奇~dymo帶…喺可以方便地自家print名label之前好多家長都用嚟整名帶貼喺書呀用具度…

      刪除
  2. 真係好懷念
    不過我真係無諗過襪膠1972年已經有...

    回覆刪除
    回覆
    1. re:匿名

      睇得好開心,好多都係我細個時用過的…
      襪膠我都無估到1972年咁耐…我以為係90年代產物呀﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD