2012/10/03

[韓劇]必看三十一部BEST RANKING﹗

明明買的是日雜(AN.AN)…但內容都是韓流(封面…是某人…咁我先會去買囉…XD)…但見呢個TITLE咁爆炸,既然十大必煲男神我都研究一餐,唔爭在研究埋呢篇BEST RANKING啦﹗

呢個RANKING係雜誌訪問了四百六十七個泡劇通、讀者同泡國女生得出的,話係泡劇初心者又好,熟到爆既都好,睇完都會有新發現喎﹗

Q:你喜歡的泡劇頭三位
1. 守護BOSS
2. 秘密花園
3.我的名字叫金三順

《守護BOSS》咁強大?《ボスを守れ》應該係《守護BOSS》呀﹗我無估錯吧?我好似聽人講第二和第三套的比較多喎…其實睇完《DR煎》我有一水意圖或企圖一條龍吓在中的劇…但見到個男主我有啲不安…囧

Q:滿心奇怪的感覺,好想談戀愛的愛情喜劇
1. 秘密花園
2. 瑪麗外宿中
3. 需要浪漫

咦…乜喺牆間KISS係名場面?(我諗係指無缺和瑪麗被人用手扣扣住俾高中生高追之後KISS那場吧?)…而我不知道喎…但這套其實我翻睇了好多次﹗哈哈哈﹗第一是我投入不能…我錯…第三…需要看一吓嗎?(某人得一套上榜,而又竟然唔係《美男》喎﹗)

Q:絕症、身份懸殊…喊到死的絕愛MODE既話係邊套?
1. ごめん、愛してる(SORRY,呢套唔知係乜)
2. 女人香
3. ありがとうございます(多謝?﹗乜嚟架﹗)

聽博友說《女人香》好似好雷喎﹗

Q:無金無男人無工作之後大逆轉,灰姑娘式故仔係?
1. 最高愛情
2. 巴黎戀人
3. 燦爛華麗的遺產

好野﹗全部都唔識﹗

Q:跟另一個世界的美男展開疑幻疑真的愛情係邊套?
1. 我的公主
2. 屋塔房王世子
3. 秘密花園

《我的公主》一段好色…說宋承憲除衫都正,仲有一張宋生除衫打出六舊腹肌的相(我原文照錄咋﹗)…我笑了﹗

Q:11年泡國播出的愛情喜劇最佳情侶係?
…(吓?)你為我著迷…容和和朴信惠?

SORRY我真心地吓了…哈…

Q:令心仔卜卜跳的超級浪漫告白場面係?
浪漫滿屋

但我對雨哥頂唔順喎﹗

Q:服裝、髮型都令人想跟佢既劇係?
1. 拜托小姐…個女主…
2. 燦爛華麗的遺產個女主…

沒看過甚麼也不知道…

Q:同男仔都睇得投入又緊張的?
1. IRIS
2. ジャイアント
3. 魔王

中間那套完全唔知係乜…《魔王》我翻睇了日版好多次,泡版反而唔太記得劇情了…

Q:細緻的故仔、服裝令女仔都投入的古裝(歷史)故事是?
1. 擁抱月亮的太陽
2. 善德女王
3. 成均館緋聞

呀﹗《擁月》我想看啊﹗感覺上《善德女王》和頭尾兩套好似好唔同類型喎?

Q:KPOP明星豪華客串演出的劇集?
STYLE…?有一集有2NE1、2PM、FTIsland喎…

而我不知道是甚麼…

Q:失憶、衰格的欺凌…濕濟的愛憎劇名作?
1. 天國的階梯
2. 面包王…金卓球?(我亂譯的這個名…大概記得有套咁既…)
3. バリの出来事(???)

SORRY…真係唔知3係乜…

Q:名物食物出現的劇集?
1. FANTASTIC COUPLE…的炸醬麵…(?)
2. 面包王…金卓球的…包﹗
3. 光榮的在仁既…カルグクス 

三那個食物係乜嚟架?﹗

**********************************************************
點解佢計到三十一套既我數出嚟唔止喎…其實篇文之後仲有一個特集的(都說我明明睇日雜但成本都講韓流﹗)…遲吓有時間再些牙~

14 則留言:

  1. 女人香恐怖到激發我寫了韓劇,你話有幾難睇。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:brownie

      朴浪有朴友睇緊…佢話勁雷…聽埋你咁講…係超雷﹗

      刪除
    2. 那女主角好似做我叫金三順好紅?但唔好意思囉,我人好膚淺好睇外表,想睇阿嬋我照鏡都得啦,駛乜睇你?

      刪除
    3. re:brownie

      金三順那個係金萱兒?(即係city hall那個?)…佢個樣又真係好阿嬋…於是大家大推的city hall我都無乜心機追…哈哈…雖然有金檢察官…但啲靚仔唔係好啱我杯茶…

      刪除
    4. 其實我唔知佢叫咩名,但當我由星期六下午的翡翠台見到佢做熟女辛市長,然後到高清台又見到佢做女人香,我真心覺得我走唔出佢手指la囉,嗚嗚~

      刪除
    5. re:brownie

      我好似無乜喺電視睇泡劇…通常都係唔覺意lap到一集半集覺得ok就用app睇的了…
      咁你又慘啲…我唔buy《熟女辛市長》個女角啲feel…套劇唔係差的(睇《city hunter》時幾欣賞的金檢察官喺呢套野度做副市長個助手)…係個女角令我唔想睇…

      刪除
  2. ごめん、愛してる= 對不起,我愛你?<---印象中係慘情劇
    ありがとうございます= 謝謝
    ジャイアント=巨人
    バリの出来事= 巴里島的日子

    不清楚對或不對,BLOG主可再查查^^

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:匿名

      其實應該打一打上GOOGLE就SEARCH到係乜劇既…但我太懶求其打咗就算…哈哈哈﹗
      慘情就可SKIP了…我至怕…

      刪除
  3. 樓上二樓的補充, 應該都是對的. 除了對不起我愛你, 另外的女人香和謝謝我都沒有看的. 那個年代的韓劇我跳過了 (and 對韓劇的印象仍停留那個年代, 我真心覺得勾池了).

    カルグクス 是 칼국수 好像譯做刀削麵

    面包王…金卓球的…包﹗說的是 Paris Baguette. 真的很好吃呀!

    守護boss 在日本爆紅因為在中的日本飯真的很多呀!而且剛剛在那邊播嘛~

    鄭容和在日本也是爆紅的, 所以"你為我迷著"在日本也受落. 在日本有開fm 呀.

    "華麗的遺產" 應該是"燦爛"的遺產

    回覆刪除
    回覆
    1. re:紫熊

      (小聲說:好在我唔係你所講的勾池人…哈哈哈哈﹗)

      咦…刀削麵好似聽過係名物,但韓文再譯番做日文再走去search一輪先知係乜…囧﹗

      paris baguette這個我在機場臨上機時買了一件上面係蛋糕下面係麵包的東東,超級無敵好味呀﹗

      《守護boss》我受唔住那個個頭十分《男兒當入樽》的男主…女主都唔係我杯茶…睇咗一集就無睇了…

      《你為我著迷》應該好多人係為咗想延續新禹哥和美男所以睇啦…(也是看了一集就無追落去…

      華麗我係跟雜誌照打的…好似見喺香港播時都係叫燦爛…哈哈…

      刪除
  4. Thank you之前其實TBB週六一點劇場播過(即而家city hall時段).我媽勁中意囉.女主角就係pasta/最佳愛情嘅孔孝珍. http://movie.douban.com/celebrity/1202195/ (不過我對佢好無感.哇.. 豆瓣上面thank you勁高分喎!)

    拜托小姐…個女 = 尹恩惠.但戲裏d衫/造型唔多頂得順.

    IRIS真心好睇!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:lu

      city hall我疑似爛尾了…哈哈…轉咗去睇《回答吧1997》…

      拜托小姐就係尹恩惠…﹗(聽過個名…)

      iris我都見好多人讚…話有荷里活動作片水準嘛…

      刪除
  5. 失憶、衰格的欺凌…濕濟的愛憎劇名作<--- 笑左XD, 譯得好到肉喎!

    同 聽聞係慘但好睇的......聽我媽講......

    City Hall我都爛爛地尾...

    回覆刪除
    回覆
    1. re:火女

      這就是我的冰式翻譯﹗嘩哈哈哈…

      慘就唔好攪我了…

      city hall我已經無再掂…轉咗去睇1997…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD