2012/10/18

[雜談]看來我應該多看港劇…

是咁的,轉過來blogger幾近一年,心血來潮看一吓文章的read數(因為blogger本身那個是十個唔update的…囧﹗),著了9成都係電視文…看來我真係應該多睇電視…

1. [韓劇]《愛情雨》(1-2)、《屋塔房的王世子》(1-4)
2. [港/韓劇]《On Call 36 小時》、《婦產科的女醫生》
3. [港劇]《拳王》極速一集後感
4. [港劇]《天與地》差天和共地
5. [韓劇]笑噴了…《紳士的品格》
6. [港劇]2012 TBB劇集前瞻(更新版)
7. [港劇]最後的《天與地》
8. [日/韓劇]兩版《仁醫》
9. [港劇]《東西宮略》…送飯(不)良伴
10. [港劇]《天梯》

12. 759阿信屋小吃記
13. [港劇]又講《天與地》~如果~命運能選擇~~
14. [港劇]萬千星輝《萬凰之王》
15. 《Concert YY 黃偉文作品展》~13XXX人集體唱K
16. [日/韓劇]《仁醫》、《成均館緋聞》、《黃真伊》
17. [港劇]《回到三國》之科技也回到…
18. [港劇]星光updup耀《萬凰》
19. [韓劇]熟口熟面…《瑪麗外宿中》(+全集後感)
20. [港劇]《衝呀﹗瘦薪兵團》衝呀~

  • 竟然20篇最多READ數的入面有18篇都係關電視事的…﹗
  • BLOGGER個READ數COUNTER真係好鬼…明明有啲文READ數儲吓儲吓有咁上吓,但個COUNTER又無數到佢喎﹗
  • BLOGGER的COUNTER大概是歧視泡劇的了…XD
  • 另外一個詭異是寫《拳王》時READ數不甚了了,但佢喺台灣播時竟然READ數狂升…係BABA聲那種﹗
  • 看來我真係應該睇多啲港劇…好幾篇今年的一集後感都上榜耶…
  • 《天與地》和《萬凰之王》啲文竟然足足成年都仲榜上有名…好勁…
  • 但其實好多寫得頭幾集之後就無心機追了…今年好多劇都係睇頭幾集覺得OK但無心機坐落去追到尾,《衝呀》看了一大半算係好勁的了…
  • 另一個鬼…竟然係《王世子》那篇第一…雖然是搭住《愛情雨》一齊寫,不過睇番KEYWORD LIST應該係SEARCH《王世子》的人比較多囉…
  • 日劇…是荒廢了…上得榜的都只有《仁醫》…不過唔知係SEARCH泡版的日版而來的呢…
  • 雖然說搬了竇,不過睇番READ數其實跟以前在鮮奶差不多…高READ數的文都係電視文啊…
  • UM,看來我都是努力做電視精了﹗

4 則留言:

  1. 已經無視blogger的read數多時,仍是看google analytics做人。

    回覆刪除
    回覆
    1. re:Maple

      google analytics我都好耐無睇了…我咁耐都未收過廣告費…係得閒去睇吓啲read數邊啲文多人click咁架咋…

      刪除
  2. 衝呀有你男神陳展鵬,你竟然只看了大半,估你唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:WINSON

      哈哈,雖然有陳生啫…但要我日日準時返屋企坐定定睇電視好難啦,一睇咗電視就溫唔到書,感覺很浪費時間,但我又唔會睇MYTV追番(特別而家鬼咁多廣告)…就會無疾而終…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD