2012/03/08

[韓劇]《愛情雨》貼圖期待文…

嘩嘩嘩嘩﹗

(圖片轉微博,見水印有出處)

嘩嘩嘩嘩﹗現代個影相佬造型型好多喎﹗可唔可以播咗現代那part先呀﹗(好了…而家仲拍緊喎大佬﹗)



 
 嘩﹗好chok﹗

70年代是多愁善感的美術生,現代是自由奔放的攝影師(據說仲挑剔和毒舌),兩部份感覺應該很不一樣吧?﹗

本來都只是正常期待(老實講我覺得個70年代頭很屎塔…XDDDDD),見到毒舌影相佬個造型是突然勁期待…(某哥都好耐無短到見耳仔啦喎啲頭髮…)

哈,好無營養添…咁,開宗明義是貼圖文嘛…嘩哈哈哈哈…

博友的文:
紫大人:[韓劇] 2012 韓劇資料 - 妻子的資格.為了皇帝.屋塔房的王世子.King2Hearts (更正).時尚王.愛情雨

PT:三月,讓大家一起沐浴在「愛情雨」吧~
*****************************************************
[韓劇]《愛情雨》(19-20)~結末感言

4 則留言:

  1. 嘩! 挑剔與毒舌!!! << 泰京!!!!! 我想俾個like 現代版的造型!!!! 期待度增加!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係喎﹗本來只是普通期待,而家係超級期待…囧﹗

      刪除
  2. YEAH.
    嘩,現代影相代,,,,完完全全係張妃本人既IMGAE!
    兩代感覺大不同,張妃會唔會拍到走火入魔GA?(雖然我覺得佢已經有D)

    YEAH!
    一齊期待!DREAM HIGH2已經睇到有D無力了.....張妃快來呼喚我的魂魄吧...

    回覆刪除
    回覆
    1. (我開開吓會忍不住上來望一望見到你呢個留言差點笑咗出嚟…)

      唔知係咪我太頂唔順70年代個郁呢?見到呢個現代郁即刻醒神咗?定係我已經習慣咗佢啲眼線chok樣呢?見到個影相佬造型反而覺得正常喎…(唔通我都開始走火入魔?囧﹗)

      dream high 2…我留意呢套劇都係因為《愛情雨》接檔咋…小的無限期望佢快啲做完…(係咪好衰?)

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD