2008/12/15

組合

發現近期我熱煲的歌都係組合既出品…很奇怪,人們都說香港組合難做(做得最掂的癲屎都無啦啦散了…),近年各家唱片公司卻推了大堆出來…

死水得來,都叫有點生氣吧﹗

其實我是搵個藉口俾我貼你管MV…卡卡…

Hotcha 《了了》
看報導三個小妹妹高呼工作人員為她們準備的造型很日本妹…O咀了…不過…本人又何嚐唔係成日妄想自己係日本人…囧…不要五十步笑百步了…

多得佢地所屬的唱片公司,上年唱親K就被逼聽《Party Girl》,初頭覺得好煩(啲k場的promote片煩的程度可比noshow﹗),但聽聽吓又幾開心,今年一來有《了了》和《小野蠻》,型得來又有點酷,收音機熱播嘛,聽吓聽吓入了腦…。只是今日望一望個mv…呃…性感好像Freeze比較拿手喎?﹗(特別係《小野蠻》個mv…)同埋三個妹妹極有需要練舞…

16/3/16後按:解散了…不過Regen(我而家先知"re jin"係咁串…)既solo幾好聽…但明明係香港人又要加個C喺後面…

Rubberband 《一早地下鐵》 
這張碟我還在煲的,真係此家唱片公司的一道清泉…

16/3/16後按:宇宙巨band唔見影,得番RB真係出緊歌,上面的熱茶解散咗,下面兩團一係散完又聚聚完又散一係走吓一個走吓一個…團活真的不易呀﹗

Mr. 《Everyone》 
也是收音機聽番嚟的。睇番舊文…好驚…「獲譚詠麟睇中不但親自指點錄音,又帶他們去做義工,大有機會做溫拿接班人」…究竟有無人可以講解吓溫拿有乜風格呢?

SPEED 《あしたの空》
(鏡頭一轉轉咗去日本…哈哈…)Speed四人加埋恩師伊秩弘将齊腳回歸,其實曲風和以前沒兩樣(真邪…8月才懷她們的舊…10月就宣佈復出了…),不過看報導因為今井個仔有聽覺障礙,所以佢想透過這張單曲傳遞積極的訊息,滿溫心的,聽落幾舒服啊。聲音聽落夠晒親切,都夠啦。

16/3/16後按:仁繪結婚後不會復出的了…有一水說Hiro和繪理子組團…但轉頭又說繒理子從政…佢做得邊樣呀?

KAT-TUN 《Don't you ever stop》
我是越來越buy這六個小弟弟,壞仔樣…但啲歌真係好得,型格情深快快慢慢都有,無得彈﹗當我在煲佢地隻碟《Queen of Pirates》既時候原來說時遲那時快已出了上面那張單曲,初初睇有點似BSB首《Everybody Backstreet Back》…型到不行的舞曲…最啱live時六人在台上跳餐死,粉絲在台下叫餐死…發現,其實龜梨在台上的魅力遠比劇集中的他來得強…

之所以說「說時遲那時快」,《Don't you ever stop》之後又有一張《White X'mas》出了…

可能貼這個MV才是呃這篇文的主要原因﹗最近本人真係中呢班人的毒中得好緊要…囧…

16/3/16後按:我需要說我有幾傷心嗎?

14 則留言:

  1. dengelina29/9/13 21:15

    What is 癲屎 arh?

    15th Dec 2008 08:15 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. twins囉…
      20th Dec 2008 23:05 PM

      刪除
  2. 我也覺得KATTUN的歌好得的,比起其他大部分J家的組合,歌曲的風格鮮明得多。不是只有柴娃娃。

    15th Dec 2008 13:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是柴娃娃這個是重點…風格鮮明也是啦,聽佢地啲歌真係覺得係為佢地tailor made,而唔係求其一隊都唱得的偶像歌…
      20th Dec 2008 23:06 PM

      刪除
  3. Mr. d 歌很不錯的,值得支持。
    溫拿在那時候應該算是一隊boy band 吧。

    15th Dec 2008 13:19 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 溫拿真係唔知點分類佢地喎…
      mr. 和rubberband我都喜歡﹗~
      20th Dec 2008 23:07 PM

      刪除
  4. jazaphine29/9/13 21:17

    推銷員是也
    不如呢~ 養多一團J家啦~(我喺到同你sell緊KT!)
    唔係賣花讚花香,J家single,最好聽嘅肯定係kinki,之後絕對係KT最有水準!
    其他團嘅歌都係一個模式,就係清爽pop
    係佢地,用大師作曲作詞頻率好高,又守守都能夠演出佢地嘅風格,再加以強化
    pop得嚟,搶耳得嚟,有質素仲要自此一家先有意思嘛!
    誠意推薦啊!咪担多團咯!
    嚟緊下季兩個人主演新劇,寫定包單會出新single
    我提定你先,今次唔好lag啦!

    15th Dec 2008 22:05 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 不如呢~ 養多一團J家啦~(我喺到同你sell緊KT!)唔係賣花讚花香,J家single,最好聽嘅肯定係kinki,之後絕對係KT最有水準!其他團嘅歌都係一個模式,就係清爽pop係佢地,用大師作曲作詞頻率好高,又守守都能夠演出佢地嘅風格,再加以強化pop得嚟,搶耳得嚟,有質素仲要自此一家先有意思嘛!誠意推薦啊!咪担多團咯!嚟緊下季兩個人主演新劇,寫定包單會出新single我提定你先,今次唔好l...
      有同感!J家團我聽比較多的是這兩隊,尤其是KK的。說來慚愧,我身為半個P飯,NEWS的歌也只有一半會聽...風格不合emotion

      16th Dec 2008 12:23 PM

      刪除
    2. 有同感!J家團我聽比較多的是這兩隊,尤其是KK的。也有聽關8的,他們的歌都很歡樂。說來慚愧,我身為半個P飯,NEWS的歌也只有一半會聽...風格不合我口味...真的有柴娃娃的感覺。

      16th Dec 2008 12:27 PM

      刪除
    3. Re: jazaphine
      哈哈,我中咗招架啦。這幾天我都仲煲緊《queen of pirates》,實在以偶像組合來說kt能夠做到咁清晰明確既風格真係好難能可貴,話實靚仔組合多的是,但一聽就feel到「係呢隊既歌啦﹗」呢個感覺好難得…
      kk我都有時覺得佢地路線幾雜亂,係好多元化,不過就係唔多統一囉…到c以後的大碟才叫真係流暢~(係因為佢地二人有份做producer?﹗)
      kt今個月先出咗隻聖誕歌,可能要隔一吓才出啦喎?我估二月到啦…佢地今年都出得幾密啊…
      陰公kk出完《secret code》後又靜晒嗚…佢地越看越唔似組合了…囧…(我在反sell kk?﹗哈哈…)
      21st Dec 2008 20:49 PM

      刪除
    4. Re: shizuka2

      哈哈…我知我認我同意呀﹗
      不過我覺得kk啲碟係最近幾張做得較出色…
      但kt就係一出道就有自己風格…各有優異之處啦…
      21st Dec 2008 20:50 PM

      刪除
    5. Re: shizuka2
      news係走番typical的偶像路線…大路點不過就太正路有點悶囉…
      其實我覺得山p這組好像沒有預期的爆紅囉…(有點像takki & tsubasa啦…)
      反倒是kt無啦啦彈出咗…
      21st Dec 2008 20:52 PM

      刪除
  5. 我真心覺得了了首歌幾好聽
    但呢幾個妹妹仔,我又要回帶,唱歌仲差過twins...舞又係唔得,都唔知貪佢地咩?青春無敵嗎?

    17th Dec 2008 09:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地最近打的《了了》和《you are my best friend》曲詞都幾好架…
      不過唱(特別係後者的英文…)真係麻麻,啲舞我只看過上年頒獎禮的表演…嘩…真係勁唔齊…好明顯係要練囉…
      21st Dec 2008 20:53 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD