2012/04/17

[港劇]《拳王》極速一集後感

嚟緊無記啲劇都好似幾噢畸,滿有期待的(但我無咁多時間追喎?﹗)。其實打拳戲呢,我好怕打到成身血又傷咁,人腳又有我最「敬重」的鄭視帝,但還是看了一集,感覺噢畸喎,又說今晚要上課睇唔到,先來說兩咀吧…


印象中好似無記無乜打拳的劇?日劇我睇過《to heart》和《一磅之福音》,打拳之餘(也就是傷到豬頭丙咁)少不免有啲青春愛情成份;電影(《rocky》((?))沒看…)睇過郭城城的《浪漫風暴》…但印象就只有城哥跟姑姑李若彤的激情戲份(誤焦點)…呃…無記的…好像只有十分之N年前張衛健和吳剛(﹗)的《拳王賭至尊》,我只記得有江欣燕而佢劇中個郁是相當靚吓的,最奇怪的是…吳剛喺戲入面係打拳的…囧

um,上面都是講開又講啫,張衛健套劇n咁多年無睇過,都唔記得劇情了(原來有歐陽震華﹗)…講番《拳王》:
  • 其實促使小的想賦文一番呢…係…二少個角色…攪gag、懶好笑、唔上進、hea、被父母縱…我想話同《烈火雄心3》入面encore巴士高係一樣架囉﹗然後又係俾某人救咗之後就發現原來人生目標就係該人的職業,然後就全速前進咁﹗
  • 二少好似二少(呀,係《big血鹽梟》)和《二嫂豪情》的楊陽(係咪咁寫?)之外,在《囧探》、《真相》都係啲攪吓笑,hea hea吓(而且有點二世祖添《真相》度),仲有衝動(《情越雙白線》呀﹗)…呀,我好掛住二少那種有勇有謀呀﹗點解二少次次都要襯托人呀﹗
  • 因為這次是鄭視帝﹗囧﹗
  • anyway,阿家成(二少)口口聲聲話佢做足六年…我就諗起我在我司都差唔多年資…唉…高不成低不就(<<借啲2呻一吓…)
  • 又anyway,即係呢,做咗咁多年都仲唔知自己位置,錯又唔認,口又唔收,真係抵炒喎﹗
  • 睇劇情就係話家成俾高偉廷(黃德ben)救咗之後走去學泰拳,又同原來是高手的唐拾一(鄭視帝)不打不相識,then仲喺唐拾一訓練成為拳壇新星添…(擺在無線的人腳度成年事好超齡…)
  • 阿鄭視帝個角色就勁《九龍冰室》,又係想埋沒過去想重新嚟過點知遇著舊人,卒之重回舊路咁…跟住又有個仔﹗噢﹗不過唔同既係佢老婆(除紙山)死咗…無好似九紋龍咁俾老婆(女友?)莫文蔚逼埋牆要重出漿糊…
  • 我鐘意二少係咁叫佢做紋身佬…哈哈…不過阿二少個角色有理無理都屈咗人先乞人憎咗啲囉…
  • 阿視帝個角色名叫拾一,不得不諗起佢個ex阿麗肥喺《秀才愛上兵》度叫拾義妹喎﹗有無十三章呢仲?
  • 唔知呢,阿鄭視帝個郁勁滄桑,佢繼喺《怒火》開出一條馬蘭奴路線之後再開一條滄桑郁嗎?但又俾佢喺《烈火3》度懶委屈好得多。忽然記唔番佢青靚白淨時係咩樣了…
  • 但又說,佢個斜揹袋都唔係大,俾人放了盒野落去都feel唔到架咩?攪到俾人屈咁大件事…
  • 看劇情,黃德ben和郭少芸會係攪風攪雨的…佢兩個又是大茄嗎?
  • 又會有周聰和蕭公子…啲人腳真係duplicate到無朋友…還好李詩韻和胡定欣都有一水無見過…
  • 講開喎,上面數過幾套劇/戲都係男仔打到變豬頭丙,呢套劇終於有一個突破…有女仔打…話阿胡定欣會被視帝train成女拳王…算係有啲新意啦掛?

又說,接《拳王》的是《心戰》…嘩﹗呢吓子無記啲劇又好似有番睇頭(可以從泡菜劇度抽番身出嚟?﹗﹗﹗﹗)哈哈哈…期待。(同時…《盛世仁傑》之後胡囧又來了…要閃避…)

再睇再續。以上。

《拳王》@tbb主頁 
後記:[港劇]《拳王》、《耀舞長安》

8 則留言:

  1. 放心吧,以TVB的尺度能有多血腥?

    看報紙說心戰的爭議性話題可能更勝天與地的人食人。

    耀武長安又有BOBBY又有鍾嘉欣又有JJ又有沈大師本來好吸引,可惜多左囧囧呢粒老鼠屎...丫唔係牛屎先岩,BOBBY已經是第四個我喜歡的演員慘被囧囧強姦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係…無記啲野應該點到即止既…

      《心戰》好似話「參考」《沉默的羔羊》,所以我都幾好奇阿陳豪個角色(好似話係殺手)會有幾變態…

      當我對鄭視帝的觀感有好轉時,囧囧真係支持唔住(我十分討厭二人在《烈火雄心3》的演出),除了《萬凰》我一心睇嚟笑之外,佢之後套《玩樂無窮》都敬謝不敏了…

      《耀武》好似仲有馬賽喎,佢同沈卓盈我都幾鐘意,希望佢地有多地演出機會…唔好再不停睇楊怡和胡囧,真係好悶…

      刪除
  2. 聽講鄭視帝好寸,有幕佢拍外景去某個拳館度拍,人地介紹佢比人地d泰拳師父識,佢都好唔抵得咁,個樣打個凸。

    聽講黄浩然都係講晒粗口食晒煙,不過都無鄭視帝咁寸,可能佢做過二打六係咁。

    呢套真係無興趣,睇死佢咪又抄,鐵拳浪子呀盛呀,抄硬

    回覆刪除
    回覆
    1. 鄭視帝我麻麻佢啲戲…佢戲外的是是非非…呃…哈,算啦…

      咁藝人都係人,食煙講粗口唔奇丫…淨係睇忽仔都影過好多次啲當紮小生等埋位時煲煙咁。咁阿黃浩然(陳展鵬都係啦)喺亞記(或出面)撈咁耐,都知道得來不易…感覺佢唔會咁串既…(是感覺)

      呢套睇完一集感覺ok,不過夜晚忙…睇吓遲吓會唔會有心機追番啦…唔會晚晚追的了…

      刪除
  3. 呢套戲﹐睇第一集就差唔多估到結局
    到時王浩然同鄭視帝一定反目﹐之後呢﹐咪終極對戰囉~~
    最超現實的﹐是李詩韻同鄭家穎似乎有感情線
    你諗下﹐若果你公司個太子女愛上左公司個實蕉﹐你話幾超現實呢﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. re:文少

      啲套路都係咁上吓,而呢個終極對決九成係鄭視帝嬴…但佢決定退出拳壇…專心follow黃浩然既比賽之路?(又估劇情了…)…

      咁睇娛樂版都偶然會見到啲社會地位懸殊既人走在一起,不過通常講多幾講之後就無下文…散了…

      刪除
  4. 台灣網友到此一遊 我來喇 haha^^
    這部戲我覺得胡定欣的角色是個亮點
    還有演唐拾一兒子的那個童星(叫咩來架唔記得左)好可愛
    KC呢 因為是主角 所以就寫到他好厲害這是自然的
    不過和李詩韻在戲中的情感發展我個人覺得有點莫名其妙就是了

    KC真的回不去小白臉的樣子了 現在都要走鬍渣路線XD

    by clearclear

    回覆刪除
    回覆
    1. re: clearclear

      台灣的朋友你好啊~(我好似啲歌手喺紅館叫「山頂既朋友你地好」咁…

      胡定欣喺《刑警》和呢套都唔錯,不過就係無乜noise咁囉…
      睇雜誌呢位演拾一兒子的didi跟鄭視帝好似幾玩得埋,訪問時佢地都在互串咁,估唔到視帝又會同個小朋友溝通到…不過我好似唔覺呢位didi有其他劇?(定係我睇唔到?)…好似見譚真人多啲…

      李詩韻同kc條感情線連我呢個睇啲唔睇啲的人都一頭霧水,李一時鐘意鄭視帝一時又同蕭公子結婚之後又無啦啦同視帝行番埋做friend…完全唔知想點…

      視帝乜郁都好啦,唔好再整番《烈火3》個樣出嚟…我會打爆電視架﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD