2012/03/02

林窿大戰鄭視帝

自琴日讀報得知鄭視帝加盟英記之後,我腦中就浮起title的這一句「林窿大戰鄭視帝」,究竟佢地邊個會喺出年《勁多蝦碌總選》度分到亞太區、最愛歡迎男歌星和金曲金獎呢?

跟住有篇仲攪笑,將同期加入英記的羅力威,加上鄭視帝、林窿謝lemon合稱為「四大chok王」﹗哈哈哈哈﹗乜羅力威係「港版言承look」?﹗咁京京?因為小的唔睇亞記,上年喺敬hins馬交演唱會先第一次聽港版言承look唱歌(不過篇文我好似完全無mention過港版言生做嘉賓的事?),是滿ok的,只是加入了呢家盛世公司唔知會點打造佢呢…

um,都係講番鄭視帝先啦(可見我對佢既欣賞之情有幾滔滔不絕?),報導說吳雨大哥豪言一番(又令我諗起n年前paco跟万刀甲的08年最受歡迎男歌手豪情壯語,有時講咗真係收唔番的說) ,話今年要為鄭視帝打造一首街知巷聞的金曲,再開演唱會,加上年尾播的《怒火街頭2》,誓要為鄭視帝再創高峰云云…嘩﹗攪到我好期待添﹗會唔會開埋電影呢?n年前視帝的《假男假女》好好睇喎其實…(咦,我不是視帝暗粉啊﹗雖然《怒火》是好睇的。)

然後我又在諗,其實係咪見林窿拎獎拎到俾全城圍插,於是無記先加多個鄭視帝去搶獎,分散大家注意力呢?咁而家唔夠分喎啲獎,英記仲有古眼神,金曲金獎仲可以有容天后爭…。呃,講起古眼神,真係feel sorry about him,轉會是為了再創高峰吧?不過觀乎佢轉了去英記後,好似除了發佈的記者會最grand最有氣勢之外(坐晒龍椅咁丫嘛),其餘時間出碟開演唱會都靜英英的,跟住在《勁多蝦碌》度例牌地拎個「最受歡迎男歌手」獎…之後呢?﹗無啦…而家成篇鄭視帝加盟的報導都無特別mention古眼神,真係有啲慘…咁…又真係無計…

well,另外,我想問而家英記係咪取代咗甚麼「正視音樂」成為接收無記藝人出碟的主要唱片公司?(neway?另一家?),鄭視帝、林窿仲有王祖藍,oh﹗不過無經理人約(which is係最賺錢的吧?),淨係出碟和攪演唱會其實可以賺幾多呢?攪一個演唱會製作費不少喎,而家出碟又唔賺得幾多(又說最主力會買碟的人…aka:少女,會買鄭視帝和林窿的碟?),咁點維皮呢?

淨係講想睇佢地爭獎好似好mean添…老實說我真心覺得林窿唱歌是不賴的(其實我有睇佢演唱會…哈哈哈),只是背後動力好似做得太出和太盡,咁香港人憎人富貴厭人窮的嘛,就算你好人好姐,見到有咁多在上位者為你出心出力捧上天都不會看得順眼啦…我在想…其實加入鄭視帝係咪想分散大家對林公子的厭惡感呢?﹗﹗﹗﹗﹗

又貼,呢首我覺得堅好聽的…哈哈哈…

之前夜晚某日見到tbb播一個鄭視帝的節目,佢話佢之前喺寶記無一首代表作(又係喎﹗講陳妖窿我即時諗起《心理遊戲》先啦﹗) …um,都唔係無既:
呢首「呀~~~呀~~~呀~~~~飛出戀愛街」都係一時之選呀﹗(笑)

以上。

4 則留言:

  1. 而家我打堂本冰子都搵唔返你舊個blog,要打Life as a 2 hit 6 到左你個舊blog先可以再黎呢度,你都要諗下計喇!

    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀,因為我blogger profile set了個名做domotoiceko…

      um,等我搵吓可唔可以搵個位入埋中文名先…(g+我就寫堂本冰子的…)

      刪除
  2. 鄭視帝在寶記典會冇代表作呀,除左飛出戀愛街重有首失戀心情o e o e~~~~~~,重有個棒球小子郁我記到家下喎

    其實蛋記公司自從接管埋新秀之後都一早做埋華星果份架啦,以前想攞獎就話要簽無記歌星約,而家都唔夠,要入埋蛋記先得

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈﹗好似仲有首咩…失戀…一百次?棒球小子形象其實ok難頂的…以佢當時接近廿中的年紀而言…

      雖然話同五大破冰,但始終都係要簽歌星約先可以拎獎…所以呢…出年的《勁多蝦碌》應該還是很有趣味性…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD