2010/08/05

TBB。捧你變成害你

我都唔想又講PROF.傾,但呢水佢啲歌影視宣傳真係太「舖天蓋地」…真係好煩…

事情是這樣的,偶然見到鄰博講。鏟。片 一篇《電視台催谷自資電影遭強烈勸喻》,即係呢…可否不要只是勸喻呢?﹗

實在呢個都唔係TBB一個係咁,X年前有記成立電影部都係咁,逢有片上就狂出廣告、特備節目、訪問咁,驚你唔知就嚟有套咁既戲…。自己野自己都唔宣傳係講唔過,但作為一個觀眾就覺得勁煩,日睇夜睇你想洗我腦嗎?﹗喺真係了解套片內容質素如何之前我已經有嚴重反感,好煩,一啲興趣都沒有。又反正佢自家製作好快就喺電影台播,咁我使乜特登去戲院睇呢?﹗偶然喺電影台睇吓笑吓咪幾好…

好似從《奪標》後就唔太覺有記有拍新片啦喎?﹗多數都係買西片喺香港上?﹗說實在,舒服咗好多。(又咁啱次次啲死谷爛谷PROMOTION都只令我覺得套片騎呢多過覺得好睇…)

TBB個CASE呢,比有記更誇。佢和英記喺唱片界合作無間,跟住電影又有邵氏,歌影視三方面不停轟炸你…。即係呢,我明既,無記成立了自己藝員部,谷得個藝員上位自己又賺多啲,在商言商無可厚非,但真係…可不可以不要來來去去都係嗰幾個呀?﹗尤記得前幾年一年五套劇的胡囧囧…真係睇到我都囧埋﹗其他藝員無劇出咩?﹗(不過佢都幾慘,虛不受補,肥田一役谷不上位仲一沉百踩,睇《烈火3》只有一個COMMENT:乞人憎﹗)

睇上年節目預告又話最多劇拍係巴士高,但唔知典解今年狂谷既係PROF.傾,劇、唱片、電影一浪接一浪,真係見到佢多過見我阿媽…不過,又說,我係小眾,或者有人好BUY,又或者高層真係覺得咁樣係WORK既…不過對我呢啲小眾來說…日日見到你…好煩…好憎…本來覺得OK…會覺得好憎…好唔想見到你…熄機。(即如胡囧個CASE,其實05、06之前我覺得佢OK架…《律政新人王》係好OK…《烈火3》就睇到我想打佢…)

好在《情越雙白線》播時候未狂PROMOTE《翡翠明珠》,逃過一刧了。行過商場LAP到《東張西望》成日見到有SEGMENT PROMOTE呢套片,跟住仲有個甚麼《星輝夜》…天呀﹗我覺得呢套片宣傳誇張度仲勁過《72家租客》喎﹗可唔可以去投訴吓呀?﹗

前陣子去看《INCEPTION》時睇到《翡》片既宣傳片…UM…事前對呢套片已經無乜好感,一來喺啲宣傳太煩,二來那張拼貼POSTER手工粗劣好嚇人…。睇完個宣傳片…UM…這是70年代電影翻新重播嗎?﹗啲字體可以咁老土…WELL…個故仔睇牌面應該係輕鬆愛情小品咁,但啲造型、對白、字型(職業病…這個我好在意的…XDDDD)可唔可以再娘啲?﹗橫睇掂睇都係騎呢…(對不起,我覺得個問題喺某天后度…)WELL,完全撲熄觀看意欲,這個宣傳片成效也真夠大,睇完我不知幾記得呢套片…

究竟有無人喺電視日日講情況下打算入場買飛睇呢?﹗

又說,邵氏前作《LAUGHING GOR之變節》喺收費台那邊播放,又係一大堆宣傳片…好煩…救命…

我仲有排嗌救命,PROF.傾仲有套戲中秋要上,不過呢個預告無咁倒米,呢套點睇都好似正常過《翡翠明珠》…

8 則留言:

  1. 尋晚我媽咪都呻話睇翡翠明珠個廣告睇到厭, 我就話, 呢d咁ge戲, 邊有人鍾意睇ga? 電視藝員入屋容易, 但入戲院不易呀...張嘉輝林家棟以前在電視都好紅, 出到去捱左好多年先有d成績ja, 而且人地演技實力都強好多...再說, 呀容小姐一向都係票房毒藥, 化個妝淡d都嚇親人, 淨係casting都已經趕客, 仲搞到d廣告咁厭惡, 真係倒自己米...

    by the way, 下期又有佢喇, 唔係畀面松哥同葉童的話,真係想擺看prof.king

    5th Aug 2010 14:20 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗《翡》套戲根本唔係主攻香港,見到張海報已經反胃(聽啲睇咗既人話套戲本身又唔係咁得人驚…)…同埋無記啲洗腦式宣傳,令人就算唔憎套戲,都睇到反感…怕且如果洗完腦之後仲有勇氣入場既,無記要頒個忠粉襟章俾佢囉…
      PROF.KING套新劇我食飯時都睇咗少少…嘩﹗《大家族》都無咁娘喎…真係…100%祖國ORIENTED…受唔住…那個時候我會轉台…

      22nd Aug 2010 16:25 PM

      刪除
  2. tvb 0甘樣捧阿prof生,0甘大間tvb係未無人呀,日日電視都見到佢...(汗)
    上年捧佢攞亞太,已經令佢俾人鬧到七彩;但tvb好似視若無睹0甘,仲要加多幾錢肉緊...tvb係未想捧佢做下一個劉華呢?
    阿prof生的情深款款可能真係吸引多左fans(我身邊都有人做0左fans),但都會吸0左0吾少anti,最後可能都係打個和.
    《翡翠明珠》...這套英皇偶像片,我就沒有興趣.
    下一套電視劇的宣傳片都找不到重點,又係什麼5角戀嗎?

    5th Aug 2010 16:10 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似話係大老闆娘落令要全公司力谷PROF.傾嘛…歌影視都見到佢…真係見到怕…其實佢演戲唱歌都唔係差(點都順眼過CHOK樣都爆的鄭視帝…個人意見),但咁力谷日見夜見,真係寧願唔見…不過或者某TARGET GROUP係BUY呢種宣傳手法掛…只能說我係異類囉…
      套《摘星之旅》據說係《歲月LONE人》加《流金歲月》…咪又係不外乎啲大家族你爭我家產我殺你全家…即係呢…好悶…

      22nd Aug 2010 16:30 PM

      刪除
  3. 我睇左張poster咁耐都係前日先知原來張poster係賣電影....
    之前我以為林峰去邊個山區探訪......

    5th Aug 2010 16:34 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 山區探訪﹗哈哈哈﹗ 佢去表演民族歌舞吧﹗
      可是人家NGO啲POSTER LAYOUT都俾這套鉅獻的設計好得多…

      22nd Aug 2010 16:31 PM

      刪除
  4. 我個留言又俾鮮奶食左。
    留多次...

    我日日搭地鐵見到張poster都係前日望多兩眼先知係電影poster....當初淨係認到prof.king,以為佢去山區探訪......- -"""

    5th Aug 2010 16:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢水食留言問題好似好嚴重吓的說…

      22nd Aug 2010 16:32 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD