2010/08/12

洗濕個頭

其實我真的很好奇,究竟朝早濕住個頭出街上班的人是啥心態呢?﹗


早上上班的時候,見到濕住個頭出街的多數都係女士,而多數都係長髮的女士…你知道嘛?﹗當地車/巴士中逼到氣也抖不到的時候,握住扶手的手要給一pat濕淋淋的頭髮靠過來…真係好驚的說…

洗頭是為了乾淨清潔嘛,洗完頭,頭髮濕淋淋的走上街,豈不是比乾髮更吸盡街上的灰塵?﹗而那些長髮及肩的女士們又總不抹得乾一點,然後她們的秀髮還 在濕滴滴的弄濕她們的香肩、衣服,噢﹗但這個透視的效果是一點都不動人的,see-through=誘人是條件限定的,海灘上穿著白裇衫(因你變耀 眼?﹗)和地車中頭髮濕成一”輯””輯”的OL看倌們會選誰呢?﹗而彌漫車廂的洗頭水氣味更令人…囧﹗

或者我是太mean了一點,有人可能說:「這是為了慳時間嘛﹗」洗完頭再吹確頗為之費時,難怪多數濕髮OL都是長髮的,自然乾的話髮型都不會太走樣 (本人個人經驗,小的頭髮髮根方向不同,短髮的話會周圍”囂”的,有一定長度時就有重量聚住,反而很易打理,連直髮夾都不怎樣需要,自然風乾後可以直接出街了~)。不過我最題就來了,都說洗頭是為了乾淨,但洗完頭乾乾淨淨的走上街去吸塵,那沒回家後又會不會再洗?如是者豈不是更費時間了?﹗

感覺上,晚上洗乾淨個頭才去睡好像(好像…是好像啊﹗)比較衛生,枕頭套那些東西個頭枕下去轉身就到鼻子吸下去,感覺髮頭不洗的話就去睡…一天到晚街上吸回來的灰塵…便自己吸番晒了﹗囧﹗即是呢,如果朝早洗了而晚上不洗,豈不是很不衛生?﹗

家人常說夜晚洗頭不好,不過小的總覺得洗完頭去睡比較衛生。記得只有中學時代冬天時份,天氣凍到夜晚洗頭會發抖…然後因為學校遠而要很很很很早起 床,那沒就朝早洗頭,夜晚我怕冷﹗二來朝早洗頭夠醒神,洗完再吹乾就夠鐘出門了。話說回來,學界好像沒有洗濕個頭就咁出街潮流?﹗還是這是OL限定?﹗

有沒有人可以來一個現身說法呢其實…

14 則留言:

  1. 哈哈 無諗咁多野既
    包括乾唔乾淨、會唔會再度惹塵埃~
    只係純粹個頭朝早起身好油 所以要洗
    我本身都係油性髮質 夏天夜晚唔開冷氣
    第二朝真係油粒粒orz 所以朝早要洗頭
    不過儘量都吹乾同抹乾先出門 濕漉漉自己都尷尬啦

    12th Aug 2010 11:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. (不好了,我居然遲了成個月先回留言…哈)油性髮質這個又真係考慮點嚟既,洗多次感覺又真係乾淨啲…不過朝早時間趕…洗得嚟又真係未必吹得切…濕住個頭出街有時都係為勢所逼…我見過啲阿姐濕到滴水…見衫濕晒一大pat咁…睇到好囧﹗都唔知佢地有無抹過的說…

      12th Sep 2010 14:54 PM

      刪除
  2. 仲有係要聞到佢啲洗頭水的氣味呀!

    12th Aug 2010 13:00 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係一點也不芬芳的說…

      12th Sep 2010 14:55 PM

      刪除
  3. 那麼我都現身說法一下...

    我早上六點幾就要起身, 要吹頭的話就要再早一點, 實在比較需要睡眠多一點...晚上洗頭乾唔透就睡會頭痛, 我的頭髮又長又厚, 要吹到100%乾要分不同layer去吹, 動輒搞一小時wor...而且, 吹頭會傷頭髮...

    不過呢, 我會用毛巾盡量抹乾個頭, 所以不會出現滴水情況, 換完衫出門, 個頭都乾了七八成ga la...

    12th Aug 2010 13:51 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 吹頭傷頭髮呢吓真,有一水我晚晚吹,吹到啲頭髮好乾又易甩…勁驚會變脫髮,所以而家盡量早啲沖涼洗頭,留多點時間自然乾…
      以前返學時我就會朝早起身洗頭,因為件校服係白色既,一濕就透,所以一定要吹頭,但又驚開風筒會嘈到家人…於是就戒掉早上洗頭既習慣了…

      12th Sep 2010 14:57 PM

      刪除
  4. 不吹乾頭會有頭風呀!

    我吹乾頭髮要一個鐘架. 因為天生曲髮, 所以每晚將個頭吹到靚一靚, 第二朝一訓醒就衰晒. 咁所以其實一朝早洗頭髮仲好. 但我實在無可能早起. 亦忍受唔到自己連頭都唔吹乾就走出街 (正如我忍受唔到出街化粧/剪指甲一樣)所以頭髮衰咪扎起羅.

    12th Aug 2010 17:31 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係無可能早起,如果能喺出門前半小時起身已經好好,有時真係累到瞓過龍…又或得兩三個字…離晒譜的…較極鬧鐘都無用…哈。
      我短頭髮既話頭髮會亂hill,勁樣衰…係吹極和gel極都無用…所以都係keep住長頭髮。有番咁上吓長,無論我幾反瞓第二朝都ok(仲有少少波浪feel添…呵),連開直髮夾都唔使…刷牙洗臉換衫化妝就出得門口﹗正﹗

      12th Sep 2010 15:01 PM

      刪除
  5. 很多女士為了保護頭髮,都不吹頭的哦.至於衛生問題,如果天天洗頭,就沒關係啦.不過妳提到應該晚上洗頭,嗯.... 這其實是個人喜好,或生活習慣.晚上不洗頭,如果是有潔癖,大可以天天換枕頭套哦:) 我身為男士,挺喜歡看見女生的濕髮look 哦; 沒異議:P

    12th Aug 2010 18:02 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係為了保護頭髮而不太想吹頭的人,一來乾,二來好易甩頭髮…好得人驚…
      濕頭髮呢…係要配合沙灘和白裇衫內襯比堅尼的美女才夠誘人吧?﹗哈哈哈…
      在巴士上逼車的濕髮美人應該…不…吸引吧?

      24th Sep 2010 16:18 PM

      刪除
  6. black lab17/4/12 15:02

    嘩!原來吹乾一把長髮要1個鐘!!???
    而我一生人從來未吹頭超過3分鐘。
    真係食咪唔知價...

    咁長髮女生咪先天性普遍比其他人嘅生命短1/24?

    原來除咗去廁所唔駛排隊之外,做男人仲有呢個好處,不過係要短髮男人先得。

    13th Aug 2010 06:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係長頭髮喎…但我吹…頂多半個鐘而己…就算用暖風,咁樣舉高隻手同不停吹住自己都幾係野…特別係夏天,沖完涼出嚟吹埋個頭又攪到一身汗過…
      所以我寧願一返屋企就沖涼洗頭,等佢自然乾,唔怕吹到一身汗和甩頭髮,又順手當埋環保慛電~yeah﹗!

      24th Sep 2010 16:20 PM

      刪除
  7. 你唔mean啊,我都真系覺得好擾民啊如果隔離有個濕頭怪 ...
    滴水嘅我都見過,有冇咁趕啊,趕時間就自己控制哈time management啦
    真系超恐怖 ~

    13th Aug 2010 10:01 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼冷氣機滴水後我地可唔可以投訴人家個頭滴水呢?
      返工時見啲ol著得靚靚咁但背脊就濕了一大pat就好奇怪…

      24th Sep 2010 16:21 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD