2009/02/12

黎老闆好歌重溫

我又回帶,作為一個忠實郭粉(當年的),有兩幫人係勢成水火的,一幫係林小穎,另一幫就係黎老闆。不過我呢啲濫聽人…真係乜都聽得一餐。說實在寶記年代(怎麼我聽歌總係要分年代既呢?哈)很多都係唔錯架。

以下呢首我睇劇時已經冧到震,唔使情人節都冧暈囉…

話說呢首歌係當年黎老闆主演的劇集《人在邊緣》插曲,劇中黎生係劈友居多(﹗),仲吓吓劈到成身血(囧…),令人相當不安(但當年我覺得好型喎…)。戲中佢係愛上咗表妹羅慧娟(佢地煲alevel時係將中史填入《千千闕歌》…好似我呀﹗),而娟妹劇中係半山大學生妹…半大浪漫愛情故事(其實劇中的愛情線係一點都唔浪漫的…)其實喺《玻璃之城》之前已經有架啦…(但…有人看過這部劇嗎?)

話說回頭,睇住劇中二人拍拍拖談談情(當年係去尖東的說﹗),end roll就出呢首《如果這是情》啦﹗(也難得黎生無乜鼻音入歌…若說劉華的大戲腔係一個特色,咁黎生的一定係鼻音啦…)好入腦,中晒毒,真心覺得好好聽… (睇得吾博的人都知…我…係ok頂不順黎老闆的…囧)

真係唔好意思…明明話講歌但走去講劇…因為而家睇番呢套野真係好爆笑…我唔明點解鬧人會講「孟加拉」(同埋打交時就位就得好緊要…)…我勁笑了。黎生點睇都唔似古惑仔囉唔該(做《天涯歌女》嚴子華那些文質彬彬既咪好囉…)…我覺得…係一個整蠱。(17/1/12後按:我唔記得咗呢段講咩歌喎?求其cop番隻啦…哈哈)

雖然唱《對不起我愛你》走音整定俾人笑足一世(對唔住,我真係有笑…),但不能抹殺呢首確係首好聽的歌。又係睇劇睇入腦,除了樓上的《人在邊緣》,《今生無悔》都係十分好睇(我可是從這戲第一次見到未起又一城時的商大﹗﹗﹗),兼之有本人十分熱愛的周海湄,談情戲完之後end roll出呢首野…嘩,彈第一粒音已經毛管棟了。話實,呢套劇太多死人「冧」樓爾虞我詐,播一播《對》可以relax吓…

btw,這個寶記的mv係咪有心向《時光倒流70年》致敬架?﹗蘭子…umum

《傻癡癡》…睇完《都市的童話》就喜歡了(劇集的影響力係幾大﹗)…我覺得可以和陳妖lone的《猜猜猜》合組一個無敵少男闖情關組曲…由洪小白翻唱(btw…佢新年時入院啊﹗祝佢早日康復啦…) 

終於唔關劇事…話說睇完《人在邊緣》時本人中咗毒買咗隻黎生的《傾城之最》精選,十分喜歡《Oh﹗夜》(小田和正﹗…咁多改編歌…不過又真係好聽喎…)但去k睇完這個mv…um…相當奇怪…

個model係咪梁芷珊嚟架?點解黎生要著浴袍?個model要著泳衣浸浴?點解要飲酒?點解係咁影大脾?點解mv後段黎生要食煙?(事後…囧…)…勁似…一…夜…情…囉啲情節…

許太出現了﹗又係聽《傾城之選》而識呢首《一夜傾情》,which我覺得好聽過《夏日傾情》好多囉…(我是side cut精好了…)。實在mv中的黎生造型…使唔使咁型呀?同埋唱得鼻音很重…有點…umum…也許,其實我鐘意玉置叔叔個版本會多啲…哈…

(又係改編日人作品…我係咪要pick晒出嚟為止呢?)…話實《原振俠》係一部嚴重騎呢的劇…(睇王菲不如睇《千歲情人》…)(當然,騎呢極…都係嬴唔到終極難頂的《阿sir早晨》…我為咗睇古天樂係由頭煲到尾架陰公﹗),最可取係呢首《願你今夜別離去》,但鼻音好像比樓上的《一夜傾情》更嚴重…

算啦…其實我最喜歡的係呢首…特別是中段畫花塊面戴晒冷帽扮hip hop guy大跳拜神舞…黎生老人家好少咁落力演出歌精舞勁架…yeah~~~~我2000年真係睇得好happy架…

從各方面可以睇出,其實我係黎生暗粉。 
*****************************************************
四大天王全集:

劉天王/郭天王/張天王

18 則留言:

  1. fighting phoneix23/10/13 11:18


    細細個睇果d劇睇到上腦,連d歌都係,好似《願你今夜別離去》就係其中之一

    12th Feb 2009 01:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 套劇我覺得騎呢…
      但呢首歌我覺得好好聽﹗(仲有喺我而家個song list度架﹗)
      18th Feb 2009 00:27 AM

      刪除

  2. 話説當年蘭子友情演出嘅個mv對仲係小細路嘅我好大impact
    阿爸唱襯呢首歌,阿媽都會話抄橋
    然後就講做女時點樣俾套史詩式大片感動到入戲院睇三次喊足三次
    而我就睇完mv嗰晚必發惡夢
    (豆釘嗰時覺得d生離死别悲劇係恐怖片,曾經好大陰影)xd
    講返d歌,黎生寶記年代嘅歌真係好正,雖然原曲更加正...
    但係由嗰時我已經對黎生好感冒,之後去喪捏我更orz,佢d電音歌真係...
    結論:黎生好唔係我杯茶...同埋日本歌從細已經好得我歡心

    12th Feb 2009 04:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 據說呢個mv之後蘭子和黎生係有過一段緋聞的說…
      我娘和爹沒看過這個mv呀…只係我成日喺明珠台睇《時光倒流七十年》,唱k時見到就o晒咀…咁熟口面既…
      如果我無記錯…仲有一個mv係蘭子架…喺個沙灘度拍的﹗
      黎生喺寶記啲快歌雖然怪雞(《我愛ichiban》真係聽到噴血﹗)…但我又奇怪地覺得ok喎…雖然當時佢既廿中後年紀都唔少男的了…哈…
      索尼啲電子歌簡直係爆…陳kelly都叫跳吓舞郁吓丫,黎生係企喺度唱快歌架﹗睇到笑…啲tempo超勁超快…但個歌手係企喺度…雖然無人話唱快歌一定要跳舞…
      睇親…我都笑爆咀…
      18th Feb 2009 00:31 AM

      刪除

  3. DNA出錯黎生個造型都好爆架!

    12th Feb 2009 08:22 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不是一個普普通通的爛人…
      (那pat駁髮…囧)
      18th Feb 2009 00:31 AM

      刪除
  4. 講到老黎,我曾幾何時都係粉絲一位,出碟買碟出歌聽歌。寶記的黎明都有不少好歌,〈無名份的浪漫〉唔算好紅,但好多人都識,而《傾城之最》隻碟,我最愛都係改篇的〈兩心知〉,當年我日唱夜唱喇!寶記後期,《Perhaps》隻碟救返佢,同時雷頌德發圍。寶記後記,一隻《Sound》另老黎變身,隻碟的音樂好好,夠晒破格,而〈你令愛了不起〉好簡單,亦好好聽。

    12th Feb 2009 09:59 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 《無名份的浪漫》啲震音好勁…但這首我都鐘意﹗
      《兩心知》好聽呀﹗其實一路以來我只有一張《傾城之最》,咪聽來聽去都係碟入面啲歌…淨係飛《我來自北京》…個唔知乜乜物物remix版…好煩…
      寶記後期…即係天地線之後我就唔多入耳啦…那水開始煲古巨基和陳奕迅…
      反而係好留意佢老人家啲快歌…歌精舞勁呀﹗
      18th Feb 2009 00:38 AM

      刪除

  5. 我喜歡:
    我的感覺
    你要懂得欺騙自己
    非我莫屬
    情歸於終

    12th Feb 2009 23:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你點的幾首我只識《我的感覺》…
      我識的都好舊架啦…
      其他喜歡的有《藍色街燈》、《愛情映畫戲》、《是愛是緣》、《或許未必不過》…
      18th Feb 2009 00:33 AM

      刪除
  6. Mr RiceBall23/10/13 11:21

    金句王的情歌我自信比他唱得好聽啊~

    12th Feb 2009 23:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以表演俾我睇嗎?
      happy 2000喎?
      18th Feb 2009 00:33 AM

      刪除
    2. 定係DNA出錯?

      18th Feb 2009 20:10 PM

      刪除
    3. 團哥也不是一個普普通通的男人嗎?
      不如順手唱埋《眼睛想旅行》…
      (變咗點唱團…哈)
      19th Feb 2009 09:21 AM

      刪除
  7. 其實.....
    我都係黎明粉絲。

    17th Feb 2009 22:25 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢當年啲歌真係好聽既…
      係佢個image太偶像…令人不好意思認鐘意聽佢既歌…
      18th Feb 2009 00:35 AM

      刪除
  8. 佢以前d歌都真係幾好聽~
    sayonara oh!

    15th Feb 2009 12:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 而為何…心中總有情義在…你在我心頭像永遠沒變改…是我的我的寶貝親愛…
      (呢首我覺得好聽架﹗)
      18th Feb 2009 00:34 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD