2009/02/10

發夢時間:假如我有三千萬

我想問…係三千萬乜野幣呀?日元…英鎊…港紙…人民幣…使法唔同架喎?(太現實了…拖出去打…)


好好,實在我諗我無乜機會中三千萬,因為有此意外之財的機會可能只有買六合彩,但我又不會買六合彩…umum…

發吓夢,開心吓都好既…

  1. 發財先立品,捐部份出去。
  2. 再儲起部份,三千萬係多,但總唔夠食成世…
  3. 俾一部份阿娘(我知…我知…我知…平時家用俾得少嘛…但我真係窮喎?﹗)
  4. 至於部份係幾多呢?無人知喎…哈哈
  5. 除了娘親大人大有可能不會向其他人透露。不想被label做暴發戶,也不想自我/人家因為我中了這個獎而感覺過份/不良好。
  6. 樓就唔會買啦,豪宅三千萬買不起(而且,豪宅都真係豪嗎?),反而想裝修一吓屋企,住了廿多年,一直都好想宜室宜居一番…我鐘意張上層係床下面係書枱的裝置啊…(17/1/12後按:我果然真係買了這種裝置喎﹗)
  7. 其實我鐘意鰂魚涌,或者唔買新樓,諗吓啲十零年上下既盤囉…
  8. 我鐘意近地車站的地方,但我唔鐘意搭地車…咁最緊要就梗係沿線都有巴士啦。我咁鐘意港島,梗係最好有叮叮啦…QB咪合埋我心意囉…(當然很多區都有呢個效果…但我剛出世時係住呢區…係有情意結既…)
  9. 裝修一定要整個方便藏書和搵書的書櫃。
  10. 發咗達很有機會我買書會買得更兇狠和狼死…(我想買肥佬丘吉爾關於英國史那套大作啊﹗﹗﹗)((我又扮熟了…哈)
  11. 也許會在大海的彼岸買個單位,咁過大海時就唔使借宿一宵或去租酒店啦…(不過大海彼岸的樓價不也低啊…囧…)
  12. 預計唔會辭職,因為我怕悶。不過有個錢傍身就多份安全感咁囉。
  13. 即刻去報想讀的課程,讀鬼晒佢﹗一洩以前因為會考唔夠分而報唔到之憤(紅磚大…我來了…)
  14. 但其實我只鐘意間大學…哈哈。我想讀的學科在我的預想當中都唔會喺紅大度報囉…
  15. 雖然很懷念以前商大三年的日子。但再讀fulltime我驚我會悶死(當年真的很hea…)…同埋,我確係很喜歡而家份工,我諗我會唔捨得啦…(唔該搵人幫我傳達俾老闆聽丫﹗)
  16. (商大三年最懷念梗係拎grant loan亂咁使的日子…而家讀書最大concern咪係錢囉…)
  17. 心底最愛還是歷史…
  18. 除了讀書還想學一種樂器…大概是雙簧管吧…不通音律一直是個遺憾呢…我咁鐘意唱歌~~~~~(沒有關係吧?)((17/1/12後按:我又果然是言行一致…哈,雖然最後放棄了管樂轉咗去彈琴…))
  19. 或者去學番門畫畫既技藝。也是個童年的遺憾…家父畫得一手好素描,國畫也畫得好…可以臨出一幅徐悲鴻的駿馬圖…我卻只會畫不良牛…(((17/1/12後按:um,本來都打算學國畫,不過見自己筆都未拎得,於是先去學書法先…)))
  20. 即刻請一星期假去日本玩一轉…夏天再一轉台灣…冬天去一轉歐洲…
  21. book牙醫"cool"牙。但又因為呢棚唔整齊的牙而有人覺得我可以扮日本人喎…我諗我也會唔捨得…。或者先攪掂隻打橫生的智慧齒吧。
  22. 也許我都會走去買部和phone當玩具…((((17/1/12後按:也做了﹗))))
  23. 這兩三年佳餚美酒都有幸嘗過點,嘗過就好了,就算有錢也不能日日豪食吧。只是諗食乜時筆直鬆動了,可以有多些選擇吧。
  24. 其實發達主打係做到之前一直做唔到的事,不過就係做唔到所以人生先有目標…一吓子有錢把目標都解決了…人可能會迷失啊…
  25. 希望到時我不要變得財大氣粗…bad taste又無格。我不要我不要我不要…
  26. 我願望是繼續做表面草根的隱形富豪,哈哈。

三千萬太遙遠啦。之前幸運中了個小獎小的已於願足爾。所得的獎金買了個好好玩的玩具(仲玩到我晚晚唔願瞓添…囧),剩下來的睇吓儲多幾個月會夠錢未,可以去報course了。其實…生活簡簡單單都可以好開心既…呵。

發夢完畢,以上。

***************************************************

伸延閱讀 (排名不分先後) ((link之完全cop…哈哈…我懶…))

仁兄:集體發文: 假如我有三千萬

加大: 假如我有三千萬......

紫熊:[集體發文] 假如我有三千萬......

金田一: [集體發文]假如我有三千萬

娜姐:假如我有三千萬

AC: If I had won 30M…

小貓: 假如我有三千萬

Happy:《集體發文》假如我有三千萬......

Guy: 假設有三千萬從天而降到我面前

海月:[集體發文] 假如我有三千萬?!

飯團:假如我有三千萬

10 則留言:

  1. 噢...你係小數唔會買樓的呢! 大概是很滿意現在的居住環境了...
    其實上面有好多錢我地唔係花唔起,只係一下駛左一兩個月人工我地唔捨得咁解呢!
    嘿! 歡迎加入隱形草根富豪協會!

    10th Feb 2009 00:16 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真係幾滿意自己屋企架,起碼間隔四正實用率高…新樓真係無得比呀…只係舊咗啲…要裝修囉…
      不過諗諗吓買個單位嚟放租都幾好…而家跌喎…
      非不為也是不能也呀…邊有可能一下子使一兩個月人工呀…
      唔使食咩…
      我不嬲好低調…也許有一日喺無人知既情況下…我已經發咗達啦…卡卡…
      18th Feb 2009 00:20 AM

      刪除

  2. 日本一個星期我覺得唔夠玩的,起碼都要兩個,只在東京shopping例外。
    我又覺得有d野係用$$都未必換到,但冇$$又一定做唔到,例如讀書(讀咩都好啦)之類都係有個$$之後比較容易同埋願意achieve到既事黎。
    我都係唔買樓的,不過重點卻在唔想定居係香港...

    10th Feb 2009 00:55 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈…可能到時我個個月都搵個weekend去東京呢…去到我唔想去…
      咁一吓子有錢就梗係做咗啲因為平時無錢而做唔到的事,可能我真係有三千萬既時候,做晒啲要錢解決既事之後…就要諗吓心靈上既需要了…
      所以我覺得可能會迷失囉…一下子有太多錢…好危險呢…(講到好似真咁…哈哈…)
      香港啲樓價太高…而且間隔又唔好…新樓買唔過…
      18th Feb 2009 00:22 AM

      刪除
  3. >>其實我鐘意鰂魚涌,或者唔買新樓,諗吓啲十零年上下既盤囉…
    係香港黎講, 十零年都叫新樓架!
    >>呢棚唔整齊的牙而有人覺得我可以扮日本人喎…
    有咩關係呀?我唔覺得日本人有牙唔整齊的現象喎...?
    >>也許我都會走去買部和phone當玩具…
    定係我地而家應該去買0左個個$50 的和 phone 電話好呢?XDDD

    10th Feb 2009 10:04 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. >>係香港黎講, 十零年都叫新樓架!
      都係喎…都新過我屋企架啦…廿幾年喎我屋企…
      >>有咩關係呀?我唔覺得日本人有牙唔整齊的現象喎...?
      因為我大牙唔齊有少少反出嚟嘛,少少地似爆牙囉…試過去影快相個姐姐叫我去cool牙…話唔好喎(相學上…)囧
      >>定係我地而家應該去買0左個個$50 的和 phone 電話好呢?XDDD
      下次去開先達買咗佢先…50蚊唔使等發達﹗哈
      18th Feb 2009 00:25 AM

      刪除
  4. Mr RiceBall23/10/13 11:14

    為甚麼沒有一個打算分五百萬給我??

    10th Feb 2009 22:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 團哥…你幾時變咗我媽媽呀?囧
      18th Feb 2009 00:25 AM

      刪除
  5. 雖然香港是我們的家,不過我還是喜歡長期出國旅行,看海不要只看維多利亞港。如果在香港買樓,我推薦半山山頂,一來可以望到海,兩來可以保值。

    11th Feb 2009 15:28 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實你都講得啱,將三千萬買過傳統豪宅區的單位放租…個個月收番萬萬聲的租金做零用都幾好…
      好過一下子fing晒舊錢喎…
      18th Feb 2009 00:26 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD