2009/02/24

英文歌

小的從小就不大聽英文歌,看一看playlist當中五成係華語歌,四成半係日文歌,剩下的就…英文歌囉。原因嘛…我諗係唔鐘意聽唔明人家唱咩吧 (日文歌有中譯嘛﹗英文歌詞通常唔會有中譯的…哈哈哈…不是自相矛盾架﹗),慢版ballad還好,快歌、hiphop yoyoyo那些我係完全跟唔到…明明從小就學英文…為何聽不明歌詞呢?沮喪…

我試著想我那敗家唱片庫當中有那些英文碟…

Air Supply "Even the nights are better" 
我係去到中學先第一次買英文碟。 話說就係某次喺收音機聽到首好好聽既歌,淨係記得隊野係男人(﹗),個名有空氣唔知乜野,首歌歌名係唔知乜野at all,咁我就走去唱片舖搵碟,又俾我搵到喎。拎番屋企聽…嘩,呢兩個uncle唱到聲嘶力竭的,歌聲撩亮又夠激昂…好好聽喎﹗(當然,當年小的英文程度…都係估估吓啲歌詞唱乜既啫…所以說聽歌學英文對本人來說係唔work的)

只是我聽極都係那張精選的歌(呢隊野後來好似係有新碟的…,除了上述首乜野at all(Makeing love out of nothing at all...XDDDD),仲有貼咗圖的一首~

講開又講,某次無啦啦聽到首好似梅姐《夢幻的擁抱》既英文歌…就膽粗粗去搵碟嚟聽,卒之就發現原來原曲係"Careless whisper",再發現Wham呢隊野(George Uncle同我係同月同日生的,所以很早之前我就知有這個人囉…),再再發現原來年年聖誕聽到嘔的"Last Christmas"係呢隊野的…囧

Stephen Bishop "It might be you"
呢首野係好hit既電影主題曲,不過我沒看過呢(好似係《杜絲先生》?)…。話說我係睇《人在邊緣》識的,無記劇好多時都鐘意插首英文歌(呢個 practice已玩咗好耐了…《人》劇係90年架啦…就嚟廿年…囧),套劇成廿集一集聽一次…想唔入腦都難。次次聽到呢首野我都係諗起劉青雲和陳法蓉… 囧…

咁之後就去搵那些乜鬼Forever Love精選(當時我可是連上面那位史提芬哥哥都唔識的…),又發現仲有幾首Forever Love Song如"Reality"咁都係超級好聽﹗(好似都係電影主題曲?﹗)…真係一聽個intro就打冷震﹗

Ronan Keating "When you say nothing at all" 
我好像沒看過《摘星奇緣》,但就超級熱愛這首,仲特登走去買咗集Boyzone既精選《By request》(死啦…啲標點用到亂晒添…)(仲順手學埋原來by request係點解…umum…真係寓學習於娛樂…)。但其實隻碟有乜歌我早就唔記得了…聽來聽去都係最喜歡貼圖這首。

那水見聽得Boyzone就唔爭在聽一吓boyband界另一班霸(當時)後街仔…不過唔多啱feel…

Celine Dion   "My Heart Will Go On" 
當年本人可是中招中得很勻淨,連ost都買了,但從來只聽這首﹗

Britney Spears "I'm a slave for you"
唔知點解我會無啦啦買下她幾年前的精選…真係好唔鐘意著衫喎佢﹗但歌精舞勁呢吓又真既。只可惜怪行連連…而家好似正常番…但…唉…都係可惜啦…人唔似人鬼唔似鬼咁…(不過我對佢隻新碟有興趣呢…)

無乜新歌呀呵?﹗係呀…哈哈…

8 則留言:

  1. boyzone那隻我都好似有.

    24th Feb 2009 16:38 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 印象中隻碟啲歌係唔錯的…不過我唔記得啲名了…太耐無聽…
      24th Feb 2009 19:14 PM

      刪除
  2. 哇哈哈,點解你的歌齡好似同我同年代的呢:)

    24th Feb 2009 21:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 出嚟行走漿糊梗係要集幾家之大成…
      唔係邊有話題呀…
      24th Feb 2009 23:03 PM

      刪除
  3. 你咩年代的人黎架.....? =p
    notting hill 之中, 我鍾意聽SHE羅. 其餘你提過個d, 都有聽過下, 但又講得上鍾意聽, 等我又寫下呢個先 (但我有八個題目寫緊要寫, 呵~)

    25th Feb 2009 09:54 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係跨年代的人…哈哈…我都仲未講peter paul & mary, bee gees嗰啲…
      notting hill其實我係無睇過架﹗只係咁啱買咗boyzone隻碟覺得首電影主題曲好聽而已…
      八個題目﹗太勁了…我囧了…
      3rd Mar 2009 09:57 AM

      刪除
    2. 嘩~同我聽的那些差不多喎~非常迷bee gees, air supply等等...呢個要多得RTHK 1的伍家廉~我聽英文歌的精神年齡在大約50歲的~:p
      除左BRITNEY SPEARS同RONAN KEATING那兩首,其他都係當年中學聽伍家廉而認識的~

      9th Mar 2009 02:58 AM

      刪除
    3. 係嘛係嘛?啲舊歌我都係聽收音機學番嚟,仲有幾首好鐘意既如《i'd really love to see you tonight》和《Same Old Lang Syne》…唱那個人我完全唔識,不過就係聽到dj播覺得好好聽之後就自己搵嚟聽…
      britney見到佢就感概啦…而家人唔似人鬼唔似鬼咁…
      11th Mar 2009 10:13 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD