2009/02/06

做個受歡迎的男士?

金田一兄紫熊大大講呢個topic講得咁開心,小的又想參一腳講一吓囉…

(主打係…我剛揭完《瞬間必殺50技--型男講座》,再望到金田一兄文中的行為…不禁諗起書中的圖文…會陰陰咀笑的說…)

又咁,要做到型/受歡迎係好難既,難怪要出咁多指南啦…

「大人になれていない男性~オフィス編~」(仍未成長為成人男性之辦公室篇)。

1. 穿西裝但揹背囊。背囊還是放得滿滿脹脹的。

揹背囊其實都ok既,我成日都見樓上IT公司的人用背囊放notebook,襯起西裝有種輕盈又優雅的感覺架喎。但重點是,請不要扣太多裝飾在袋上,又,請小心閣下財物,拉好拉鍊呀﹗見到閣下側袋度左一包曼補路右一疊六合彩/馬飛…個樣點優雅都假啦…

2. 辦公桌上放滿模型公仔。

我諗唔係擺hello mimi都ok掛?不過以我所見,我司的男生個位擺得最多既係…老m啲精品…

3. 熟讀少年漫畫雜誌,而且是一出即買的。

其實熟漫畫都係一個才能嚟架喎(小的不會否定自己的娛樂版功能就是了﹗呵)。其實日漫還是港漫也好,不要一卷野攝喺衫/褲袋或個袋度就好了。雖然,我司的男士多數係睇電腦野/打機的雜誌多…

講開又講,熟係一件事,點樣表達自己既pro係另一回事囉。最怕當大家漫無目的啱講到自己專業時,便有如滔滔江水連綿不絕,仲大件事過黃河缺堤…。更怕的是,當有人提出其他觀點時即以一千一萬個理由反駁之。更更怕的是,專選對自己專業知識的毫無概念的人發表雄圖偉論。更更更怕的是,自以為很專業的範疇其實了解一點也不深,換言之…係扮勁…

4. 嘴角出現謎一般的泡。

所以咪話女仔係又照鏡唔係又照鏡係姿整呀,儀容是很重要的說。雖然…講野講到咀角有謎一般的泡也太恐怖…咁呢位哥仔都應該檢討吓自己講野時係咪噴得太多口水…

啦啦啦,又講番照鏡啦,話實食完放真係要搵個藉口照照鏡,口水都可以抹走,但食完飯攝在牙縫的食物就唔係隨手可以整走嘛,飯後和同事對話見到對方口腔內的菜渣…呃…我想嘔呀唔該…

牙線係好重要的,ok﹗

5. 說什麼要是吵架的話絶對不會輸。尤其在被上司罵了一頓之後。

有咁勁的口才唔好去做律師?唔係跌落地「la」番渣沙就得啦。有point的話據理力爭都ok既,最怕係係又堅持唔係又堅持,呢啲係叫唔成熟囉,咁大個人,好應該明白人與人相處(特別係職場的相處)係要compromise既…

同埋,有錯就認,打就要企定我覺得更型…

「こんな28才はステキ!」(這樣的28歲太正啦!)。 (點解一定係28歲呢?)


第3位:辦公桌上放寵物照

我司好多男士都係放友人合照的說…狗仔貓仔反而係save喺手提,方便隨時同愛貓/狗之女同事分享…仲work過睇枱面的相架﹗

第2位:有工作能力的人

真係有至好呀,我最怕啲吹水唔抹咀、扮勁、得個講字、意見接受態度照舊、長氣、死唔斷氣、斷命追魂、語文能力差、email一大段卻睇唔明、永遠打嚟唔留voice mail、言之無物、無心裝載、求其、甩漏…(下刪一萬字…)

有入無出的黑洞族,而你永遠見佢準時放工食飯架喎…

第1位: 不覺意地表現出的關心

其實…有時…食飯/搭車/搭lift時很怕遇到啲點頭之交的同事,搭lift都好啲,共處一室只係一陣,講吓「今日天氣好好呀﹗」轉個頭就到,唔怕相對無雜言嘛。最惡頂是同車的時候,返工放工很眼瞓的嘛,加上大家又唔熟,話題實在係乏善足陳…而身邊的偶遇的同事人兄不停搵無聊野講…卒之就係行貨一問一答…心 裡唯有祈求快點到目的地落車啦…

*****************************************************

啊…其實上面講的不單止係男士架,男女通用的﹗我回帶,男女平等…哈﹗

12 則留言:

  1. 點解28歲呢,因為個調查第一個問題係問男性幾多歲你(女性)覺得佢已經叫成熟呢。

    6th Feb 2009 02:02 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 28 歲叫成熟. 香港唔岩用呢. 我學冰子, 男女通用. 我實在說不出香港男女普通幾多歲才成熟.
      我放hello mimi 都係老m 精品黎架!
      少少題外話 >>請不要扣太多裝飾在袋上
      我見到d 人掛十個裝飾係個手機度, 好登個手機可憐.

      6th Feb 2009 11:43 AM

      刪除
    2. Re: 金田一

      嘩…一個人幾時成熟真係好難講得埋架喎…
      16th Feb 2009 22:14 PM

      刪除
    3. Re: 紫熊

      average丫嘛…總會有人一把年紀仲低b…同時有人年紀小小就好成熟既…
      話時話一個小小手提ding住幾十個飾物真係好得人驚…
      我成日覺得抽野隨時重過部手機…唔重架咩…囧…
      16th Feb 2009 22:17 PM

      刪除
  2. 星屑醫生20/10/13 21:43

    想說好耐了!唔該西裝皮鞋不要穿白襪!我寧願你不穿襪還比較型!

    7th Feb 2009 10:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 著鞋唔著襪我係覺得劉華型架咋…
      當年大學時tutor都提男同學唔好著黑鞋襯黑襪架啦…
      不過真係好多人鐘意呢個配搭…
      16th Feb 2009 22:19 PM

      刪除
  3. 我最"頂不順"男人老狗玩毛公仔,太過娘娘腔了吧。

    7th Feb 2009 14:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇吓點玩啦…
      如果"ding"幾個公仔喺袋度我會o咀的…
      16th Feb 2009 22:20 PM

      刪除
  4. 28歲叫成熟?!
    但似乎唔係喎...

    8th Feb 2009 12:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係平均數嚟既…
      也許我地成日見既都係唔成熟的多…囧
      16th Feb 2009 22:21 PM

      刪除

  5. 著西裝揹背囊我諗起流星之絆ge要潤XD
    其實揹唔揹背囊或者睇唔睇漫畫唔係重點
    最緊要嗰個人識唔識點present自己je~

    10th Feb 2009 20:03 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 要潤…哈哈…不過整齊就好了,最驚係leileifefe啫
      啡唇既野最緊要係mix & match…
      (講到我好似好識野添…哈哈…)
      16th Feb 2009 22:25 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD