2008/06/30

周末食食食:神廚館&精點

看倌們無睇錯,我的確"又"去幫襯精點了﹗哈哈…

先說一下一吃難忘的神廚墨魚餅﹗


要不是飯腳引路,我等港島大鄉里真無乜機會踏足大角咀之境(數數吓我只去過澳海城不多於5次,有一次仲係搭錯校車被放逐所致…)

不要怪我咁遲先回這個帶,上次去食時因為病到五顏六色,沒胃口又怕吃後會失聲,於是剩下了一大堆…今回引以為戒,點菜時再三同阿姐講「少飯」﹗呵,我食得晒呀今次…(依然好飽…)

個墨魚餅炸(應該是炸吧?﹗不過不太油膩就是了)得又脆又香,吃下去大大粒的墨魚粒十分爽口彈牙,當中仲混有大量紅蘿蔔,十分好嚼頭的﹗個人不太喜吃紫菜,只是用來撈飯就是了。講起撈飯,真係要茶餐廳的鑊氣煎出來的太陽蛋撈飯才好味,再落一大pat豉油﹗正呀正呀正呀…引得人食指大動未必要名貴食材,簡單的都可以美味得令人感動不已。

同場有個哥哥不停高呼「好有餅味」…餅味?威化餅?消化餅?芝士餅?定波餅呀?

飯腳點的椒鹽排骨飯,都係少飯ver。吃了一件排骨…十萬個香口…﹗﹗﹗﹗﹗落料很足的說…(餸多過飯,很壯觀吧﹗)

魚湯,雖然唔知係乜魚煲出來的湯,但就很香魚味﹗

這樣一個碟頭飯+魚湯盛惠33個大洋,美味度/滿足度都要俾我司樓下的把鬼飯盒來得高,真羨慕公司附近有正常食店的人呢…

神廚館@開飯
娜姐:海苔墨魚餅煎蛋
子大:八千代‧墨魚餅‧L'Atelier
(我唔記得邊位飯腳有出文講墨魚餅…orz…讓我search一下再加呀吓﹗) 

***********************************************
我是很納悶的,只要喜歡就可以不停回帶,直到熱情殆盡。不過看來我對精點這家店還是很熱愛的啦…
今回沙律是螺片,或許是罐頭貨色…(味道有點像我娘用來伴白灼生菜的…),但味道不錯,重點是拌在肉和菜上面的汁,蠻開胃的。(雖然我是不吃生菜的…)
左是西蘭花湯,奇在不是綠色的,試一小啖驚異很有西蘭花香味,菜都被弄碎和溶掉了,不錯啊…

右是蘑菇湯,都係咁﹗正囉…
主菜,唔知點解個牛隻碟要大隻得咁緊要…XDDDDD

西冷扒拌牛肝菌汁,order時沒問煮到幾成熟,當然啦,扒不是很厚的,可以吃得出無落鬆肉粉,肉質很鮮嫩,那個甚麼牛肝菌汁和牛扒味道蠻配的。~襯底的薯蓉吸了汁又是好好味﹗

飯腳點的三文魚唔知乜野芝士墨魚麵,熟了的三文魚好像沒生的那麼吸味,有點掛住上次那個令人驚艷的藍芝士意粉呢﹗

甜品沒上次麵包布甸那麼有驚喜,這回應該是變種西瓜版楊枝金露,很多西米和有西柚肉,當本人啜著柯fa田邊吃這個時…飯腳說怕唔怕肚痛…orz…怕啊…

我們吃得很高興,但還是和店家叔叔講…下次不如轉番上次個麵包布甸丫,pat焦糖汁超好味的﹗

舊文: 平靚正大餐@精點
再再訪~精點茶餐廳
丼日本咖哩~實惠日式咖哩
guy:精點茶餐廳 x 2

***********************************************
之前在sogo看到的小食,滿不錯的﹗想encore小食counter已變了美國食物節…嗚…

年糕面的窩夫,餡料可選紅豆、香蕉、芝士等,本人選了pancake之友香蕉,味道和日式年糕都蠻配的說。

本人在回家車程上吃了點點,煙煙unun的滿不錯,但回家再吃時就因為凍了…癡實膠兜…硬到傻…不好吃了…

可惜已沒機會encore…嗚…


大大舊的三文魚外包著墨魚一大串,我是回家才吃的,凍就是必然,不過香味依然,而且一點也不un兩者肉質都十分鮮嫩,突然覺得沒啤酒送串燒有點可惜呢…

又係那句,點解咁快變咗美國食品節架﹗嗚…



**************************************************
講完食講吓第2啲:

田二少為佢個黨和佢個個人website大賣廣告…

飯腳的開心大發現,原來website可以打中文的說﹗而本人試過,打中文之後跳入去就會變番田二少個洋名:michaeltien,好神呀﹗但又要中文又要英文咁打係咪有啲煩呢?

而開首那幅圖,啲標點硬覺得怪怪地…
咁樣會唔會好啲呢﹗﹗卡卡…(錯字神挑人家的標點…哈哈…)

以上﹗

10 則留言:

  1. 李小球21/2/13 21:05

    年糕窩夫望落果然係幾好食!
    估唔到神廚館的椒鹽骨飯係幾好食,不過始終都係墨魚餅飯最好食~

    30th Jun 2008 14:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個年糕窩夫得架,只可惜不是長設項目啦…回帶:我唔鐘意美國食品節呀﹗
      個椒鹽骨好入味好勁…不過以你話齋,都係食墨魚餅開心啲…卡卡…

      1st Jul 2008 23:13 PM

      刪除
  2. 係喎. 我要帶主人去挑神廚館至得. 上次諗住買外賣俾佢, 去到已經關門. 望門大歎呀~
    中文網名好似講0左成年有多, 但應該唔多興.
    要執佢d 字, 點只標點? 第一我唔明咩叫"基礎技能", 可能我勾了. 「基本語文和運算能力和資訊科技知識(能力和知識是必需吧?),係現今經濟知識型社會中.....」

    30th Jun 2008 15:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗佢攻lunch時間啊…唔係返學去睇戲的話,我真係唔會咁神心十二點幾碌去大角咀食囉…話時話…
      中文網名有點攪笑,我英文打完www又要轉中文打網名…之後又要轉英文打.hk…煩唔煩啲?﹗
      其實我想講田少個廣告上面啲語句都好有問題,用口語已經睇得唔舒服…啲terms又唔知想點,又無中心msg…(職業病…),其實呢個廣告想點?

      1st Jul 2008 23:16 PM

      刪除

  3. 田少選立法會看來已是真的,不知道這些廣告會否計入競選經費?

    1st Jul 2008 13:52 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢用呢個來競選的話我就唔投俾佢囉…(雖然我唔係九龍選區的…)…大佬,標點都攪唔掂喎…

      1st Jul 2008 23:18 PM

      刪除
  4. 神廚館我上次見佢個薄煎牛扒飯好多綠色一條條果d韭黃類東西,佢話佢d咖哩好正嘛,下次試先....
    精點唔知lunch點樣呢?

    2nd Jul 2008 09:07 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,咁我大約估到呢個薄煎牛扒係點了…不過有呢啲配料即係我唔使食啦…
      也許下次試咖哩…
      精點lunch睇番我舊文啦,不過好似晚餐開心啲…

      3rd Jul 2008 10:08 AM

      刪除

  5. 睇左你篇blog, 走左去試個墨魚餅飯, 真係好好食, 多謝哂你的分享

    13th Jul 2008 05:41 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好客氣﹗
      一齊加入成為神廚館粉絲吧﹗哈哈…

      13th Jul 2008 07:00 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD