2016/06/14

[港劇]黎老闆劇集自high系列~《回到未嫁時》


繼續一條龍黎老闆,今次開喺我極少翻煲(雖然我成日喺文度提呢部…哈哈)的《回到未嫁時》…一開就有開心大發現…

1. 呢個didi係咪子洋呀﹗子洋﹗文意姐姐嚟架呢個,你後母呀﹗咪送佢番過去呀﹗(我講緊《今生無悔》哈哈)

2.我成日以為《回》係80年代既劇,原來係90年,仲要同《人在邊緣》同一年﹗呢頭做完天然呆(這是多麼的近代形容詞啊﹗)浩然(不是二少黃浩然),轉頭就做漿湖大佬龍哥,好正呀﹗



印象呢,我只記得有林嘉華跟黎老闆爭海味,然後黎老闆個角色是呆呆的,一晚黎老闆兩公婆鬧交海味出走,唔知點樣雷電交加就回到過去,08年時我仲記得係打打吓機既…今年我已經連點樣從1990返到1986都唔記得了…哈哈哈…

黎老闆戴眼鏡健身個樣好似超人呀﹗啫係呢,《人在邊緣》呀、《今生無悔》呀、《原振俠》呀甚至遠古的《天涯歌女》既角色都係型英帥令正,好似除咗TBB最後一部說教王祝大保《阿Sir早晨》之外,好少見黎生做啲傻傻on on既角色…巧打耳呀﹗(我已經當緊新劇咁睇…)


嘩﹗條褲短到…條腿白滑到…完全誤焦點…(跟住諗起女林大人的白豬仔波地…)
((sorry我真係從來都linkup唔到黎老闆和大隻架﹗俾呢篇報導影響咗囉﹗哈哈哈))

對唔住…我真係好誤焦點…烏低身拎重野係唔合乎工業安全架﹗

<--笑死我啦…浩然以為自己戴綠帽的對白…救命呀﹗係咪老黎自己度架﹗好有趣…點解以前我唔覺得咁好笑既﹗攪到我完全無cap其他人的圖…sorry…

但點解呆萌都係要食煙…90年代的人都唔拍肺癌的嘛…囧

然後我完全唔記得有萬年young霸鄭敬基…根本睇唔出1990年既佢同1998年《烈火雄心》既分別囉…最可怕既係咩呀,之前唔覺意睇到少少《張保仔》見到有Joe哥份,都唔覺佢有乜走樣…然後…佢大黎老闆四年…媽咪啊﹗佢點保養架﹗

唔知點解八妹做過舞廳我又記得喎…。當年啲電視劇尺度都幾勁,可以叫當家花旦去演舞小姐的說,又可以叫當家小生周身血去做漿湖大佬…囧。…唔知點解我又好記得《霓虹姊妹花》,我經常以為呢部係電視劇但原來係電視電影…哈哈哈…

睇《原振俠》睇到後尾變咗音樂特輯…呢套暫時只有一首寶記新人SK姐(當年)的《愛恨纏綿》,唔知之後會唔會有黎老闆的歌聲呢…

而家只看到第三集…繼續努力﹗
*********************************************************
為了驗證前首幅圖的didi係咪《今生無悔》個子洋(我諗係掛?),又搵番《今生無悔》出嚟睇啦…然後睇到呢集…

黎老闆個衫領既貼紙…係fashion…係size定有其他意思呢?一個謎﹗真係一個謎﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD