2015/10/25

[港劇]《張保仔》…真係台慶劇嗎?

終於都做完了…我想話自從《真相》後我好似無一套17哥(或曰11哥?)的劇係完整煲得完的…話說星期六出街食飯,今日就喺屋企食飯,就唔覺意睇咗呢套劇的結結篇…之前我係無睇過的,啲笑位只係睇FB的些圖…我想問…做乜呀…張保仔就乜會變咗十一個兄弟…架?

 um…就說我呢水多喺屋企食飯,唔覺意睇埋《無雙譜》大結局,真係唔好話《張保仔》的水龍捲特技假呀,《無》大結局幾乎成集都喺沙漠,啲畫質假到一個點,然後啲演員努力做出很熱很辛苦的樣子,但佢地汗又無乜妝又唔溶…想點呢…

<--呢場傳說中的大戰一開始就講唔係重點嚟架咩?做乜後尾又變咗穿越到2015年又綁架楊濤國?

長話短說,嚟番我最鐘意point form



  • 本來呢,我覺得夏蟬喺十一貝勒馬背上同佢同生共死,十一叫下屬嚟取佢人頭係有一絲感動(17哥其實係演得幾英偉的…XD…)之後無啦啦阿陳山聰用洋炮打清兵去救佢…但…那支係炮…then啲清兵喺十一前面…呃…你唔怕打中埋十一同夏蟬架…定支洋炮又係穿越貨…可以較大細…
  • 現代版十一Bowie原來係十一既四世孫,佢整了個trick讓保仔魔咒解除,Bowie得知呢個太爺的任務係拆開太爺幅畫見到背後有張羊皮(?)咁既信…二百幾年又係keep得勁好啦…啲字又勁似print出嚟
  • 然後夏蟬原來又有寫封信俾黃娣妹和張保仔…二百年啲紙keep得超爆好…then喺警署KK整理古籍(點解係由警察做?)時話俾人就俾人…唔使mark架?
  • 張保仔個造型已經似Johnny Depp個魔盜王,喺楊濤國個press con時十一扮一次…最尾清朝人穿越來現代之後無啦啦有黃浩然又扮…想點呢?畫晒眼線戴曲髮…勁好笑個樣…之後想起《無雙譜》佢個蒙古人郁係好想笑…
  • 維基話本來張保仔角色係黃浩然演,後尾佢病咗所以改洪永城…呀…咁都係一個天意…唔怪得佢有客串啦…據維基說佢個角色…叫「魔盜王」…仲要係「張保仔回到現代後成為眾海盜新頭目」…囧﹗廣東咁熱…佢個郁好焗吓喎﹗
  • 據微博說,洪永城已經成為無記新四大小生之一,同十一、蕭公子同王浩信並列…嘩﹗好驚囉…
  • 同埋話好多人腳都係《情越海岸線》…仲以該劇身份喺現代度出現被張保仔及黃娣妹誤以為是清代人物復生…又幾爆喎﹗
  • 張保仔喺現代係無證人士嚟架喎?佢點生活呢?
  • 阿黃娣妹第一集就話辱警犯法,大結局就俾假口供,辭職了事就算…俾假口供犯法架喎﹗
  • 呃…三套劇都有龔嘉欣,以為黃浩然只係演《無》時佢又無啦啦喺《張》度出現喎,then《無》之後黎視帝有《hill雄》,then《hill雄》和《東坡家事》都有煒哥,真係想點呢…無記係咪無人到一個點成咁?
  • 《無雙譜》我無睇過n年前個版啦,偶然睇吓感覺幾似《聊齋》,除了啲核突到無輪的特技外其實都幾好睇…只係個個演員都要演兩個角色…我好亂…
  • 無啦啦有鄭敬基既?點解既…

睇收視得廿幾點…台慶劇喎…呃…我都係睇番《真相》好了…

 也是唔覺意睇到的《Sunday令聲王》…竟然有松松姐姐…好懷念呀…

10 則留言:

  1. 我個留言又唔見左啊?? 想問後台有冇呀?
    之前好似都試過....

    thanks!

    回覆刪除
  2. SHARON~*5/11/15 23:49

    今次我BACK UP埋
    但留左2次都係消失左......=3=

    會唔會有D野唔打得自動屏蔽...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗可能block咗…但…會block啲電視內容?﹗﹗﹗﹗
      後台無record呀

      刪除
  3. SHARON~*12/11/15 23:48

    我已經盡左力...試埋分段留都唔得
    咁真係冇辦法....ORZ

    回覆刪除
    回覆
    1. 留言應該都係講套劇啫?點解會被block咁詭異?囧﹗
      any肥,多謝你呀~~~哈哈,呢度門庭冷清…

      刪除
    2. SHARON~*20/11/15 18:42

      係講劇呀...之前食過既留言都係講劇...

      其實我連重打都試過(你睇我幾有誠意)
      佢都係要食左我既都冇法
      不過既然我打左...一係我FB你睇?
      OR你有冇官方(?) EMAIL?XD

      而家都冇人認真(?) 講港劇
      當然要支持你ww
      你呢度邊夠我果度冷清呀...

      刪除
    3. 多謝你呀﹗
      呢水成日喺屋企食飯所以就多番啲望電視…之前《張保仔》和而家的《東坡家事》…都唔吸引囉…要不是J2的更唔吸引唔係都唔會轉番睇劇…阿媽唔俾咋…真係想開個電話睇日劇…囧…

      或者你PO去我FB?﹗之前無時間寫文想話開FB…但要MAN兩個A/C又係無時間…卒之又係生草…哈哈…

      港劇唔係唔想睇…但真係支持唔住…哈

      刪除
  4. SHARON~*23/11/15 23:36

    我屋企基本上已冇人認真睇無記
    以前8點都可以睇下
    但而家......

    我pm左你FB咋w 你中意可以試下貼唔貼到過黎? XDD
    幫下眼我究竟打左D咩禁語??www

    回覆刪除
    回覆
    1. FB我睇咗啦…大謝你咁有心機寫咁多野呀…等我試吓貼唔貼到…都無乜禁語啫…點解會貼唔到…囧

      屋企有煮飯的話咪會開電視送飯…但我返屋企都已經8點…通常都係睇到愛回家和830線劇…930時通常我已經受唔住要入房打機了…哈哈…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD