2015/10/31

深秋蟹宴@中華廚藝學院

有圖有真相,連埋茶錢600蚊仲有找兩蚊,仲想點﹗

(仲有得簽卡賺分數添﹗哈哈)
((我印象中好似無乜點食過大閘蟹…咁有人話食就襯埋一份囉~~))
(((成篇唔使打咁多野,睇圖就得…好回味)))
((((點解我會喺呢度食…親,你懂的…))))


前菜四小碟,每樣一篤仔感覺啱啱好,就說呢啲位上好適合我呢啲眼闊肚窄的人…
 勁like這個多士…好食到不行…估唔到蟹肉咁樣撈配麵包係勁好食…

<--湯是勁濃和香…同埋傳說係唔用味精…(不要問只要信…哈哈)
主角…平時我好怕要咁成隻蟹拆殼食…呃…但不吃白不吃,試吓無壞既…雖然好高膽固醇…食完好有罪惡感…另…個花雕…我都係鐘意白酒襯海鮮(我唔識品酒架﹗哈哈哈)

 四款熱菜,咪睇佢地各個一篤咁,淨係個西蘭花蝦球已經飽到飛起…我好努力清架啦﹗

麵點,真係食唔落了…但還是清咗個拳頭咁大的小籠包和蟹肉春卷…
<--這個…無蟹的了…XDDDDDDD

咁既價錢食咁多野…都不賴吧﹗多多來支持啊﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD