2015/10/29

蒸餾火鍋@皇朝私房火鍋

是咁的,一開始我唔知係蒸餾火鍋,以為只係普通打邊邊。去到之後好期待啦,雖然店家安排位置的方法是有點微妙(等了又等~~~),但望住門口生猛到不能的海鮮時…口水已流到一地都係…



原來是咁的,每枱底下都有一支蒸餾水,個爐就會抽啲水上去化成熱氣蒸熟食物,一開始阿姐倒了碗糯米喺底都唔使加水,上層只有一塊荷葉,食客就倒食物上去,原汁原味到一個點(啲海鮮既汁漏落底下煲粥度…正﹗)於是乎唔使調味料,已經好好味﹗(鮮嘛﹗)

(無影張點菜紙添…)海鮮佔了第一版,第二版其他肉類和蔬菜,比平時打邊邊係少啲,但…好癲…勁大隻﹗then因為每樣食物需時不一樣,為免餓死所以叫了些小吃,都很不錯﹗而那支蘋果醋就…好淡…

雖然枱面有張野提你每樣食物要蒸幾耐,then放野落枱時阿姐又會提多次,但我地發現…比官方說法蒸少10秒是更鮮味~  (不要問我叫了幾多款蚌…我只負責食﹗XD)

開蓋時煙霧好勁…我努力影架啦﹗

蒸的關係就算係肉片都沒有太大縮水,當然啦,同打邊邊唔一樣係要即刻食晒佢落第二啲食物,於是無剩低的在湯中浮足一千年先有人食囉…

 大隻到不行的蝦﹗

 墨魚膠釀在冬菇上也好好味~

肉食豬牛羊都有叫但就係無叫到雞肉…

不用多說只看圖就明有幾好食的海鮮陣…

本來我只想吃蟹蓋…最後變了一人半隻…勁多膏又勁好肉…超開心…

最後的粥,吸收晒上述食物的精華真係無得輸,其實我已經好飽都食了兩碗…仲有就係多謝飯友貼心為我整煲走青…哈哈~

叫咗咁多海鮮一行六人一人四百多,很不錯吧﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD