2016/06/01

東京2016#2~4~第一天~由台北到東京


話說…儲夠分可以換飛總是身痕的,於是明明一早定下稍後會出門都夾硬要攝一轉出來…

咁,經台北到東京跟經上海去樂趣多啲嘛…我指買書和精品那方面…



一早飛台北,停兩個小時倒之後再去東京,需時竟然跟香港去東京差不多(我以為會快啲架喎),到埗已經天黑了…囧



好鐘意行桃園機場每個閘口都有個主題,然後店嘛,其實我還是行書店和故宮博物院的精品…哈


GG牌這個手袋太爆忍不住影一影…好似太兇猛了吧?then因為唔想拎太多野於是只買了在香港誠品見唔到的《殘穢》小說,回來後誠品有這本,卻沒我想搵的《火花》中文版…怎麼了…

惡曬航空的批可以有幾騎呢…今次這個一咬下去好多奇怪的東東(而不知是甚麼)…只能製造廚餘放低…然後在桃園吃一碗牛肉麵。

兩個鐘幾好,快快手就過咗,夠食個麵又夠行個圈,then仲可以去閘口喪睇書。出面好天氣得很啊…(一耐啲就會身痕想出去shop…)

去東京那一程有飯(但我爬完碗麵其實好飽)…是好味既…

因為到埗成田已經天黑,於是選上野貪skyliner方便之後走(經羽田)又方便(其實是因為我的萬年至愛淺草無乜啱價錢的酒店可選)…這家酒店呢…好勁…一嚟就送兩包DHC skincare,then入房有水有野食,最爆既係…


按.摩.器﹗癲唔癲先﹗雖然床上那個啡色的按得好痛…但地下這部機是不賴的…一路按一路睇電視勁爽…

人生的杯具係我以為包野無刀…要成件齒…齒完我先發現packing裡是有刀的…

係啦,為何我要喺酒店齒野食呢…因為要趕住睇《世間奇妙物語》…但我太累…到最後小秘書出場個單元時我瞓著咗…囧…另…右圖是酒店旁的型爆bar…

哈根大師(必有的)…ok啦這個…

上野站旁超市成家店都係買伴手禮土產天堂…買了盒…做飯後甜品…本來之後想再整多盒做手信…但唔記得咗…XDDDDD

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD