2010/12/03

TBB快樂能量2011~節目巡禮

要不是網友講起我都唔知呢個我期待既節目已經做咗,好在有得上網重溫番啫,唔係咪第5年斷纜﹗我不依啊…

好,先來回顧一吓上年節目巡禮中既節目…

刑警~卡士是有興趣的,但呢水事忙,沒心機乖乖坐低天天看就是了…於是我是只看了第一集…
武偈大師~唔覺眼有拍過喎…
隔離七日情~也不太覺眼有拍過… (27/10/11後按:播了﹗)
五味人生~不喜荷姐…沒看。反而《掌上肥豬》我倒看得津津有味的
談情說愛~Hit野我通常都係無睇的…但我有睇Prof.傾演唱會喎﹗
蒲松齡~我好神﹗估中了播8點半﹗果然是因為早播而我係無睇,食飯時望了一點,法拉既小狐女幾可愛…
女拳~拍了,未播 (27/10/11後按:播了﹗)
囧探查過界~終於都出街了…不枉我等了成年…emotion
摘星之旅~嘩…悶到想瞓…食飯時唔覺意睇了少少…
公主嫁到~食飯時睇了少少,真係幾好笑喎﹗
法證先鋒3~好似係有呢套劇既存在既…
根葛hill雄之義海豪情~即係呢,我唔得將歷史節化或自作業架…不太受得了。繼《公主》、《談情》後另一套hit爆但我睇既劇…
(博友說怎麼沒有阿姐,杜文澤和hocc拍的那套《女王_ _室》((我忘了名字…)),係喎﹗點解無咗既?) ~開頭music整鬼queen姐好好笑吓…但咁早我鬼返得切屋企睇咩…結局到而家都未睇添喎﹗

綜藝及資訊文教節目:

活著(何守信, 徐子珊等)~有這麼一個節目出現過嗎?
正識第一(張繼聰, 鄧honey)~有這麼一個節目出現過嗎?
獎門人變身世界遊戲王~好似無去世界玩喎…咪又係喺番廠度…
荃加福綠壽(阿姐, 阮兆祥, 李思捷, 王祖藍)~真係幾好笑﹗愛死的士陳…
超級巨聲~我一路都無睇過﹗哈
上海世博展館行~睇《情越雙白線》時晚晚都有睇…
尋味葡萄~好似係有過咁既既一個節目…
星星同學會至尊版~2011再見過﹗
*********************************************************
好了,下年會播的東東:

劇集
回到三國~吳唱k、黃德ben、馬浚偉、張國強、劉丹、陳法拉 emotion

完全係新世代《尋秦記》啦﹗又將啲現代野帶番去古代度…乜鬼double gas、hello mimi又幾好笑咁…有少少期待既。btw,想問阿劉丹係咪又做曹操呢?﹗不過上次既三公子馬小生今次係佢死敵劉備了…(12/1/16後按:播咗啦﹗)

花花世界花家姐~蛇視后、林loneemotion

據說係蛇視后版既《阿旺》,睇片時覺得應該係林lone好笑啲喎﹗佢一句「廢人邊有我咁靚仔」令我期待度直線上升…(12/1/16後按:又播咗啦喎﹗)

點解阿sir係阿sir~陳豪、楊怡、鍾嘉欣emotion

係咪GTO+無間道+逃學威龍呢架?﹗話阿陳豪係入學校查案,楊怡應該係忠既老師,鍾嘉欣就係疑似黑社會…umum…要觀察…(阿陳生都有好多劇喺身喎﹗)((12/1/16後按:又播咗啦喎﹗))

拳王~黃浩然、鄭視帝、除紙山 emotionemotionemotionemotion

本來有我敬愛既二少我係會好期待(btw,二少都幾多劇喎﹗),但同時又有我最「熱愛」既鄭視帝… 你叫我點算呢…

萬鳳之王~宣萱、胡囧、陳錦鴻emotion

即係呢,呢啲疑峴《金g玉葉》式清宮劇應該幾好睇…但見到胡囧囧就…觀察吓先啦…(12/1/16後按:呢套係笑片嚟架﹗)

真相~黃浩然、楊怡、陳展鵬、馬國明emotion

咩人性最後審判,又有二少,同埋陳展鵬應該係做忠既…仲有馬某明應該係做奸…又ok期待吓…律師查案野應該都不會太差吧?(12/1/16:超好睇啦﹗)

福祿壽.com~阿姐、lady tiger、的士陳、盧覓雪個失散孖生細妹emotion

劇種不明…睇阿姐個造型應該係六十年代啲查案野掛?

洪武三十二~陳山聰、laughing哥、陳鍵lone、江若琳emotion

講呀明朝皇帝上位既故事…明朝就興趣不大了…(12/1/16後按:勢估唔到我會睇到勁高興…)

心戰~鄭少秋、陳豪、邵美琪emotion

又係陳豪…真係多到嚇死人…囧﹗well,講咩心理戰喎…疑似幾有趣咁…

麻雀東南飛~杜太太、馬國明、陳展鵬、曹永廉、元華emotion

咩麻雀枱上搵接班人…應該會skip…

only you,只有您~大契…和好多人…寫唔切…emotion

lap到有二少…講咩婚姻真義喎…

大太監~米雪、醒哥、巴士高emotion

米雪姐做慈禧太后,醒哥做李蓮英,巴士高做光緒,表面證供好似幾有趣,不過係唔知會唔會真係拍咁囉…尤記得當年我好有興趣既《紅樓夢》呀﹗

(謎之聲:啲劇不太吸引喎…)

綜藝及資訊文教節目:

荃新福祿壽~咪又係那堆人同埋做嗰啲野囉…

腦力天王~腦力運動喎…

功夫新世代~仲諗緊下年無《超級巨聲》時…就有一個功夫版既《巨聲》…

東方大食遊~李純恩到我國周圍食食食…

應用第一~教你寫應用文喎…喎﹗

二萬五千里遊踨~邊個年代有二萬五千里長征呀?﹗五十年代嘛?

故人故事~請嘉賽嚟講番以前既人和事喎…

龍騰天下~又話今年係李小龍誕生70周年,點解呢個節目唔今年做呀?

勁歌30周年大派對~呀…呢個節目係仲存在既…

星星同學會至尊版~成堆節目我最想睇呢個…

(謎之聲:也是不太吸引…)

**************************************************
好無聊的我,居然寫足5年了:(20/1/12後按:是6年耶﹗)

07節目巡禮
08節目巡禮
09節目巡禮
10節目巡禮
12節目巡禮

8 則留言:

  1. 你寫o左節目巡禮五年,我又有睇你寫o左幾年的巡禮喎~

    上年的女拳可能放了在收費台播(ed)~

    花花世界花家姐,真係因為林lone一句︰「廢人冇我咁靚仔。」令我即刻好期待+好感度上升!
    佢果句對白講得超理所當然咁,好期待林lone做廢柴~

    心戰會有 d 期待,陳豪做變態應該幾好睇~

    其他的觀望住先啦...

    另,龍騰天下上星期日已經開始播喇~

    3rd Dec 2010 00:57 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你幫襯足我5年呢…
      其實自09年《烈火》後我又煲番港劇,也不是說港劇特別好睇,只係煲外劇煲到悶所以想轉吓口味,一煲留…唉,又係方程式,劇情來來去去都係那幾味…真係好悶…而家睇港劇都主打係睇人腳…要不睇唔睇都罷,攪到咁都幾悲哀。所以我很期待遲吓電視大戰,畢竟有競爭先有進步,令某台不要再原地踏步呢…
      老實說睇原個巡禮無乜邊套令我覺得非睇不可(都說我不是目標觀眾呢…),反而我好想補番亞記套《法網群英》…哈…
      係呀,前一水日日睇《囧探》就知《龍騰天下》原來播了…我真係少睇電視呢…

      31st Dec 2010 09:36 AM

      刪除
  2. black lab12/4/12 17:23

    《隔離七日情》拍咗未播,《活著》拍咗播埋,何B仲拍到跌斷腳...點解我會知嘅?我又唔係住喺香港...

    3rd Dec 2010 13:55 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 這證明我真係好少睇電視…
      (又說呢啲節目不是我target呢…)

      31st Dec 2010 09:38 AM

      刪除
  3. 活著同正識第1都有播過架 :-)

    我其實好期待妳寫囧探查過界觀後感,妳快0的寫啦 :-)

    5th Dec 2010 00:06 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫了…出文時已播了3/4…哈…
      雖然《囧探》和我估的內容頗有出入…但又幾攪鬼,(我個人覺得)台前幕後啲人應該夾得幾開心,成套野睇得我成日卡卡笑…
      (即係呢…《烈火》係睇到我想走人…)…

      31st Dec 2010 09:40 AM

      刪除
  4. 你真喺超級電視迷喎,無線啲劇集我好多都冇睇,這個什麼節目巡禮我更加冇睇。荃加福綠壽睇睇下都冇睇,上海世博展館行就download咗未睇。未來的有興趣睇《心戰》,陳豪啲劇和宮庭劇我多數都會捧場。龍騰天下依家做緊,你咁大頭蝦唔知嘅:)

    12th Dec 2010 21:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係前陣子日日睇《囧探》所以睇得多啲咁解啫,一做完我又回歸上網的生活了…
      《荃家》我只係fb人傳人啲clip度睇番,真係坐定定就無囉…
      《心戰》好似ok…但唔知播既時候我仲有無mood睇…同埋我覺得米雪和醒哥那套好可能係攝節目巡禮,未必真係會拍囉…

      31st Dec 2010 09:50 AM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD