2010/12/14

【小熊人擂台賽】19:最想再見的人

我要見一吓是次擂台賽既攪手紫熊大人啦梗係﹗(XDDDDDDDDDDDDDDDD)

認真的,原來不經不覺就來到最後一篇文,時間 過得真是很快啊﹗在此要謝謝紫熊大人攪呢個擂台賽,等我keep住一個星期起碼有一篇文可以交啦﹗要安排各參賽者交題目、每個星期貼link又選我最喜愛 文章,仲要有啲唔聽話既參賽者(如本博博主)遲交功課要出溫馨提示,一攪就攪了幾個月,在此要謝謝紫大人的心機勞力~~~~~

少少可惜係最近事太忙,miss了一篇…囧﹗同埋有啲topic真係太忙沒辦法好好想一吓點寫…不過被選上過一次我都好開心架啦~~~~~

嗚,玩完了…本博又隨時陷入半停博狀態了…(篤篤篤篤篤)
*******************************************************
聖誕佳節完又到新年,呢兩個節日都係傳統gathering的時候,老朋友和家人難得聚頭既好機會,咁趁呢個時候想見既人當然係有既,不過同時浮喺腦中更多既係唔想再見的人…

人生中有沒有出現過啲人係你寧願呢世都唔想再見既呢?

舊情人、舊老細、舊同學、舊朋友、舊同事…數之不盡。原因都不外乎係不歡而散,大家在街上遇到點頭問好又怕對方當睇我唔到(火羅呀﹗),又怕自己嗰日樣樣衰衰(呢個situation係主打for舊情人的…),好似好落泊咁…um。有啲人,曾經喺生命中出現過,又突然消失了,好似陳醫生首歌話齋:《人來人往》。多一個朋友梗係好既,但如果相處根本唔comfortable,咁不如let go啦。扮多friend但成堆人都其實無聯絡的,感覺仲傷感。

雖然攪到生死不相往還好似有點嚴重,但都好過喺fb睇到人地tag跟住胡思亂想。眼冤囉…

我諗,都係珍惜眼前既家人朋友更重要。umum

2 則留言:

  1. 我要學人搞番個紫痕飯局嗎?XDDDD

    你唔抵啦. 你差幾篇就可以完成十九篇, 可以有禮物架嘛!

    >>又怕自己嗰日樣樣衰衰(呢個situation係主打for舊情人的…)
    試過我有日樣衰衰, 好衰唔衰撞到中學同學. 佢叫0左我三聲我唔想認佢. 你叫一聲我唔認仲繼續行, 都唔醒水我唔想應0既. 邊度有咁的人架.

    14th Dec 2010 01:03 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 攪啦攪啦﹗等我嚟參加﹗我無幾可可以現身名博度架﹗
      其實我應該係有一篇無出到,真係太昏天暗日啦忙到…感覺12月chur盡我啲心力之後而家成個月都仲未回復到…真係o咀…
      走在街上通常我只會主動訕啲熟既朋友,如果唔熟既就睇吓有無add fb有無吹開兩吓水(起碼要肯定佢仲知我係邊個先…),如果真係一路乜聯絡都無,多數我都係扮睇唔到就算的了…

      10th Jan 2011 13:37 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD