2010/12/28

Hocc《Home Coming 2010》和10年10首之選

想話《無名.詩》這張碟我可是越聽越喜歡…

(同一時間我不停loop住鄭伊麵1996年隻《如果天空要下雨》…哈哈﹗其實飛佛我想選埋鄭生呢隻碟…)

無既,見前幾年都有寫吓一年來聽過啲乜歌係鐘意既,咁今年咪又寫吓囉…但老實說真係唔睇番itunes有入過乜歌都諗唔起今年我買過乜碟聽過乜歌…真係撞鬼…


當要諗番今年買過乜碟時第一隻諗起就係《無名.詩》,無既,而家仲loop緊嘛,同埋真係越聽越鐘意…。某詩說此碟係回歸初出道曲風…老實說我唔多鐘意頭兩隻碟啲rock歌野…老人家怕嘈呀,反而《free love》那期到《艷光四射》前啲小品野又好ok喎…呢隻國語碟兩味野都撈埋一堆,出奇的對味,淨係《詩與胡說》都比我loop了十幾廿萬次了…

前幾日再睇埋佢個live,感覺係返嚟了﹗不知何解佢上年個演唱會好似有啲不在狀態,比起第一次演唱會尤有不及咁囉(其實我想話啲歌衫比起第一次時…umum…是可以更好的囉)…。真係讀萬卷書不如行萬里路,出去行一行讓思緒都清晰起來嘛…看來我都要試吓逃離呢個方法了…篤…

其實成集碟都鐘意的,《In the end》係睇完個show後好鐘意個火車路軌片襯住此曲intro,好配合歌詞的說。正能量,真係好重要的…


係咪而家興還原基本步?hocc說要回歸,李克人張《罪人》也說要回歸最基本的情歌。咁又係喎,有時感動人心既野可能係靠首歌,唔使太多無無謂謂既packaging…(我諗起台灣某cup數很勁的天后…遠目…)其實講成長感概既歌多如繁星,不過click中我咪就係好聽囉~另,碟中《淡如水》和《遲大到》都好好聽…


又一個回歸基本步既隊員,據說張生近期為了新碟既事弄得身體不太好…opps…take care啊﹗well,想話佢呢兩年啲情歌主打真係悶到我想死…i wanna change why not囉真係,聽到呢首歌時真係勁正神…呢啲先似樣架嘛﹗吓吓傷春悲秋,我想聽多啲正能量既歌囉﹗

另,其實我想問個mv同首歌有乜關係?﹗開p就係staying alive?雖然拍得很有型很有史大奧就是了…(忠粉最高境界…哈哈…)


聽到丁太回歸華星真係正囉﹗想話佢前司幾隻碟真係可以當催眠曲聽囉…囧﹗咁佢喺呢個period入面攪掂終身大事總算沒浪費晒那3年咁囉。雖然有友人說此曲係抄唔知邊首外國舊歌…但想話個feel夠清新爽朗,聽落真係順早好多呢﹗雖然個mv入面個爆炸頭有回令人不安…

有點難頂既係…個演唱會使唔使咁快出碟呀?﹗搶錢呀﹗


越來越喜歡Tim Lui的歌詞和阿主音6號的聲音,繼續清風送爽(繼續覺得成成間金記至正常和最好聽的單位),碟入面繼續有一cut lum死人的情歌…雖然呢首《simple love song》有啲《阿波羅》既影子…不過還是聽得我很投入既…

btw…金記啲碟硬係要anti copy…我rip唔到隻《beaming》囉﹗


一聽呢隻《講男講女》我就諗起幾年前sk姐和古眼神首《男左女右》…不過陳生這首好明顯係合唱得夾好多同好un好多呢…想話碟入面有首《葉問風中轉》我勁鐘意…好好笑…聰哥係咪有現聲?


完全唔知梁gigi出了碟…係某次喺fb見有人些牙就click嚟聽吓…喂,好ok喎﹗不過佢喺香港宣傳真係少之有少…啲報導都係不停咁講佢有新男友…(等如威利人新聞永遠係講阿sa…)啊…好悶呀…


舊文所說,其實太hard sell我是受唔住既…但鄭天后呢堆潮版福音歌出奇好un易入腦喎﹗o喎﹗(但呢個品牌既廣告我個人係覺得十分唔o…)btw,陳奐仁好多產…同埋乜節目event都見到佢…連睇hocc到見到…勁﹗


雖然prof.傾chok樣真係唔係人人頂得順…但我想話佢啲歌舞真係ok架﹗(我特登去睇佢個演唱會係咪太癲呢…篤…)(特別係欣賞完佢某舞王同門既專輯後…)謎之聲:我諗我有少少熱愛咗prof.傾…come 2 me~~~~~~


最後一個位本來諗係古眼神《時代》(也有人說是回歸以前感覺既碟…umum)、容天后《空港》(其實印象不太深…)或謝天后《脆弱》(太欣賞仍擔心方同學爆肺所以走音呢個原因既創意…)well,最後我選了阿sa呢首…先來對號入座一吓,出呢首歌時剛好爆出佢和鄭生離婚單野…硬覺得首歌有點像歌者自白…再睇埋癲士復合演唱會…umum…有啲野時移勢易真係無得返轉頭…向前看咪幾好囉。

***************************************
攪掂﹗

唔知點解06年2月先寫的05之選07年08年09年回顧

2 則留言:

  1. 驄哥係有現聲的...

    28th Dec 2010 15:48 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽番就發現了~

      19th Jan 2011 13:15 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD