2008/12/02

打仔…

是「打仔」,不是「打工仔」啊…

話實家住我樓下的c9經常開壇打仔,每次都挑夜晚九點幾時段打上一兩個字,好多次本人歸家步出電梯就聽到樓下的小朋友淒厲的慘哭聲…聞者傷心聽者流淚阿﹗個細路點唔聽話都好,晚晚打…容乜易打出人命啊。吾娘和隔壁的c9佢地為娘者都於心 不忍,聽說曾經有人報警求助,慘哭聲好像停過一陣…不過最近又再現了…

聽說,有c9已積極計劃下一步行動…

諗番起當年我爹和娘都有打,不過唔會郁啲就打,主打係犯上嚴重罪行(如講大話…打交…等),爹多數係真打,而我娘通常係做樣,配上本人天下無敵的演技--明明都未fit落去已經喊到五官la埋一舊再扮氣搐,娘通常就改罰跪祖先/洗碗/無電視睇/無飯食/企鐵閘/罰企…(這…就叫慈母多敗兒嗎?﹗哈哈哈…)

又咁講,爹和娘通常打幾吓,無話打到屁股開花既,啦啦啦,家父家母無虐兒架﹗(不過罰無電視睇對本人來說仲慘過被打到屁股開花…)聽過人家說小時父母會隨手拎起乜就打,又唔理部位亂咁fit,啊…我爹和娘都算溫柔啦…話實爹和娘那輩都係棒下教出來的嘛…還好沒有照版煮碗…囧…

作 為「籐條炆豬肉」伴隨長大的一群,其實適當的體罰係有助教小朋友既(注意係適當喎﹗),回想當年爹和娘拎起籐條起勢fit落嚟,痛到眼水口水鼻水狂標…仲 敢唔乖嘛…真係打得少咩,這…算是教導小兒唔好亂咁行差踏錯嘛?﹗又,想減刑?﹗坦白從寬抗拒從嚴(有點像民初片啲嚴刑逼供…囧…),這算是灌輸誠實的好處吧?﹗

屋企有被丙危險,小學時都有被打危險。記得初小時的老師每逢默書低過某個分數都會打手板的說,至於用乜尺(木?鐵?嘩…兩樣都痛入心…)就唔記得啦。咁本人呢啲練精學懶讀書只求合格數的人,梗係唔會懶到被人打啦。唯一一次被打手板是補習(認真的補習老師﹗)對功課時,本人不停串錯「self」(我十分記得的說,那水教緊themselves、yourself、myself),改極都錯miss嬲起上來說一個串錯 的self打5吓…又唔知點解本人咁「堅忍」一副「一人做事一人當」的面孔…囧。當然,從此我係勁記得這件事,和唔會串錯個「self」字啦…

打手板對本人來說已是最甘的體罰,偶然一兩次的就是罰企、罰抄咁,無計啦,小的鐘意上堂講野嘛…哈哈哈。又說還好小的學校不算變態,咁小的又不是超級「壞」學生,受咗罰下次唔敢囉…又說當年本人真係一舊薯仔,好好教的說…(我在讚自己?)

有時我覺得對小朋友要有點紀律,當佢地犯咗大錯確係要罰得重啲教訓吓,要不小朋友唔知驚的說。不過,太甘的話…就太得人驚…個細路…人嚟架喎?﹗大佬…

(又說,家陣啲小朋友咁珍貴,唔捨得打的父母居多吧?)

28 則留言:

  1. 細個曳的話,好多時阿媽見咩就手就用咩打,拖鞋衣架藤條咩都試有,最甘係用鑊剷打囉(因為佢煮緊飯…)!!
    小學的話,好彩個陣都冇打手板咁甘,最多都係罰企掹耳仔囉

    2nd Dec 2008 01:28 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…我娘係有專用藤條架…佢話用衣架FIT到佢手痛喎…
      記得多數都係雞毛掃那一款…佢拎住那邊有毛毛,無咁痛的說…(娘的手來說…)
      我的小學反而無乜體罰,罰企、罰抄那些都係好平常無乜特別咁,記得有次全班罰抄自己個名唔知幾多次,有個姓何的同學因為個名筆劃少好快寫完…我很妒忌﹗
      7th Dec 2008 22:19 PM

      刪除
  2. KatieShirley28/9/13 19:23


    我記得我間小學有老師用鐵尺,體罰不能太過呢!


    2nd Dec 2008 11:38 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 對的說…太嚴重的體罰對身心都不好…
      不過對小朋友講一點紀律會好啲囉…
      9th Dec 2008 13:33 PM

      刪除
  3. 李小球28/9/13 19:23

    聽我娘講佢好似都係打過我兩次左右,佢次次發惡都係鬧的居多呢

    2nd Dec 2008 12:17 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁發火要有層次既,吓吓用到極刑,邊會驚…
      9th Dec 2008 13:34 PM

      刪除

  4. 我當年唸的算係名名地的小學(同區最有名囉...),和你一樣也有miss 拎起間尺(應該..是木吧?)fit 落手掌的。有一次(忘了犯什麼事了, 大概是小息鐘後老師來之前太吵吧?)更被罰全班(包括女生)一起坐「無影櫈」...
    我也覺得適當的體罰是無妨的,孩子太小根本就談不了道理。最重要還是有準則讓人去遵守吧...

    2nd Dec 2008 13:40 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 無影櫈﹗細個時好似被親戚罰過…因為親友來訪,我不想讓其他小朋友入我房…趕著關門…被長輩說不看清楚還會人來就關…危險喎…其實我小小年紀已很注重個人空間的說…
      對,要有準則,有錯會認,但枉罰的我會記住佢記一世…如我那單中一pe miss老屈我無交功課事件…亦令我對運動沒興趣…影響深遠呀﹗
      10th Dec 2008 21:09 PM

      刪除

  5. 小時候也有被打,但被娘親打的多,爹反而很小打。
    某天跟同學講起,原來小時候被趕出家門是我們那一代的回憶。不過被趕的多是我弟弟~

    2nd Dec 2008 18:13 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常父母都係一個做衰人一個做好人既…
      有無被趕出門口…好似有?﹗不過我家很少執行這個罰則就是了…
      10th Dec 2008 21:19 PM

      刪除

  6. 我甚少被打。不過也試過唯一一次脫光衣服逐出家。

    2nd Dec 2008 19:21 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩…一罰就罰到咁甘…囧…
      10th Dec 2008 21:26 PM

      刪除

  7. 我爸爸&媽媽真係冇打過我咖!:)
    嗯‥真係幾幸福~(笑)

    2nd Dec 2008 21:44 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 個個家長教仔的方法都唔同既…
      都係那句啦,合理的體罰就ok囉…
      10th Dec 2008 21:26 PM

      刪除

  8. 我想講,而家d細路,打完都會話你知:我都唔痛!

    2nd Dec 2008 23:37 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 駁咀駁舌…打多幾吓…
      (其實當年我都有咀gel gel駁咀…跟住被打多幾野的說…)
      10th Dec 2008 21:28 PM

      刪除

  9. 父母打我沒野, 反而我到現在都仲好憎補習社那些燥狂MISS 係又打唔係又打! 我到現在仲記住呢個仇!

    3rd Dec 2008 15:30 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂,亂罰人的老師我都遇過呀﹗
      我想話我而家講起都仲嬲佢,有錯我會認,但無錯我唔會認,仲要被罰囉…如果而家見到佢,我一定會些牙番呢件事﹗﹗﹗
      10th Dec 2008 21:29 PM

      刪除
  10. 小弟在家平時都好小被打,但一打就特別"金"!諗反起都仲覺得有些恐怖^^"

    3rd Dec 2008 23:04 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 用到金來形容…都一定好杰吓…
      還好我家唔會打到見血…fit幾野有印一日半日就散那種囉…
      10th Dec 2008 21:30 PM

      刪除

  11. 小時候,真的很怕被母親打,被打的次數也不算多,父親更從沒打過我,well, 但就真是銘記在心了:P 印象中,母親一般只用藤條,從沒用過手:P 

    4th Dec 2008 11:30 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 手直接打好痛架﹗所以一定要用器具的說…咁藤條(特別係雞毛掃…有雞毛墊住好拎啲…)輕飄飄又卸力…一定係最佳打仔之選啦…
      還好我爹娘沒隨手搵野打…
      10th Dec 2008 21:33 PM

      刪除
  12. Samantha Yu28/9/13 19:53


    themselves、yourself、myself ... 我仲係靠緊spell check至知點串 ... >.

    6th Dec 2008 21:39 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁大件事?
      不過有時快手打打打的…打錯都唔知…返轉頭靠睇紅線CHECK對錯咋…
      10th Dec 2008 21:49 PM

      刪除

  13. 而加呢代D細路太多呵護,太過溫室化啦.唔好話體罰啦,你大聲D話佢兩句.小側離家出走幾日,大獲D跳樓死比你睇!!你都無話唔驚.
    有日去朋友屋企食飯,佢六歲大既女唔做功課,朋友鬧佢兩句.佢個女答左一句,我同朋友當場O 左嘴~~~佢個女話(你唔好再鬧我,再鬧睇下我大左養唔養你)

    10th Dec 2008 10:51 AM

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真係環境差先會養出堅強的小朋友呢?﹗呀…
      我都試過俾小朋友串咀串到口啞啞的說…老實說,我係好怕小朋友的,特別無禮貌無家教的小皇帝們,除非逼住要同佢地講野,否則我會彈開…
      如果你個朋友…我會話我都唔諗住你養我…可以的話從呢分鐘開始唔使養你最好…各走各路…
      (無小朋友時講得輕鬆…真係有的話可能完全唔同的說…)
      10th Dec 2008 21:52 PM

      刪除
  14. 你老豆老母打你,咁你咪打翻佢囉!打你都唔可以打翻老豆老母?呢d咁唔公平o既野不過係由你懂事起就被強加之嘛!呢d野根本就係以佢地o既利益為出發點!自從我十幾歲果陣還手之後(直情係一下起飛腳踢落佢地個頭,一隻拖鞋車落佢地度),哈~佢地以後都唔敢再打我咯!

    8th Jun 2011 23:29 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. um,你呢個理論都有你既道理…
      不過小的不習慣以暴易暴咁解啫…
      而且我相信小的以行為證明小的有能力manage好自己的事,父母亦不用吓吓打既,有時大家講信任相處會舒服啲…
      13th Jun 2011 12:22 PM

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD