2013/06/26

[日劇]《空飛ぶ広報室》(飛翔情報室)~悶之完成…

頭搖又尾擺﹗Sky~~~~

呀,sorry,呢個Sky同那個Sky係唔同的﹗哈哈哈﹗本來係因為呢套劇的片尾曲是安室唱,於是就搵個mv嚟睇,但又未有喎而又有人將劇情剪埋同首歌一齊,睇完好似幾ok就開嚟睇吓…突然發現男主角劇中外號係…Sky~~~

呀,我應該正經一點來講,呢套劇其實係講自衛隊的,男主角空井大佑(綾野剛)本來係飛行員,成日話咩就嚟揸到藍色夢想甚麼的,佢既隊友叫佢俾個代號自己,從小就夢想成為飛行員的空井就改自己做Sky啦…sorry,呢個名我真係…只會…諗起…《極速傳說》…頭搖又尾擺…

我在想,當年木村一套揸飛機弄出一套《衝上雲Siu》,呢套《飛翔情報室》如果hit起來(應該無吧?),無記咪要整套港版…講解放軍駐港部隊的了?

但any肥,自衛隊放在劇集裡都幾新鮮的…雖然…樂趣是…無乜…

題材是新鮮,但setting嚴重老掉牙,男女主角都有自己夢想的工作,差一點成功的了卻功敗垂成,只能在周邊等機會咁,於是對現在的環境十級唔滿意,佢兩個的老頂睇得出呢個情況,各自俾tips佢地渡過呢一關咁…好熟口面呀﹗

九成,女主角稻葉(新垣結衣)會跟男主角空井同病相憐之下由憐生愛,跟住是但一個有機會重返本來的崗位,仲要去美國﹗唔知點解一定係美國﹗跟住套劇就好熱血地完了。劇情唔使側重喺愛情度太多既,熱血就得,總之夢想行先﹗唔知點解夢想實現的地方總係美國…

哈哈哈﹗我又估劇情了,其實而家我只看了兩集,新垣既記者角色跟之前《Legal High》的新人律師好似,都係一味追求真相死追到底,死心眼到不能的,佢因為追一單案件的情況走去追住疑犯老婆,令對方身心受創,點知呢個疑犯turn out無罪,於是佢就被公司調走投閒置散了。um,其實…佢可以做狗仔隊呀﹗

另一失意人綾野剛好似很有人氣,成日見雜誌講佢,但劇我無乜印象我睇過(或者我睇過但講唔出佢個名吧?)…呢個角色苦口苦面…實在係太慘了…空井呢個角色令我想起(應該無乜人睇過的)《Rescue》,夢想總係由細開始,無人半途出家既?

今次生瀬勝久唔攪笑,反而係攪笑室長柴田恭兵搶鏡喎﹗佢有外號係欺詐…山P呀﹗哈,其實我好期待佢出場…兩個男女主角成日苦口苦面耶﹗

Any肥,熱血野啱夏天睇呀﹗繼續努力…
**************************************************
21/7/13後按:

究竟係乜野令我會成套睇晒既呢?

由頭到尾最好睇係室長,佢又會攪氣氛,又會啟發下屬潛能,又會喺必要時出嚟幫下屬頂,有個咁既老細真係正喎﹗

而空井(綾野剛)由頭到尾都黑口黑面,稻葉(新桓結衣)角色是慢慢成熟,但在嘉賓發表了對自衛隊不利的言論,情報室send信去抗議時佢竟然整了封野直接走去同局長反映,真係太唔社會性了吧…而我以為這是劇集的高潮…即係小稻稻被調離貼身專訪,新的宣傳片又被指作野,形象大大受損,我正期待如合兜番轉頭的時候,下一集…吓?竟然係話室長退休,大家各散東西咁?實在係太o咀了令我…

而…沒有人要去美國我應該感動了?不過空井去了松島,而令男女一分開了…囧…

或許係我睇得唔投入(一路打一路睇,呢套劇推銀度真係奇高…),究竟點解無啦啦空井去了松島?跟住無啦啦又講番311,又無啦啦講311後的重建…做乜呀?咁空井係咪仲係情報組的呢?最爆係佢send晒野請小稻稻去訪問時,又同佢講唔好同我一齊啦…之後室長出手,又叫blue wave機們整了個心心型雲…大家就好感動…真愛呀﹗兩人就攬在一起…呃…點呀?

更O咀的是,空井無啦啦帶小稻稻去唔知乜鬼大學度,小稻稻講完一段好熱血(而悶到我差啲瞓著)的訓話趕住走人時,小稻稻無啦啦被空井吻了…我諗起《最後的灰姑娘》涼子姐姐無啦啦跟部長的一吻…除了無啦啦…我唔知點形容呢段無聊到不行的劇情…囧

究竟點解我會睇落去架?明明悶到傻…

只能說,這是一個很好的宣傳,將自衛隊很多細節都讓大家知道了…一路睇一路心諗…係咪真係成轉成正規軍隊而舖路呢?

呀…算啦,清咗佢我就可以專心睇《聽見你的聲音》了…

2 則留言:

  1. 呢套我完全係靠所有既配角睇完成套戲的。
    其實到而家我都唔明點解綾野剛會紅...

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:仁

      這部我幾鐘意做新垣妹妹同事,主持那個哥哥仔…同欺詐師室長…
      新垣妹妹個角色都好啲,認真頑固得嚟慢慢都學識為人著想,但綾野剛個哥色由頭到尾(我而家睇到第5集)都係苦口苦面的…囧

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD