2013/06/10

東京下町遊(8)~神保町

這是在神保町最奇怪和最歡樂的發現囉…~

其實,我人生中除了中學時搵一本尋遍不獲的教科書外,我的人生係無試過買二手書的…不過睇《神保町書虫》時就很響往,總想去參觀一吓咁啫…
御茶之水這個名有夠古裝片風味的,無記錯的話我係去開唔知邊頭,check過最近的站是這個,行過去就可以了…

沿路有好多二手樂器店,一望…咦,除番而家個rate 8.03(嗚…追唔切7.53時唱…嗚…)呢個電鋼都係三千五百幾咋喎﹗

跟座我進入了幻想世界…如果要在彼邦住…三千幾入一部定係運自己那部去好呢…(<--傻咗)

山p﹗山p﹗山p﹗而…山p已經畢咗業…哈哈哈哈﹗睇日劇成日話好多三四流大學生畢業搵唔到野做,日本真係幾步就一間大學…巧京京啊﹗如果我無記錯,喺御茶之水站行去神保町路上除了明治大學仲有一家我唔記得名的東東的說…

就說我不愛二手書嘛,就喺門口貢吓睇吓有乜特野望吓,呀…我諗起我成棟畢華流(淚﹗)、蔡志忠(淚淚﹗)、吳昊(淚淚淚﹗)啲小書連埋聖經都唔見咗(我懷疑是整屋是成箱俾人唔知塞咗去邊或者直頭掉咗…我想喊啊﹗但…在神保町…應該買唔到囉…囧(23/6/13後按:搵番了﹗)

另,1964年的《君子雜誌》…好爆…(突然諗起…小的在泡菜國行吓行吓又係見到舊雜誌店…XD)

卒之…我是買了一點書…但是在三省堂買新書…哈哈哈…
嘩﹗《巨星夫婿》﹗《美麗人生》﹗《WATER BOYS》﹗《庶務二課》﹗最爆係影帶呀﹗而家我邊度搵部錄影機出嚟睇呢﹗

在店的另一頭…更爆﹗哥哥、學友爸爸和孫耀威喎﹗大囧…

左:我又諗起《虎與龍》那位死亡重金屬的哥哥仔在呢塊包上面簽名的事件了…(都說我睇得太入腦…)

右:這部劇看了一集…嘩…悶到呢…

以上,再續~

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD