2013/06/24

氣質…

伽俚略》蒼井優客串一集,佢既演技是無庸置疑既,不過一頭短髮…呀,原來佢氣質的來源…是一頭長髮呀﹗陰公…

束起都無咁驚…短髮look…有一吓我以為佢…患癌了…
台灣代表桂綸美,雖然我不是太留意佢,近期看《聖誕玫瑰》先係第一次睇佢做戲(我只看了《盛夏光年》無看《藍色大門》啊…

佢既變髮look都唔算太驚既…今朝搭車時見到有個彩色的先…嘩﹗太爆了…

人靠衣裝佛靠金裝,髮型實在真的很重要,氣質呀﹗氣質呀﹗

(這是呃文…哈哈)

6 則留言:

  1. 講短髮好睇,以前亞記主播謬美詩係好正,其實仲有,不過一時諗唔到例子。
    如果陳倩揚選港姐果時係長髮,我都buy,不過佢果時短髮,我又唔覺佢靚,之後留長髮真係正。
    不過講到底,d女仔靚唔靚,關我(or地)咩事?而家d女仔靚少少都俾人追晒,無咩心情
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:無敵

      都唔係既,總有啲好野可以諗吓…
      正記我少睇喎,短髮既女仔我一諗就係梁FING琪,真係無乜見佢長過頭髮,跟住係初出道的陳慧珊,佢留咗長頭髮我就無咁鐘意了…

      刪除
  2. 諗到,日本女星夏菜短髮都好正
    聽到廣末涼子同酒井法子要脫,覺得日本呢個地方好唔掂。
    真係好似做得娛樂圈,就同做妓女差唔多。
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:無敵

      酒井和廣末都係性感吓啫啲相,都未去到要脫既…

      刪除
  3. 而家女藝人/娛圈跟本係行緊鋼線。
    d人覺得露三點係淫,咁佢出寫真,咪三點唔露,其他露到盡,但講真,你俾個男人睇有咩分別?
    日本就無得救,日本做得藝人佢咩都預俾人睇
    by無敵

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:無敵

      呢啲我又無研究喎﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD