2013/06/19

近期常聽的歌~(4?)…《請你食麵》﹗﹗﹗﹗﹗

呢隻係同同大推的歌,基本上唔算係近期常聽的…哈哈哈哈﹗但實在係太有趣了…聽完之後我覺得SIU公子的「雪雪雪」和許志安的「尖尖尖~~~~尖尖尖尖…」都唔夠揮了﹗

喺同同大推之下,我睇完MV再細心研究歌詞了:
請你食麵 麥皓兒 & 吳綺珊
作詞:陳雋良.吳綺珊.麥皓兒 作曲:陳雋良
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 請你食麵粗麵 幼麵 撈麵 拉麵定係手打麵?
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食我煮既麵杯麵 伊麵 炒麵 冷麵一起互勉
食麵好比生命的幻變甜酸苦辣味覺的考驗食麵好比友情的喻意手拖著手你我一起互勉Forever Forever We Support You Forever
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食多碗麵粗麵 幼麵 撈麵 拉麵定係手打麵?
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食你煮既麵杯麵 伊麵 炒麵 冷麵一起互勉
Rap:好想見多一面請你食多碗麵開心快樂笑臉You know What I Mean?
一齊下廚創新意天天配料新鮮大膽一齊嘗試煮麵煮出新煮意
油渣麵即食麵喬麥麵蝦子麵刀削麵腰帶麵通粉?哎呀講緊麵架!擔擔麵酸辣麵天使麵魚肉麵寛條麵煮煮煮煮煮煮煮煮麵
食麵好比生命的幻變甜酸苦辣味覺的考驗食麵好比友情的喻意手拖著手你我一起互勉
食麵好比生命的幻變甜酸苦辣味覺的考驗食麵好比友情的喻意手拖著手你我一起互勉
讀白:Athena我覺得好肚餓呀Joey咁不如我煮個麵俾你食丫好呀!咁你鍾意食咩麵呀?其實我咩麵都鍾意食架!等我話比你聽點先可以煮出一個好好味既麵啦,就係加埋我既心意落去呀!
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 請你食麵粗麵 幼麵 撈麵 拉麵定係手打麵?
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食我煮既麵杯麵 伊麵 炒麵 冷麵一起互勉
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食多碗麵粗麵 幼麵 撈麵 拉麵定係手打麵?
麵麵麵麵麵麵麵麵麵 食你煮既麵杯麵 伊麵 炒麵 冷麵一起互勉
原來首歌係以麵比喻友誼,咁應該食埋長生麵先夠友誼永固喎﹗講緊麵時又有句"Forever Forever We Support You Forever"…實在…太正了,呢合個LINKUP無解說我真係諗唔到,我以為呢首歌純係講麵架咋﹗我FEEL唔到個喻意…難道我無晒童真了…囧

而家啲小朋友食咁多美X加X奶粉,應該好醒架喎,呢啲歌詞…會唔會太爆炸,太…有趣呢…

喺呢個時候,同同又推另一首神曲《食軟雪糕》俾我聽…想點呀?定係而家確係興呢款界乎於KAI與玄之間的歌詞呢?﹗我唔明…我唔明呀…

但我幾欣賞呢個認真地YOYOYO住食軟雪糕…就說,做得盡一點,《如果這是情》也可以ROCK起來的呀﹗聽多幾次,或許我會接受到首歌的MESSAGE架﹗(我是認真的﹗哈哈哈)

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD