2013/06/24

一街都係香蕉牛奶…

我相信我上年去泡菜國時迷上左邊這個香蕉牛奶之時,佢已經上市很久絕對不是新興產品,而我亦相信我無呢個神奇力量會令一個產品突然HIT起上嚟,但到底有誰能夠告訴我(要怎樣回到從前~~~~),做乜突然咁多本地牌都出香蕉奶呢?



讓我品評一吓,這個道地牌出的,絕對人善天不欺,佢話係豆漿果然很豆漿…飲完留在口裡的一陣酸味,呃,我已經雪凍飲,但都仲係一口酸味,很詭異。

至於香蕉味,佢係比較淡和無咁人工化的,只係我不喜歡香蕉跟豆漿的組合啫…

呢支野,無記錯應該係最貴,好似9蚊的。



十字牌這個好認真地寫埋韓文的「香蕉牛奶」在盒上,明顯係抽泡菜國貨水喎﹗佢既香蕉化學味跟泡菜國出品有得揮,但無咁甜,多了一陣奶香味,感覺幾好。最緊要既係…佢…6蚊咋﹗





好啦,回到他鄉遇故知(咦…香港都係他鄉?﹗),再度重遇你…可喜也可悲…(做乜我係咁唱歌﹗),這個我第一次見到做緊PROMOTION好似五個幾,跟住變正價七個幾,再行過時…嘩﹗八個幾成九蚊呀﹗我明明記得泡菜國買膠樽版無咁貴架﹗搶錢呀﹗

UM,我娘就不停話佢仲味好假好藥水,死啦,我鐘意呢種味喎﹗(細個時我好鐘意食魚肝油和藥水的…哈哈哈),甜度嚟講個人覺得這個最高,味也最假(笑…)…但我又鐘意喎…

其實除了香蕉奶仲有些甚麼紙包梨茶甚麼的,咁多新野,邊試得晒呀﹗真煩…

2 則留言:

  1. 我都係蕉奶同好!! 幾年前去韓國一試愛上!
    吉之島其實有一隻韓國出的香蕉豆奶, 都幾好飲架! 好過道地好多(呢支我都中左伏>.<) 仲有隻吉之島牌的日本製香蕉豆奶, 都唔錯架(係貴左D)!

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:miu

      去完韓國愛上的朋友…揮手﹗(其實仲有另一個蜜瓜雪條架﹗凍冰冰都忍唔住係咁食…)
      話實呢啲飲品真係貴,細細盒仲貴過大大支茶…不過我又成日貨得意想飲囉…好衰…哈…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD