2013/06/06

[台劇]《原來是美男》之唔睇唔知身體好…

趁成功KO ON檔的《神探伽利略2》時,望一望台版《原來是美男》…真係唔睇唔知身體好,一心二用確係好﹗

(圖片刧自豆瓣/FB專頁)
((因為是講國語,可以專心地邊睇書/打機邊睇劇,感覺很充實地利用時間了﹗哈哈哈))

只看了第一集,唔講人,齋講故仔,其實相當OK,節奏流暢,泡版睇到瞓著咁濟的馬室長跟高美女草原追逐和泰京跟美女在機場為張登機證走嚟走去一段都縮短了,.換成疑似露體狂和妄想自己係武打明星可以一腳伸個喼撞跌個成緊蕉伯伯的蕉皮跟住撞埋去泰京度執番張登機證,奇異的是加了這些無無聊的情節之餘都仲比泡版好,起碼唔拖拉嘛,泡版第一集…真係幾悶的…

比泡版更合情合理的是…泰京係將執到的登機證比櫃位小姐﹗實在是太有COMMON SENSE啦﹗跟住高美女就可以去拎番再上機,咦﹗佢去羅馬仲有戲做既﹗跟住就講美女又執了泰京的唉窿,在起飛前聽到泰京的歌,加埋經理人(馬克哥?)說美男加入ANJELL就係想成名等媽媽可以搵番佢,竟然就感動了高美女有羅馬唔去,幫阿哥頂住一個月先…好溫情喎﹗但唔婆媽,雖然我覺得有啲不可思議…

最奇的是…童年版的高美男做乜成個IQ博士咁既野…(個毛毛頭…)…而點解佢兩兄妹細個唔同樣大個又會同樣?﹗XDDDDDDD

UM,更攪笑的是,泡版個事務所等一隊ANJELL,看來台版的係比較現實啲,有幾隊人馬,仲有隊會跳舞既添﹗係囉,得一隊人食粥食飯都靠佢地…太危險了…

唯一覺得唔合理的地方…係開記者會之前都未知高美男係咪出現就同記者宣佈記者會開始?係咪太攪笑呀﹗

而呢個出晒spotlight彈晒結他的造型也有點太爆炸…雖然,我都唔知點解泡版高美女一嚟就識彈琴唱歌…呀…兩兄妹都有音樂天份,阿爸遺傳的…解通了。

據說呢位演高美男的女仔堅係夾BAND的…OHHHH…佢一開始啲天然呆有少少浮誇…呀…都不是重點…重點是佢剪了個短髮後好似吳日言呀﹗(這其實都不是重點…XD)…

前陣子得知會有呢套劇出時即刻比比比了一番…嘩﹗我想話…阿台版泰京哥有點太「令仔」了…佢個咀無時無刻都…um…戴超好好多…

而新禹哥和JEREMY…有點難認佢地個樣…只能靠髮型/色…

名場面呀﹗不過還是覺得容和跟弘基小弟比較令仔…XD…某人就唔使講啦﹗我都唔係飛落海歌迷﹗(歌迷不要打我…XD)

又一個名場面…但…又唔同晒樣既﹗

就說朴信惠喺台版度有客串…竟然…佢個角色…係…叫…「少女」…囧﹗仲要很低智地喺教堂內睇片聽歌,跟台版高美女吵吵鬧鬧一輪飛了部機去神父台前,之後帶出ANJELL的歌…都幾新穎…UM

雖然我係咁話台版ANJELL唔令仔(可能最令係高美男…XD)…但啲歌幾好聽,特別係片尾的一首…可以留意吓…呵…

講起上嚟,台版的主角名用番泡版的名字,唔似日版咁又勇氣君又盛(我唔記得另外兩個人的名啦﹗哈哈哈),即刻親切咗…哈…

除了這個,我好像無乜提日版?﹗因為日版實在太頹了,要令仔無令仔,要劇情無劇情,笑又唔好笑感動又唔感動,呢個台版雖然人腳比原裝尤有不及(暫時覺得),但加加減減的劇情讓我睇得幾高興,仲有興趣追吓添…(呀﹗但一集好長啊﹗)…估佢唔到…但我又要睇三哥…睇得邊個呢…唉…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD