2013/06/05

我們的青春小鳥~xanga

永遠永遠   古巨基 
作詞:黃偉文
作曲:Moz
編曲:Jonas

世界太細吧人少不免自閉一點不信愛戀
永遠太遠吧如此繾綣亦有一天叫歲月耗損

別自負地談甚麼永遠就怕撐太遠途中竟擱淺
別自虐地談甚麼永遠就怕講太遠情長氣短

多麼美麗終消逝 誰人值得以約誓去狠狠記低 多麼脆弱的關係
誰人用一切發誓也將失去一切
怕晚節不繼 恕我愛得節制
痛快太快吧離開生厭沒有幾天所以氣踹
永遠太遠吧如果相見沒有終點怎麼會掛牽

多麼美麗終消逝 誰人值得以約誓去狠狠記低 多麼結實的關係
回頭像摔破約櫃碎得多徹底 那個會愛著誰一世
就像恨誰又怎會恨到底 只得嘆謂深不見底

世界那麼細 那有這種氣勢
******************************************************
琴日聽收音機先知原來XANGA要摺(?)了…
雖然…自從06年轉來鮮奶我已無用XANGA…係連LOGIN都無BLOG都鏟埋那種…
不過偶然都會CLICK到入人家的XANGA度嘛…
咁見到人家用啲閃閃吓既字體,撞晒色的底色,爆大張的圖,和一開就嚇死人的背景音樂…
UM…都係一種情懷嚟既…

於是…我忍不住用番當年在XANGA的文體來懷念一番…
係啦…當年第一樣野就係貼歌詞(當年應該未有YOUTUBE可以貼?我篇篇文都鐘意貼首懶係語帶相關的歌…不過通常都無人和應我的…)…
然後寫啲不完整句子,懶係隱喻但隱到幾年後我的再睇都唔知自己寫乜…
圖我就無乜貼…當年的彩芒手機影的相唔令嘛…

今日試著LOGIN一吓…呀﹗原來我連個BLOG都鏟埋了…想望吓係乜樣都唔得添…
記得當年係見到同學仔寫(佢好似最初係喺台灣啲BBS度寫起的…將條LINK貼了在ICQ INFO度我地就久不久CLICK上去望吓…)
之後小的又試著寫埋一份,但那時又無話將潛藏已久的電視偶像經怒寫(寫了…都唔知自己寫乜於是忍不住補充一番)…
搬過來的時候將當時的舊文整理了一大番,偶然CLICK吓都係樂趣嚟既…當年的我竟然好有閒情的記吓當時的心情(登登登登登…《第四晚心情》呀﹗哈哈哈)
之後有博友說覺得個BLOG係歌詞BLOG,所以無乜CLICK入嚟…哈哈哈哈

唏,貼歌詞係由中學已有的情懷呀,將心事憑歌寄意,小的就係唔鐘意劃公仔劃出腸嘛…
講咗出嚟但又唔想俾人估中,UM,這就是矛盾的巨蟹了…
但當有人估得中時,原來係好淆底的…
經一事長一智,都係專心風花雪月好了。

記得上年ICQ突然復生,雖然小的努力試都LOG唔番,雖然有啲失落(但其實當年同我玩ICQ的人而家都在FB呀﹗)…但又不失為一種缺憾美…有多少愛可以重來呢…過去讓它過去啦…
(兩首歌﹗係邊首係邊首﹗)
UM,XANGA既然已無玩咁耐又鏟埋了,算吧,那一個年代的我跟XANGA都隨風而去吧~~~(突然覺得自己是《金枝2》的如妃…哈哈哈)

雖然扮番當年行文MODE,都係有點太完整吧﹗哈哈哈…當年我啲斷句係自己都睇唔明架﹗
以上。

2 則留言:

  1. 我好鍾意"愛與夢飛行" 呢集碟架~~
    睇到你貼佢o既 歌詞, 中學回憶係咁湧現呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. re:TT

      嘩﹗太開心了﹗有知音人﹗
      呢隻碟係我最鐘意的,除了最後一cut…甚麼…不敢…我愛你乜乜知外成隻碟都係咁loop的…
      當年我上堂發夢就喺課本度背歌詞…真係情懷呀

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD