2013/01/01

2013第一(+1)篇

本來呢篇真係第一篇嚟既,不過想清咗啲後感文(最後變成了一篇綜合版…哈),2013展望與2012回顧變成第一(+1)了…哈哈哈…順手講埋…今日剛好17萬read了…XDDDDD

先貼安室奈美惠《get myself back》,因為很喜歡當中一句「もう大丈夫きっと 全てはうまくいく」(沒事的了,一切都會好起來)
  • 之前說的13個願望,應該講埋我眼前最緊張的是搶唔搶到asia tour香港站的飛吧?﹗XD
  • 也要向光一王子講聲生日快上…雖然寫文的這一刻日本已經是一月二日了…
  • 好似年年都說工作無變嘛?終於變了,不過變得驚濤駭浪,作了最壞的打算,都沒打緊了,總之可以做的都會努力去做…
  • 這一天假期一直在細嚼這半年的經歷,人家跟我說的不無道理,UM…明天…是新開始啦…
  • 看李居明的蛇年運程很好笑的竟然叫我多搵朋友聚頭…哈哈哈﹗其實我是很被動的,永遠都係等人約,要不就在FB度同人講生快恭喜的時候先話約出嚟食飯,但又永遠無影…。UM…我要改﹗SEND WHATSAPP先…(<---  -_-…病態網民)
  • 說起病態網民,網病其實無好過(XDDDD)…一樣都係無時無刻拎住手提check fb/plurk/微博呀咁,跟住返屋企第一件事都係開電腦…不過網病好了一點的是…唔會玩機玩到三點幾四點都唔肯瞓的了…
  • 即係呢,其實寫博看來真不太流行了…不過小的仲係好有癮一想到就寫…雖然有時題目太偏(=自娛)就無人回…嗚…
  • 2012因為無啦啦迷上某人於是喪煲劇,一路煲又一路搵新歌嚟聽,仲開埋新興趣,於是發文量多咗好多去到199…(其實可以再出多篇既…不過星期一無心情…放假又掛住煲劇…哈哈哈﹗)
  • 唔計未埋尾的《天與地》,2012第一套煲的是《瑪麗外宿中》,最後一套是進中的《擁抱太陽的月亮》,韓劇的文章從得那一千零兩篇暴升到59篇…係咪好癲先﹗(當然,有啲劇係一套出了幾篇既…)…
  • 即係呢,兩年前三年前的我打死都估唔到我都會有哈韓的一日(如這篇所講)﹗仲要學埋人家語言和去埋旅行喎﹗連北泡的書我都睇埋啊﹗
  • 只能說那邊廂壽司國劇太悶歌又不能引起我興趣啦,今年我好像只買了KK和安室的大碟…KK那隻K ALBUM仲要係2011年尾出的…囧﹗夾硬計,就計埋某人的日文碟啦…
  • 日劇係煲番《仁醫》和《深夜食堂》,新播的劇多數都爛尾的說…
  • 港劇都係瘋狂的爛尾,我覺得《衝呀﹗》和《大太監》都不錯的,睇吓之後有無機會和心機去睇番啦,其實我話最好睇和睇到最如癡如醉既《天與地》都未睇完喎﹗
  • 就係煲煲埋埋咁多劇,煲完又想分享吓,咪多文出囉﹗哈哈哈哈﹗
  • 2012年最開心就係收到兩張合格證書,N1的糾纏終於都完結了﹗於是上埋太空學院的課程就暫停了一吓,想來想去這幾個月好似好頹咁,都係想搵啲野接觸番,驚會唔記得呀﹗今個星期日開始了…
  • 第二張合格證書呢,經過一年的和歌仔書作戰後,今年又再戰考試,咪話,好EXCITING吓的說…
  • 於是,泡文係咪繼續玩呢?真係要諗諗…其實我純粹係諗住追星方便咋…
  • 上年言之鑿鑿話唔好買咁多書卒之是大失敗啦﹗買既行動我阻止唔到自己喎﹗呃,不過掉轉我決定努力睇晒啲書佢…呢兩個星期已經努力地將兩本埋咗尾同埋清了一本新開的書了…努力呀﹗
努力努力努力﹗YEAH﹗~

2011年回顧/2010年回顧/2009年回顧/2008年回顧/2007年回顧
(雖說博好像已不及以前流行了,不過有文有真相,睇番一年前後的對照都滿有意思的…)

4 則留言:

  1. 看來寫博不流行 x 2 會keep 住寫又會互相留下言0既得番你?

    係台灣都仲有人寫博, 但好少主動去搭訕. 事緣我而家man 住自己個博都爆忙.

    除咗你講港劇我真係搭唔到嗲, 我其他都都有睇架, 下次見到你要自娛時多0的留下言啦 (希望有時間....)

    呃, 其實有個唔留多言的原因係, 唔知典解成日留言都有問題.....

    回覆刪除
    回覆
    1. RE:紫熊

      握手﹗哈哈…其實都係呢年係咁怒煲泡劇所以先多番啲話題去留言,之前都做緊CD-ROM的說…嗚…

      台灣的可能未必個個喜歡口語風格,但我又鐘意隨心所欲的所以一路都KEEP住口語,發展唔到台灣市場啦…哈哈…

      留言既問題…呃…我提供人肉留言服務架﹗話實搬一次博好痛苦的…唔想再郁了,而睇住兩個博係同樣痛苦,所以放棄了,哈﹗

      刪除
  2. 我仲以為你忘了王子的生日XDDD

    我覺得你好勁,成日都寫到甘好笑的後感,帶給大家好多歡樂,我好鐘意睇嫁~~

    回覆刪除
    回覆
    1. re:鈴

      不會啦﹗我是入骨的粉﹗一定記得王子大人的生日…,不過唔會特登開篇文去福祝佢咁解啦(我記得曾經有位好鐘意的明星是一月二日生日…但諗唔起係竹野內豐定巴治奧了…)

      哈哈,我會努力繼續寫,有時食飯時覺得套劇難睇都望一望,就係為了可以出吓一集後感呃吓文…哈哈哈﹗

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD