2013/01/27

[韓劇]《擁抱太陽的月亮》完成後感文

好了,讓我慶祝一吓又KO一部吧﹗

  • 由於沒有太騎呢的情節和人物…於是是沒有CAP圖的說(如這部)…哈哈
  • 雖然是很公式的男一愛女一,男二愛女一,而女二又愛男一,可幸當中的愛情劇不算太拖拉
  • 大奸狗由頭到尾都係尹大衡和大王大妃吧,佢地竟然詭異一齊喺大結局一集歸西,感覺好似突然間將二人一野KO…然後男一和女一就順理成章喺埋一齊啦﹗
  • 阿大王大妃殺完利成君,見到殿下(金秀賢)唔聽話又想改人…佢好唔得閒喎﹗而我又想問,啲殿下成日得一千零一粒仔‥咁個世子唔好彩病瓜咗咪死?而啲宗親又俾人殺晒…咁邊度搵人上位呀?
  • 就為了這個順理成章,於是在尹大衡瓜掉,佢個女中殿就走去自殺,然後陽明君明明成功為殿下完成任務鏟除大奸狗,但都要無啦啦俾個二打六筒死…好慘啊﹗其實無啦啦做乜要整死佢啫…令到殿下和煙雨一齊變得合理嗎?
  • 繼永輝和敬卓哥好有愛後,雲劍和陽明君的愛情線都好…哈哈哈…UM,陽明君雖然得唔到煙雨,都叫有殘失對佢好既…都未至於一個桔都無…
  • 未睇之前我以為係關於巫術…是係你邪我我邪你……點知原來主線係愛情線了…
  • 巫術最重要一PART是阿煙雨被整到怪病纏身仲無啦啦一病不起,攪到被廢去世子嬪之位,話實,三位小童星都演得超到位…
  • 成年版呢,阿殿下因為被初戀攪到心結難解,對住唔鐘意的老婆中殿,經常要黑口黑面,唯有對住尚善和阿哥陽明君先笑吓…金秀賢都HANDLE得好好…尤鐘意佢喺議政時FAKE啲大臣…
  • 至於寶鏡中殿呢,雖然佢係男一和女一的第三者,但難得地呢個角色夠立體,佢雖然算係反派人物,但你又唔可以一味討厭佢,因為佢都係因為阿爸的權慾已被夾硬推上中殿之位,雖然佢好努力對殿下好,但始終得唔到殿下的心,到最後自殺一刻真係幾心UP…
  • SORRY,我真係想SKIP成年版煙雨,佳人姐啲面部表情…實在是太豐富了…然後佢講野語氣又MONO TONE喎…聽佢講野真係好辛苦…雖然我聽唔明佢講乜…
  • 反而我幾鐘意許炎、公主和奶奶條LINE,又係寫得好好,即係呢,公主和寶鏡係大王大妃和尹大衡的奸記既受害者之一,即係呢,佢個設定都幾似《成均館》個掌議妹,又係一見心儀的人就飛撲埋去,毫不掩飾喎仲要…又難得細個版個肥妹肥DODO的好CUTE,長大後那個又係面圓圓…無咁反感…一路睇會一路覺得佢都唔係有心害未來阿嫂既…一日最衰都係佢阿女麻之嘛…居然用佢死穴(想嫁俾許炎)嚟整鬼佢喎﹗
  • 佢成日高呼SOBAR LIM~~~~~~~~~…係我最記得佢既演出…XD
  • 結局時雖然公主被廢,但之後喺阿嫂中殿求請之下免廢,咁就真係HAPPY ENDING到不能,因為做了駙馬許炎不能做官,而家咁樣許炎就可以發揮所長,公主又可以同佢一齊了…
  • 阿媽雖然成日憶女成狂,但佢同公主之間既似母女又係婆媳的感情都令人好感動啊…(一路睇反而唔想佢認番煙雨了…哈哈哈)
  • 阿,等我講番兩句星宿廳的野啦…點解阿神母大人可以咁型鐘意嚟就嚟走就走…咁FREE既?﹗
  • 咦,點解許炎結局時有SO…但殿下無既?﹗

UM,即係呢,雖然我唔明點解收視高成咁,不過沒有太拖拉的感情線,沒有不合理的陰謀(陽明君謀反一段太明顯係FAKE尹大衡啦﹗),沒有極討厭的死奸鬼(唯一奇怪是突然間都在結局一集瓜鬼晒囉…),是看得高興既~

上一篇:[韓劇]《擁抱太陽的月亮》

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD