2013/01/28

「商業日語」上堂記

睇番舊文,原來n年前在商大讀的日文堂,本書都號稱自己係商業日文﹗大囧﹗但係初學架喎﹗

um,是咁的,讀完悶到瞓著的太空漫遊甚麼高級文憑(好強大的名字),本來繼續那個甚麼傳意及文化高級文憑,但可選的課程又沒有太大興趣,於是就想靠睇日劇和睇小說自習,但成效是…哈﹗哈﹗哈…

不進則退呀,喺「搵啲野讀」又平平地的情況之下…小的好無聊的報了個商業日語班…



講番太空漫遊的高級文憑,那本教科書《留学生のための時代を読み解く上級日本語 ― 読解から会話、作文へ》真係out到無朋友,雖然而家和10年前依然係有少子化、高齡化、晚婚化的問題,但而家仲用番99~02,3年的文章實在係太爆了﹗啲topic如果係風花雪月講吓文學歷史就話啫,呢個course又懶係講社會問題嘛,講手提都仲講緊phs﹗真係救命…

前陣子在誠品見到呢本書終於有個更新版了…揭了一揭,topic依舊不過文章更新了(但都有4,5年前…)…其實呢,我覺得呢個第7年學到既野不比之前第6年多…因為課文太悶我經常遊魂的說…

最有用,應該係presentation…不過是自由題,其實都唔包可以學以致用,但一個人企喺度講,之後老師同學問問題,應該係成年以來用得最多日文的一次…哈哈。

*********************************
講番題目的商業日語班,其實我好好奇會學啲乜,唔通一味敬語敬語同敬語?

而家上了差不多一個月,分佈是:用一本大新出版的《初級商業日語》甚麼的教科書,先學唔同situation之下會用到的會話,教吓敬語,睇吓片(內容都係商業manner,日本飲食文化,或者啲奇怪行業介紹呀咁),教吓實用phrase咁,3個鐘好快就過。都唔係一味講文法,實用度都幾高…

真係好衰,明明睇書都有,但聽阿sir解啲させていただく、ございます又好似明啲,其實真係邊個發明尊敬語和謙讓語架﹗um,阿sir印的那本敬語估估吓問題紙的書其實我好似有的…話時話…

個阿sir係有廿幾年海外工作經驗的日本人,於是英文程度非常好(起碼發音相十分標準),係有時好似鐘意自言自語聽唔清佢講乜。又撞著班上有幾個特別熱心的同學鐘意每事問,佢都解得幾清楚的說。講起啲鐘意每事問的同學…其實呢個班要求唔高的,二級合格就可以了,第一堂自我介紹時大家都係平均講了四、五年左右,即係呢,如果學了四、五年又二級合格的話,講到句ます形的完整句子都不為過丫,有位熱情如火鐘意問問題到不能的阿姐,見佢問野就辛苦,佢永遠都係逐隻字逐隻字的dun出嚟,然後又詞不達意(片假名的英文字都讀唔出…我接受唔到囉…)…真係差啲忍唔住想幫佢問同埋將阿sir答佢既野翻譯俾佢聽(所以我說阿sir的英文不錯嘛,好幾次講極都唔明阿sir開始講英文了…)

佢堂堂都問問題,我開始唔好心地(kuromi mode…XDDDDD)…期待佢會問啲乜野無sense的問題…)剛剛一堂唔知佢係咪sense到我啲唔好心地…問的問題正常了:成個course duration有幾耐…一年喎﹗opps﹗我以為半年添﹗而以4舊幾水一個月的學費嚟講真係相宜到極…而平(當然唔夠平霸的工聯會鬥啦)確係呢家店家的強項…

據說係無quiz和考試,好呀,我鐘意。

之前看P記有個加強講容聽的series,價錢都不太高(貴是這家店家的強項嘛),內容又幾有趣…um,嚟緊都唔想再玩考試了,有望以實用為主…即係呢,試過接待日本客人就體驗到有幾有口難言…希望呢一年可以達成加強應用的心願啦~~~呵。

(啲學校名寫到好衰?哈哈,refer to呢篇文啦)

2 則留言:

  1. 諗住放棄唔再拍日記,好病態,同痴線無分別,個手機唔係4G,拍左又要用電腦放,麻煩。

    平時自己啲廢話都無人睇,blog都唔再寫日記,寫都只寫風花雪月算,寫都自己睇。

    諗係咁諗,唔知做會唔會咁做,我而家blog、飛卜、手寫日記有齊,用手機寫野,無用健盤打字劈劈拍拍咁瀟灑,有時用手寫日記,係可以扮做野,自己唔開心可以即時寫,舒發下。

    你呢度真係好,唔洗登入都可以留言,我格離有個人,想登入好唔方便,好似而家晏,想打下野,我登唔登入打野好?唔想比佢見我打密碼。

    仲想講d野,求先比人叫一叫唔記得左。

    有敵

    回覆刪除
    回覆
    1. re:有敵

      正如前一篇文所說,其實我唔係專業人士,所以唔敢隨便講啲咩或俾意見…

      都係那一句:如果覺得困擾…或者可以考慮搵專業人士幫幫手…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD