2013/01/08

毫不扭擰的扭扭薯條

這兜"Gee"野就係我大大話話加了兩個半得來的扭扭薯條…唔講…我除時以為係比平時炸得比較"窿"啲既薯條囉﹗經我仔細搜索…我終於搵到一舊比較扭扭的薯條了﹗
((唉呀﹗我唔記得將個水印改番做2013添﹗))

扭扭薯條翻出後第一次食的那兜(右圖)明明多好多扭扭既薯條架﹗而,當叫個雞翼餐+扭扭薯條+龍蝦湯時…盛惠40.3…巧貴耶﹗怎麼再食的時候就變成如此的…率直呢﹗

但有我好鐘意的龍蝦湯出番啊﹗雖然呢幾舊Gee野比較Gee…以不知何物的蝦肉來說都幾彈牙…其實我好鐘意呢隻味的龍蝦湯…就係佢我先成鬼日去幫襯老麥的說…

有圖有真相…小的08年已經在怒飲…哈哈哈

Any肥,個湯跟早餐都是小的戒不甩的麥記癮…囧﹗

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD