2013/01/07

[雜談]煲劇(爛尾)進程

聖誕和元旦假都宅在家清貨…不過一年累積下來清極唔完的吧?先記下來…

Last updated: 14/2/13
再updated: 11/6/13
這篇跟煲劇日記(這個這個)一樣不定期更新吓,呃我好衰既,開咗個頭就想完埋個尾…但有啲真係受唔住唔想再繼續…哈哈…

(推銀度之後今次係翻看度啦…5係最高0係…即係0囉)
(黑色的括號是13年6月的update)
********************************************************************

天與地》-->應該去到中間斷了約十幾集…後尾3,4集又睇番… ~~~~~5~~~~~  
這部是很想追番中間的…但頭尾我都唔係好記得細節了…係咪應該由頭睇番?(14/2/13後按:沒有心機了…只重溫到第六集左右)(無時間再睇了)

On Call 36 小時》-->頭…兩集?…~~~~~4~~~~~
當我成套《婦產科的女醫生》都睇完的時候這套還停在頭兩集…囧﹗其實我不太喜歡看謙謙。於是本來有興趣的《飛虎》都hold住了…我仲睇唔睇新既《古惑仔》電影好呢?(14/2/13後按:新版《古惑仔》沒有睇得成…呢套…大概短期內都不會重看的了)(無時間再睇了)

盛世仁傑》-->食飯時斷續追…~~~~~0~~~~~
其實對陳秀珠姐姐演的武則天頗有期待既…但又沒有太大動力…其實我覺得太似《造王者》…

拳王》-->認真坐低睇應該只有第1集了?~~~~~-10~~~~~
不喜歡鄭視帝…翻煲排名不高…

衝呀﹗瘦薪兵團》-->應該係去到十幾集以後的…~~~~~0000.000001(?﹗XD)~~~~~
爭幾集未睇啫應該,但睇咗同無睇又好似無乜分別?(話說為了17哥而無啦啦走去睇《殭屍》第三輯,第二輯是爛尾的,只看了頭兩集)(無時間再睇了)

回到三國》-->第一集和張飛聲震橋的一集…囧~~~~~0~~~~~
真係太hea了…哈哈哈﹗相信係可以飛住當笑片睇的…(無時間再睇了)

造王者》-->好似係大王子重返皇宮同唐詩詠入宮那幾集…~~~~~0~~~~~
黎諾2同郭少芸呢頭做完姑姐同姪仔…下一套做母子真係太爆…(無時間再睇了)

《心戰》-->行過望吓…無認真睇…~~~~~3~~~~~
如果睇得《天與地》應該唔爭在睇埋呢套…當支持戚其義…(無時間再睇了)

名媛望族》-->斷續的食飯時lap吓…~~~~~0~~~~~
擺吓啫…追看度不高。(無時間再睇了)

大太監》-->斷續lap…應該只有第一集是認真坐低睇的…~~~~~2~~~~~
我覺得笑點很高…其實﹗哈哈哈…其實我是ok鐘意睇唯唯的…(咁應該睇埋《缺宅男女》了?)(無時間再睇了)
********************************************************************
原來是美男》(日版)-->第八集~~~~~0~~~~~
嚴格來說,是睇了頭幾集再飛去某人客串的第八集…(無時間再睇了)

最高的人生完結方法》-->第二集~~~~~........1掛?~~~~~
第二定第四呢?唔記得了…山P的話其實我有一點興趣睇佢同香取套《Monsters》(無時間再睇了)

《草莓之夜》-->第二集~~~~~0~~~~~
見多人讚跟風走去睇,睇完個special再連住看了兩集…不太對味…(無時間再睇了)

《命運之人》-->第二集~~~~~4~~~~~
成日話睇但又未開始睇…(btw,《華麗之一族》我懷疑我都係爛尾的…)(無時間再睇了)

Buzzer Beat》-->第五集~~~~~0~~~~~
我唔應該太用《長假》的眼光去看呢套劇既…我錯…(無時間再睇了)

爸爸是偶像》-->第一集~~~~~1~~~~~
我唔應該太用《巨星夫婿》的眼光去眼呢套劇既…我錯…(無時間再睇了)

白熊咖啡廳》-->停了在第三十二集…~~~~~5~~~~~
跟播既呢套係…不過係未得閒睇埋跟住的集數…(無時間再睇了)

遲開的向日葵》-->第四集~~~~~3~~~~~
不太好睇但又不覺得難睇…咁點呀?係咪應該為斗真同學睇埋佢?(無時間再睇了)

《飛特族買個家》-->唔記得第八定第九集…都後後地的了…~~~~~2~~~~~
純粹為睇二宮和也,也是不太好睇但又不覺得難睇…睇睇吓就無心機追了(無時間再睇了)

《無法戀愛的理由》-->頭四、五集?~~~~~0~~~~~
我諗我真係唔太喜歡香里奈…哈哈哈…佢啲劇我都有強烈爛尾意向…(講嚟講去都係因為呢套劇主題曲係安室奈美惠唱既所以先留意吓…)(無時間再睇了)


無法坦誠相對》-->第十集~~~~~.....1…2…3…好唔知點~~~~~
其實應該爭一兩集就大結局…我係咪應該俾個機會佢呢?(呢個時候,已經睇埋又係北川老師+在中的《天國的郵差》,出奇地係唔太娘…雖然有啲odd既感情線,同個結局硬感動…)(無時間再睇了)
********************************************************************
仁醫》(韓版)-->本來係去到十四,無啦啦又睇番,而家去到十九~~~~~4~~~~~
仲有三集…其實都見睇了三份之二…唔爭在睇埋佢咁囉…想知敬卓哥結局會點慘嘛…(完成了﹗)(我竟然完成了﹗))

黃真伊》-->就是有恩浩公子的戲份囉…XD~~~~~0~~~~~
翻看機會應該係0…哈哈哈﹗

《City Hall》-->第…八掛?~~~~~0~~~~~
唔鐘意女主角…雖然我會了金檢察官而死頂睇到選完那個甚麼小姐的說…(無時間再睇了)

《守護Boss》-->第一集~~~~~2~~~~~
作為一個暗粉於是咩汁都撈埋…《仁醫》還好,呢套我受唔住個男一…就此按住…(無時間再睇了)

擁抱太陽的月亮》-->第十二集~~~~~5~~~~~
嚴格來說唔算係爛尾,只係睇睇吓無啦啦走番去睇《DR.煎》於是停咗…(完成了﹗)(是好睇的﹗)

《清潭洞愛麗絲》-->第一集~~~~~1~~~~~
無聲無色看了一集…但不太有意欲再追落去…(無時間再睇了)
********************************************************************
》-->三至四集吧?(無時間再睇了)
步步驚心》-->好像是一至二集?(無時間再睇了)
美人心計》-->大概中間…二十集倒…(無時間再睇了)
盛女的黃金時代》-->幾集咁…(無時間再睇了)
煙雨斜陽》-->應該有十幾集了?(無時間再睇了)

講咗成年呢埋劇都無郁過…應該唔會再睇的了…

2 則留言:

  1. 原來你未睇完零秒出手!!!

    零秒出手都算呢十半拍得最好的純愛,雖然亞舊女友真係好煩。。。

    二宮套打工仔我係用加速四倍去睇,甘算唔算睇完呢@@


    回覆刪除
    回覆
    1. RE:鈴

      無睇完呀,無乜心機追…又掛住去追泡菜了…
      舊年睇得完的日劇都係舊劇…XD
      二宮套打工仔有啲煩…又唔多感人…無心機睇了…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD