2012/01/01

2012第一篇

一元復始萬像更新啦,雖說太陽照常升起,但當月份由12月跳去1月時感覺是很不一樣…嗚…又老一歲啦﹗嗚呀~

新一年,好像把舊東西都清空了,真好,又可以洗牌再嚟過~


  • 一如以往,先來懷念一位走了的偶像,之後又為另一為偶像賀生辰,精神很分裂…
  • 工作上,UM,其實是無乜變化的…寄出去的信(咦﹗V6首歌喎﹗我的TAG歌病越來越嚴重了﹗)都沒反應…於是小的就繼續家陣的工作,都沒甚麼啦,就是沒甚麼變化,好多工夫都做了幾年,幾乎合埋眼都曉做那種…不停的望住同事車輪轉…究竟幾時都我呀﹗﹗﹗﹗
  • 可能公司都FEEL到小的越來越身在公司心在外…今年聖誕派對甚麼獎品都抽唔到呀﹗嗚…已經加得少人工架啦…年尾都唔俾番少少幫補我…嗚…
  • UM,可能人老了,心態上倒是改變了不少,公事還是會認真對待,不過只限工時以內。其實的時間要留給自己,今年已沒有放假走番公司私自加班了。
  • 私下忙的東西可不少,其中一樣最花小的時間當然係煲劇,年頭因為一套神劇《洪武三十二》就然無啦啦中了BOBO毒,於是一條龍番佢啲舊劇包括《學警》1-3、《王老虎搶親》、《少年四大名捕》、《衝上雲霄》(不過我覺得好悶…爛了尾,到而家都未睇埋個尾),除了《肝膽昆侖》、《翻新大少》、《鳳凰四重奏》幾套,我差不多一條龍晒BOBO的劇了﹗哈哈哈…好癡線呀﹗連國劇《美人心計》、《盛女的黃金時代》、《煙雨斜陽》都殺埋…真係勁癲…
  • 跟住又忙住去煲敬愛的17皇兄,《真相》唔使講,一連煲晒《讀心神探》(17皇兄個CASE喺最尾幾集…於是我逼住睇晒成套囉﹗)、《ID精英》(BBQ劇呀﹗哈哈哈)((數漏了,仲有《我和殭屍有個約會》系列耶﹗雖然仲未睇完第2輯)),仲為了搵佢既戲份快速SCAN了一轉95《神鵰》(但搵唔到啊﹗)…差點就去重溫《烈火3》和《緝私群英》的了…
  • 年尾竟然又再出現另一套神劇《天與地》…睇一睇原來小的都睇睇埋唔少戚其義監制的劇…就去補元未睇的《飛女正傳》,而原來新劇《4 IN LOVE》一月尾又來了…嘩﹗真係不能主開個電視﹗
  • 一口氣數了好多…哈哈哈﹗於是吾博也忽然轉型成為電視博,發文的數目也多了…哈哈哈…因為一條龍完忍不住上來寫番幾筆嘛…
  • 好看的TBB劇今年竟然唔少(如《潛行狙擊》、《怒火街頭》…雖然我唔鐘意鄭視帝和胡囧姐,我回帶),但膠劇著實也不少,小的最給力推介當然係《萬凰之王》,呢套一出真係誰與爭瘋,本來頂唔順的《紫禁驚雷》都變得正常了﹗
  • 喪煲劇之餘仲可以走去睇吓日劇…自己都覺得好癲…哈,仲可以偷閒開多條一條龍…宅到呢真係…
  • 說起電視博,UM,小的其實一路無特別為吾博定位,純粹係想講乜就講乜。但估唔到啲TBB劇文反應不錯…哈哈﹗好睇既一齊讚,唔好睇既一齊恥笑,真係幾開心的說…嚟緊應該都係電視野做主打…睇吓有無咩其他野攝…
  • 又說起吾博,十一月起搬了來BLOGGER呢邊,初初都驚一下子會無晒讀友(也得多謝大家移玉步呢)。不過小的確係喜歡BLOGGER呢邊個LAYOUT自由度大啲,加上谷哥啲十卜,小工具數見多上很多,唔使好似以前咁吓吓要自己搵外掛工具加到BLOG裡去。UM小的最鐘意既其實有啲無聊,就係個網誌存檔可以打開收埋,又可以SHOW晒每年每個月有幾多篇文,唔以以前鮮奶咁一出就出番每年每個月,如果開博年份耐啲,個格就會長到無朋友架啦…(呢個理由係咪好無聊?)
  • 不知看倌們又無發現啲TAG突然多咗好多?係…加了好多細分類…因為BLOGGER可以加頂頭標籤,每個大的分類之下可以再細分,方便我自己搵舊文嘛…(係…方便我自己的﹗哈哈)…實在搬BLOG之後開始慢慢搬舊文過嚟,發現只有原本的TAG都係太難搵文…於是就著手再加多啲分類了…
  • 除了電視文其他文都懶發咗的,反而玩微博就好給力,最初只係ADD喜歡的藝人,後尾玩到係又ADD唔係又ADD,哈哈…無聊搭車時走去看一看倒真是KILL TIME一流…
  • 除了睇電視,工餘最忙就係學野囉…嗚…N1仲未PASS呀﹗希望2012是最後啦,一月開始繼續復仇之戰,要把握時間了,11年第二回時吸取教訓,已放多時間去做聽解,今回要再加強才行了…
  • 那方面是逐步向穩了,每日就算幾攰都盡量覆彈一次先去瞓,著實準備不足而走去上堂的感覺實在太差了…。UM,家陣想做多步就係先試彈一吓下一頁的歌仔…因為呢…次次試彈時都在努力搵音…好浪費時間又覺得自己好笨…哈哈。至於琴試…希望座底挑4級啦…(死啦…我真係太鐘意考試了…)
  • 其實小的偶爾係會拎西粉書出嚟研究,反正TEXTBOOK買了下來不看白不看。仲有上年開始了書法,哈哈哈﹗琴琪書畫都齊了﹗
  • UM,今年的願望是少買書,多清一點屋企現在的。前陣子屋企整屋嘛…唔執都唔知啲書真係多到無朋友,而且好多係買咗返嚟都未睇過,真係勁眼冤﹗
又說是執屋,就然發現小的(當年)買了《TITANIC》的精裝影碟,想起當中的一句對白"MAKE EACH DAY COUNT"…UM,太有道理了﹗

好長氣,最後一句,來自《天與地》的:就趁我們還未變成一個不知所謂的中年人之前,去瘋吧﹗每當我望住身邊某些我覺得佢地不知所謂(但同時佢地都可能覺得我不知所謂)的中年人時…心裡就不禁納悶:我唔要變成佢地咁呀﹗UM…UM…

4 則留言:

  1. 你竟然連一年回顧講得最多都係電視劇…

    回覆刪除
  2. brownie:
    就係太努力睇電視…於是日文唔合格囉…
    (其實我仲未數《我和殭屍有個約會》和《刑偵》呢…

    回覆刪除
  3. Hihi!

    我知道有個機構, 最近有收舊書活動!

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前執屋時都散走咗一堆啦…而家都ok既,執過嚟間房無以前咁逼夾…

      經過大執呢個慘痛教訓之後真係買書都忍手咗…

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD