2012/01/23

送兔迎龍~恭喜恭喜~

(對不起,我還是很環保地跟上年一樣拎番前年幅圖出嚟用…哈哈)

雖然還有還有45分鐘年初一就過去了,不過恭喜不嫌遲,祝看倌們心想事成,龍年事事順利~

其實仲有前前年的,前前前年的就要睇番鮮奶那邊了…(就是說仲未搬埋過嚟囉~)

2012第一篇講過新一年展望,就不重覆轉講吓其他吧…

上年10月尾正式轉過嚟blogger(是由呢篇文:一把年紀學琴記(七)~租琴(房)記開始),那時才將整個2011年的文搬過嚟,跟住呢幾個月就keep住一日搬幾篇咁,搬吓搬吓搬到2008年9月,一路搬一路執吓link和youtube(好多片已經被砍了,特別係日本藝人的…),舊博那邊最舊的文應該係05年尾上下,即是說仲有兩年幾存貨…囧﹗

睇番有啲月份可以寫到廿幾三十篇…乜我以前咁得閒既?(XD)…好多都已經唔記得我寫過了,於是隔一輪後又寫一篇(如入歌仔就有3、4篇了),呃文度好高。內容是沒啥的,不過又唔捨得砍咗佢(原因不明),都係copy & paste一吓啫,不貼白不貼,貼埋佢囉。09年打後都無試過一個月寫到廿篇以上了…呢兩個月篇數反彈都係拜喪煲電視劇而狂出文所賜咋﹗

um,睇番以前啲文呢…好雜亂無章﹗(而家都唔見得有)啲相影得好肉酸(特別係08年時轉用索愛某手機,當年好熱愛佢可以加日子,又覺得啲相好得…但而家睇番係好鬆郁濛…好醜樣呀﹗)﹗同埋好多文爛尾了(劇集那些如果已經補元了就加番個後記啦…)…

又話說小的其實喺06年頭將blogger的文(係,05年時係喺blogger度寫過吓)搬去鮮奶,玩咗5年幾後又搬番過嚟,我記得當年blogger好多野都無要自己較css的(於是是學了一點…),當時就覺得鮮奶好似比較完善,而且又多鄰居周圍互訪留言,好高興的說。不過風水輪流轉,近呢兩年鮮奶都十卜都少了很多啦,反而過番嚟blogger,設定裡可以用的小工具都好豐富,幾乎不用點出去搵plugin﹗

最好就係側邊網誌存檔可以打開收埋,鮮奶那邊係一野堆晒出嚟的(也許在css可以改?),而家想搵邊篇文篤邊年邊月就得,好方便。而頂頭的tag可以做一些分類,原來的tag內裡再加一些細的分類,搵文(for我自己)應該會方便一些吧?雖然用google search都可以,不過有時我連title都唔記得咗…只記得應該喺某年某月某日寫過篇咁既文咋喎﹗

暫時只加了以國家分類的tag,遲吓再搬多啲可以加埋演員分類(um,小的一條龍喺上嚟係可以煲得好喪的…哈哈哈)…咁應該會比較organize吧?﹗um,個blog都要做吓大掃除的說…

咦…我係咪應該喺文章題目度加埋《吾博展望》?﹗哈哈哈…

繼續努力搬…

沒有留言:

張貼留言

要講幾句嗎?﹗XD