2010/08/03

一把年紀學琴記(四)

不經不覺學琴學咗半年了…呢勻真係《Those were the days》…


最近剛剛彈到這一首,miss說小的彈係彈啱晒,但硬覺得琴音不夠肯定,mf既位硬係唔夠大力,仲要係寫字右手仲細力過左手(咦﹗難道我已經練成訓練左手既奇功?)…嘩﹗好武俠片feel,從琴音看出了小的性格喎﹗其實講野唔肯定呢吓預科時老師都有提過…那沒小的這個無乜自知既老毛病還是沒改掉吧?(應該是比以前好了一點既…)

又從彈琴拉到現實,小的喜歡這玩意只要付出心機時間就可以將殺雞(這個term其實應該用嚟形容…弦樂的吧?﹗XDDDD)咁聲彈到比較似樣,當然還有很大段路要走啦。從一開始睇譜數ABCD跟住手指不知如何是好到而家可以比較(是相對既…)隨心自如放到琴鍵上,咪話,呢吓係好有滿足感既…不過小的還是成日MISS咗大/小調時啲SHARP和FLAT…我盡量試不MARK譜…睇吓頂得幾耐…哈﹗

即係呢,當現實有很多事自己有心無力,好人仲要俾人當賊辦,付出和收獲往往不能成正比的時候,俾我搵到樣野較合比例,BALANCE吓工作時的怨念都幾好丫…難怪音樂可以陶冶性情了~

好了,之前話那個手無力問題呢,和拍子就係眼下要執既問題…miss問係咪彈唔慣課室個琴…其實…係我成日覺得太大力會整爛屋企個琴啫﹗(XDDDDDD)睇一睇上面小朋友條片…又真係鏗鏘有力過我啲無食飯琴音好多喎…囧﹗

話說呢水啲歌好多都係流行曲原曲(有首Simon and Garfunkel 我記得中學音樂堂時唱過啊﹗),真係幾開心,起碼大概知旋律係點易捉啲。我在諗,大人學彈琴可以彈啲熟悉既民歌(有詭異既《SAKURA》﹗),聽過無咁悶喎﹗(看來我有排先夠料彈classical呢…)即係呢…揭過吓小朋友啲練指法既書…嘩…好悶…如果係小時候既我…怕且上兩三堂已經唔想玩…

真係講開又講,睇開又睇,走上嚟睇吓人地點彈,先發現…《Those were the days》不是 Carpenters唱架喎﹗我一路都以為係…篤手指… (木匠樂隊都係音樂堂識既,Karen小姐把聲真係好好聽的說…)

前陣子考日文一級時個個朋友都問我係咪去考琴…呃…邊有咁快呀?﹗(仲要我咁懶…)…同埋考一級琴好似無聊咗少少,坊間科林多數都話三級開始…嘩﹗好漫長呢…(到時有會不會有人都以為我係考日文呢?﹗XDDDD)

Anyway,繼續努力繼續彈~

一把年紀之:


一把年紀學琴記(上)

一把年紀學琴記(中)
一把年紀學琴記(下)

2 則留言:

  1. classical也不一定很高深的, 像巴哈的安娜瑪德蓮娜, 很早就可以彈了...這首those were the days也不易喔 (對我來說), 我用的琴書都是一般小朋友從低學起的教材, 很少這類"名曲"呢...

    3rd Aug 2010 23:16 PM

    回覆刪除
    回覆
    1. lover's concerto我諗我都會應付到…
      主打係個大/小調太多sharp和flat我會成日唔記得彈了白鍵…
      我諗我都係執好啲拍子先再去挑戰,總覺得成日彈唔出首歌應有既感覺~
      名曲聽開聽熟易捉路啲嘛…呵…

      4th Aug 2010 12:10 PM |

      刪除

要講幾句嗎?﹗XD